abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197003
Waarde Forumleden,
In het kader van een schoon en fris forum, verklaar ik om 19.51 dit topic alvast als geopend.

------------------------------------------
Nou Doppiewoppie, ik raad je aan om nog eens goed de OVERVLOED aan posts door te nemen (begint het al te dagen? O-V-E-R-V-L-O-E-D dus!)Bovendien werd dit gisteren ook gedaan, hetgeen ik een goed initiatief vind!
Toch nog veel kijkplezier gewenst
-------------------------------------------
Ja, jessicaa, dat geldt dus ook voor jou. Ik mag toch aannemen dat de "oudere" forummers hier wel het nut van inzien?
Die jongelingen van tegenwoordig ook.

"Zijn Bert en Urnie nou homo's?"

[Dit bericht is gewijzigd door Grrrly (Datum 06 Oktober 1999).]

Fok!zine 2 the rescue!!!
  woensdag 6 oktober 1999 @ 19:53:00 #2
545 dop
:copyright: dop
pi_197004
nou nou
goed voorbeeld

topic's makn over dingen die nog moeten komen
dit zal vast en zeker positief werken

vraag me alleen niet waarop.

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 6 oktober 1999 @ 20:01:00 #3
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_197005
Go doppie go doppie
We love you doppie we do
We love you doppie we do
pi_197006
Grlll Power!

En weer lieten ze een voorfilmpje zien dat niet aansloot bij de rest. Voor de reclame was Willy Wonka te zien (dezlfde beelden die vanmiddag bij RTL4 waren). Na de reclame wel de parachutisten, maar niet de grote koppensneller.

De verontwaardiging van de bewoners was trouwens duidelijk niet door V opgelegd.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 6 oktober 1999 @ 20:40:00 #5
572 Sniper
Gull Catcher
pi_197007
Bianca kan blijkbaar geen krentenbrood bakken....
  woensdag 6 oktober 1999 @ 20:41:00 #6
680 TAA
Liever IRC
pi_197008
ok, quote van de dag:
Ruud: "En, heeft dat dan geholpen... die borstverkleining?"
  woensdag 6 oktober 1999 @ 20:43:00 #7
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_197009
Hoorde ik dat goed:

Mona heeft haar tieten laten verkleinen!. Volgens haar hongen ze tot op haar navel!!

Alleen het idee al

Ps. Kan iemand meteen al te topics voor de komende 80 dagen openen.
Stel voor om als het topic geopend wordt er dan ook meteen een reactie over het programma op staat en niet openen en dan steeds gaan wijzigen.

pi_197010
quote:
op 10-06-1999 om 08:40 PM schreef Sniper het volgende:
Bianca kan blijkbaar geen krentenbrood bakken....

Kreatief met kaneel?

Ik baal er idd stevig van dat er behoorlijk K.U.T. wordt gemonteerd: die hele actie "Ruud heeft rugpijn" was toch gisteren allang bekend? En dat gedoe met Karin dan...dat moeten de oplettende kijkbuizers toch ook opmerken?

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_197011
Teveel kaneel gebruikt he'...
Krentenbrood is ook niet zo simpel. Voor je het weet heb je gebakken stopverf (zo vond Bart het in ieder geval smaken).
Nee, ze had beter met een cake kunnen beginnen.
Overigens vind ik dat die drie kinderen het beter Bianca recht in haar gezicht kunnen zeggen i.p.v. haar achter haar rug uit te lachen.
Je kon duidelijk zien (na het opsteken van een sigaret) dat ze het wel in de gaten had en er echt niet blij mee was.
Vooral Mona moet niet zo door gaan...

Grx Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_197012
Lieverd (Grrly, niet Beertje ), je moet er nu toch onderhand aan gewend zijn dat de TV een dag achter loopt op de berichtgeving op het internet.

Ruud had trouwens echt wel last van zijn rug. Hij keek de hele dag behoorlijk benauwd. Heeft iemand er vandaag nog wat over opgevangen?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 6 oktober 1999 @ 20:48:00 #11
187 Grrrly
Purrrrrrrr!
pi_197013
Ps. Kan iemand meteen al te topics voor de komende 80 dagen openen.
Stel voor om als het topic geopend wordt er dan ook meteen een reactie over het programma op staat en niet openen en dan steeds gaan wijzigen.
(quote)

Nou, ik stuit dus op enige weerstand. Ik begrijp dat ik niet mijn steentje moet bijdragen aan de leesbaarheid van het forum. Sorry Danny, I tried...

----------------------------------------
Weet ik Hunter, baby. Ik vraag me alleen af of de kijkbuizers nou ook niet pissed worden hierover. Je hebt echt niet alleen inet nodig om te zien dat er te zwaar gemonteerd wordt!

Fok!zine 2 the rescue!!!
  woensdag 6 oktober 1999 @ 20:53:00 #12
572 Sniper
Gull Catcher
pi_197014
Beertje: Gelijk heb je. Achter de rug uitlachen is niet LEUK. Maar ja dit is BB. Keihard! ()

Mona heeft 1 nominatie in elk geval binnen.

pi_197015
HAHAHAHAHAHAH
DIE KOP VAN BIANCA SPRAK BOEKDELEN HAHAHAH
NOU DIE MOET VOORAL ZO DOORGAAN MET VERGIFTIGEN IS ZE OVER EEN PAAR WEKEN WEER THUIS...

EN OVER MONA D'R BORSTEN ZE ZEI GEEN HONGEN DA'S NIET AMSTERDAMS WAS GEWOON HINGEN MAAR DAT KUNNEN JULLIE SUKKELS NATUURLIJK NIET VERSTAAN.

pi_197016
Ik kijk de kat (of is het poes) nog even uit de boom.
Momenteel vind ik het wel even moeilijk. Voor mij is er momenteel niemand waarvan ik zeg 'Pats! Die nomineer ik!', maar Mona moet wel gaan uitkijken.

Grx, Maarten

pi_197017
WAT NOU MONA MOET UITKIJKEN..JIJ MOET UITKIJKEN MET DIE LEKKERE FOTO DAAR KWAMEN WE OOK NIET MEER VAN BIJ BEERTJE..

ALS JE DE SLAPPE LACH HEBT LACH JE OM ALLES EN ALS IK DIE KOP VAN BIANCA ZOU ZIEN OP DAT MOMENT ZOU IK HET NOG ERGER HEBBEN AANGEPAKT.. GEWOON NOG EEN BEETJE INPEPEREN DAT ZE IPV MELK TERPATINE HEEFT GEBRUIKT ...ECHT PRACHTIG..ZE LIET HAAR ZELF WEER EVEN ZIEN DE BITCH

woensdag 6 oktober 1999 @ 21:04:00 #16
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_197018
Mona begint wel te stijgen in de waardering merk ik. En gaat ten koste van Bianca.
Ik weet het nog zo net niet of Mona er als eerste uit gaat. Als Bianca zo doorgaat vliegt ze er als eerste uit.
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

woensdag 6 oktober 1999 @ 21:07:00 #17
187 Grrrly
Purrrrrrrr!
pi_197019
quote:
op 10-06-1999 om 08:48 PM schreef Hunter het volgende:
*knip*

Ruud had trouwens echt wel last van zijn rug. Hij keek de hele dag behoorlijk benauwd. Heeft iemand er vandaag nog wat over opgevangen?

(deel van samenvatting op BB-site)
"Ruud is vanmorgen bij het houthakken door zijn rug gegaan. Waarschijnlijk konden zijn spieren de kracht van de slagen niet aan. Hij is hiervoor in de dagboekkamer en vraagt Big Brother vriendelijk maar toch dringend om hulp, mocht het erger worden. Met een van pijn vertrokken gezicht staat hij na de bede weer op en vertrekt richting de woonkamer. De andere bewoners kijken met een bezorgde blik naar Ruud."

Maar ja, wat je er aan hebt?
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_197020
Linsey wil je even alleen voor jezelf spreken (typen) please! en wat is terpatine? ken wel terpentine
Can I yell MOVIE in a crowded firehouse?
  woensdag 6 oktober 1999 @ 21:12:00 #19
187 Grrrly
Purrrrrrrr!
pi_197021
Hmmmm, ik krijg vaagjes de indruk dat LINSEY BIANCA NIET ZO HEEL ERG AARDIG VINDT!!!

Hint van de dag: "druk nog eens een keer op caps lock"

Fok!zine 2 the rescue!!!
  woensdag 6 oktober 1999 @ 21:13:00 #20
572 Sniper
Gull Catcher
pi_197022
>>Als Bianca zo doorgaat vliegt ze er als eerste uit.

Als ze de bewoners blijft terroriseren met haar kookkunsten....!

(wel flauw vooral van MONA om daar zo hard over te lachen. Maar ja die voelde zich voor het eerst geaccepteerd (mocht een kaartje leggen met lovers Bientje & Bartje) en vertoonde dus sociaal gewenst gedrag: Bientje lacht, Bart lacht, ik dus OOK)

Bianca kan beter met drank overweg. Dat zag ik zaterdag: hop, gewoon Smirnoff uit de fles...

pi_197023
Linsey,

Dat jullie hebben gelachen om mijn foto, daar kijk ik niet van op. Ik hoop dat jullie veel lol gehad hebben.
Feit is wel dat ik een van de weinigen ben die z'n foto gebruikt. Ik snap niet dat de meesten zich moeten verschuilen achter een cartoon o.i.d. Zijn jullie ergens bang voor?

Wel vind ik het erg dat jullie moeten lachen om iemand die wel haar best ergens voor doet, maar dat dit fout gaat. Blijkbaar waren degenen die in de woonkamer (van het BB-huis) zaten de enigen die volwassen konden reageren.
Jullie lachen zeker ook om die stomme filmpjes van vallende kinderen bij 'De leukste thuis'?. Zielig hoor!

Groeten, Maarten

woensdag 6 oktober 1999 @ 21:15:00 #22
572 Sniper
Gull Catcher
pi_197024
>>De Bitch

Ik vind dat bitchy gedrag wel wat hebben.

(heeft liever Bianca dan Bientje)

woensdag 6 oktober 1999 @ 21:20:00 #23
187 Grrrly
Purrrrrrrr!
pi_197025
[QUOTE]op 10-06-1999 om 09:14 PM schreef Beertje66 het volgende:
Linsey,

Dat jullie hebben gelachen om mijn foto, daar kijk ik niet van op. Ik hoop dat jullie veel lol gehad hebben.
*knip*

Best Beertje66, a.k.a. Maarten,
Maak je niet druk joh! Je loopt hier enkele uren langer rond en nu pas wordt er door 1 iemand gezeken. Boeien!!! Hartelijke groeten, Grrrly

Fok!zine 2 the rescue!!!
  woensdag 6 oktober 1999 @ 21:24:00 #24
215 misterDre
Paint it black!
pi_197026
Linsey, schoonheid dit is zeker je derde toetsenbord deze week.

P.S. doe ff de groetjes aan Mona volgende week...

pi_197027
Hallo allemaal,

Nou, toch even de KPN geld toeschuiven om lekker hier in het Forum te neuzen en reageren.

Mijn reactie van vandaag:

Ik zou meer willen zien van Karin en hoe ze op de mannen (Maurice) reageert, en daarnaast ook zien of ze zo vaak bij de vrouwen ligt. Ik ben de laatste om zulke woorden als hoer te gebruiken (heb ik ergens anders in de Forum gelezen) omdat het leven niet eenvoudig is en ook niet onder deze omstandigheden. Ik vind het WEL boieend (hoe schrijf je dat woord?)

Ik had meer sesaam straat van Willem willen horen want dat vond ik HEEL leuk (hij kon het goed) en ik vond het vervelend dat Bart erdoorheen ging jammeren en Willem zijn moment niet gunde.

Ik vind Bart steeds zieliger doen in zijn pogingen Sabine d'r tieten te mogen voelen (dat kan misschien net wel onder de dekens) en Sabine heeft volgens mij geen zin meer in zijn domme pogingen.

Ik vond het schijnheilig van iedereen die Bianca's krentenbrood lekker zei te vinden. Je moet toch meteen eerlijk en humoristische erover kunnen doen? Zij wist toch ook dat het niet te eten was?

Verder? Ja, moet helaas wachten tot morgen. Heeft BB het nog niet door dat een uitzending best 45 minuten mag duren? Er gebeurt wel genoeg in huis volgens mij.

Dikke Snikkel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')