Wat doe je er nog naast? School?quote:
Die is tof.quote:
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zoveel overuren maakt![]()
Ik heb binnenkort een gesprek daarover. Ik ben benieuwd of het wat is. Als dat zo is, dan ga ik dat zeker doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ga je met die andere opleiding nu ook beginnen?
klopt het dat ik hier niets vanaf weet?!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Midden juli gaan babette en ik meeten. En shining-star. En iedereen die wil.
Tenminste, als ze nog willen.
Dat zou kunnen, aangezien we dat maanden geleden ooit hebben gezegd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
klopt het dat ik hier niets vanaf weet?!
welnee, ik ben verbaal sterk genoeg, fysiek geweld is totaal overbodigquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:09 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij is babette het type dat gaat slaan als spelletjes niet gaan zoals zij het wil. Het afschuiven op Dizer lijkt me een solide actie.
Jij en ATB in een ruimte? Ik zou me net voelen als een kind dat voor de eerste keer naar de kermis alleen met zijn vrienden magquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
welnee, ik ben verbaal sterk genoeg, fysiek geweld is totaal overbodig![]()
hoewel Dizer wel weer andere fysieke acties in me oproept....
oh dat..... ja, dat was 'n grapjequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat zou kunnen, aangezien we dat maanden geleden ooit hebben gezegd.
De Harry Potterfilm in Den Haag kijken.
Ik was zo in de war dat ik niet meer wist of ik in de war was!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je doet wel net alsof je er niet naar uitkijkt, of je kijkt er wel naar uit? Ik ben in de war?
dan moet je (kennelijk) mee naar HP in Den Haag, dan zitten we samen in één donkere ruimtequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:26 schreef Dizer het volgende:
Jij en ATB in een ruimte? Ik zou me net voelen als een kind dat voor de eerste keer naar de kermis alleen met zijn vrienden mag!
.
Wat hij zegt!quote:
Ik heb elke film tot nu toe met precies dezelfde twee vrienden gezien; eentje vind het allang niet leuk meer, maar gaat uit macht der gewoonte telkens meequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
't staat al 1,5 jaar vast dat ik met dezelfde mensen als vorige keer ga
Het idee van drie volwassen mannen die samen naar een Harry Potter film gaan amuseert mij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb elke film tot nu toe met precies dezelfde twee vrienden gezien; eentje vind het allang niet leuk meer, maar gaat uit macht der gewoonte telkens mee![]()
quote:
Tja, ik vind het gewoon echt leuke films; ik schaam me er ook niet voor ofzo (dat doe ik sowieso niet zo snelquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het idee van drie volwassen mannen die samen naar een Harry Potter film gaan amuseert mij. [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |