Huub Hangop = Ik Wil Ook Zo'n Broek Met Van Die Zakken Aan De Zijkantquote:Op maandag 11 juni 2007 15:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Huub Hangop - Mijn reddingsvest is lek
ownee, dan kom je helemaal niet meer op school.![]()
ik dreef in de file voor het prinsesse-aquaductquote:
Wasautomaatquote:Op maandag 11 juni 2007 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Huub Hangop = Ik Wil Ook Zo'n Broek Met Van Die Zakken Aan De Zijkant![]()
Aaah ok, moet ik de edit maar even weghalenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef rulerofdeath het volgende:
pannekoek in mn onderbroek is van wc-experience
weet je zeker dat dat weggespoelde aarde is? kan ook wel stront zijn uit het rioolquote:Op maandag 11 juni 2007 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons niet, overal liggen nu bladeren en takken, ook allemaal weggespoelde aarde
het was zwart en rook niet naar iets dat uit het riool komtquote:Op maandag 11 juni 2007 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet je zeker dat dat weggespoelde aarde is? kan ook wel stront zijn uit het riool
zie:quote:Op maandag 11 juni 2007 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah alles in het riool is zwart hoor
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het was zwart en rook niet naar iets dat uit het riool komt
heee dat was hengelo vorig zomer.... enschede zijn vieze naäpers!!!!!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Zie de gondels al door de binnenstad varen.
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
heee dat was hengelo vorig zomer.... enschede zijn vieze naäpers!!!!!!!
nah ja ze mogen het water hebbenquote:
in de schaduw is het nu goed vertoefenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Mijn huisgenoten hebben het halve meubilair naar buiten verplaatst... wat een stelletje gekken![]()
een ventilator op je gericht gaat ook aardig:Pquote:Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in de schaduw is het nu goed vertoefen![]()
jullie hebben geen schaduw in de Hoeve??quote:Op maandag 11 juni 2007 19:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een ventilator op je gericht gaat ook aardig:P
Kon altied een ton betterquote:Op maandag 11 juni 2007 21:20 schreef rulerofdeath het volgende:
jow hoe ist dan
tjahquote:Op maandag 11 juni 2007 21:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kon altied een ton better!
Vanmiddag spuit in de knie gehad, nu behoorlijk auw![]()
Heb al paar jaar last van dat kutgewricht. Voetbal enzoquote:Op maandag 11 juni 2007 21:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah
maar hoezo n spuit in de knie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |