Zo te zien aan Eric zit er weinig rek meer in.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:08 schreef mootie het volgende:
Hoe lang zal Eric het volhouden zonder het plezier dat hij met Huub wel had?
Dat heeft ze ook wel verdiend na een jaar hard werken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:09 schreef noekje het volgende:
Als Natas weer thuis is met de kiddies dan moeten ze even 2 dagen naar haar zusters want dan kan ze slapen.
Wordt langzaam de reden duidelijk waarom ze is weggegaan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:09 schreef noekje het volgende:
Als Natas weer thuis is met de kiddies dan moeten ze even 2 dagen naar haar zusters want dan kan ze slapen.
Ik was even douchen.....maar dit is een grap zeker?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:09 schreef noekje het volgende:
De regie/productie zal wel denken dat was buiten de kooi.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:12 schreef mootie het volgende:
Het blijft me verbazen dat er dus gister door Jaap en Amanda geslagen en geschopt is, de dag NA het ingaan van de nieuwe regels...... en het wordt maar weer gewoon geaccepteerd.![]()
Had ik het laatst ook al over.. Volgens mij gaat hij vooral de 'goede gesprekken' over serieuze onderwerpen waarbij hij dan van Huub een fatoenelijk onderbouwd antwoord krijgt missen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:08 schreef mootie het volgende:
Hoe lang zal Eric het volhouden zonder het plezier dat hij met Huub wel had?
Jaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat gilletje in de stem van Amanda...afgrijselijk gewoon![]()
Het was toch niet in de Villa? Dan mag het...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:12 schreef mootie het volgende:
Het blijft me verbazen dat er dus gister door Jaap en Amanda geslagen en geschopt is, de dag NA het ingaan van de nieuwe regels...... en het wordt maar weer gewoon geaccepteerd.![]()
Egoïsme of bedoel je iets anders?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wordt langzaam de reden duidelijk waarom ze is weggegaan?
Ik zou nooit maar dan ook nooit grappen over Natasja maken. Haar familie rost me dan met liefde in elkaar en ze gaan dan dansen op mijn verrotte lijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik was even douchen.....maar dit is een grap zeker?
![]()
Realitycheck: Amanda is 19quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:14 schreef Ecila111 het volgende:
Dat gezeik van Amanda over een relatie. Zoals zij het ziet kan ze het beter een afspraak noemen. Relatie=afspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |