------------------------------------------
Nou Doppiewoppie, ik raad je aan om nog eens goed de OVERVLOED aan posts door te nemen (begint het al te dagen? O-V-E-R-V-L-O-E-D dus!)Bovendien werd dit gisteren ook gedaan, hetgeen ik een goed initiatief vind!
Toch nog veel kijkplezier gewenst
-------------------------------------------
Ja, jessicaa, dat geldt dus ook voor jou. Ik mag toch aannemen dat de "oudere" forummers hier wel het nut van inzien?
Die jongelingen van tegenwoordig ook.
"Zijn Bert en Urnie nou homo's?"
[Dit bericht is gewijzigd door Grrrly (Datum 06 Oktober 1999).]
topic's makn over dingen die nog moeten komen
dit zal vast en zeker positief werken
vraag me alleen niet waarop.
En weer lieten ze een voorfilmpje zien dat niet aansloot bij de rest. Voor de reclame was Willy Wonka te zien (dezlfde beelden die vanmiddag bij RTL4 waren). Na de reclame wel de parachutisten, maar niet de grote koppensneller.
De verontwaardiging van de bewoners was trouwens duidelijk niet door V opgelegd.
Mona heeft haar tieten laten verkleinen!. Volgens haar hongen ze tot op haar navel!!
Alleen het idee al
Ps. Kan iemand meteen al te topics voor de komende 80 dagen openen.
Stel voor om als het topic geopend wordt er dan ook meteen een reactie over het programma op staat en niet openen en dan steeds gaan wijzigen.
quote:
op 10-06-1999 om 08:40 PM schreef Sniper het volgende:
Bianca kan blijkbaar geen krentenbrood bakken....
Kreatief met kaneel?
Ik baal er idd stevig van dat er behoorlijk K.U.T. wordt gemonteerd: die hele actie "Ruud heeft rugpijn" was toch gisteren allang bekend? En dat gedoe met Karin dan...dat moeten de oplettende kijkbuizers toch ook opmerken?
Grx Maarten
Ruud had trouwens echt wel last van zijn rug. Hij keek de hele dag behoorlijk benauwd. Heeft iemand er vandaag nog wat over opgevangen?
Nou, ik stuit dus op enige weerstand. Ik begrijp dat ik niet mijn steentje moet bijdragen aan de leesbaarheid van het forum. Sorry Danny, I tried...
----------------------------------------
Weet ik Hunter, baby. Ik vraag me alleen af of de kijkbuizers nou ook niet pissed worden hierover. Je hebt echt niet alleen inet nodig om te zien dat er te zwaar gemonteerd wordt!
Mona heeft 1 nominatie in elk geval binnen.
EN OVER MONA D'R BORSTEN ZE ZEI GEEN HONGEN DA'S NIET AMSTERDAMS WAS GEWOON HINGEN MAAR DAT KUNNEN JULLIE SUKKELS NATUURLIJK NIET VERSTAAN.
Grx, Maarten
ALS JE DE SLAPPE LACH HEBT LACH JE OM ALLES EN ALS IK DIE KOP VAN BIANCA ZOU ZIEN OP DAT MOMENT ZOU IK HET NOG ERGER HEBBEN AANGEPAKT.. GEWOON NOG EEN BEETJE INPEPEREN DAT ZE IPV MELK TERPATINE HEEFT GEBRUIKT ...ECHT PRACHTIG..ZE LIET HAAR ZELF WEER EVEN ZIEN DE BITCH
quote:
op 10-06-1999 om 08:48 PM schreef Hunter het volgende:
*knip*Ruud had trouwens echt wel last van zijn rug. Hij keek de hele dag behoorlijk benauwd. Heeft iemand er vandaag nog wat over opgevangen?
Hint van de dag: "druk nog eens een keer op caps lock"
Als ze de bewoners blijft terroriseren met haar kookkunsten....!
(wel flauw vooral van MONA om daar zo hard over te lachen. Maar ja die voelde zich voor het eerst geaccepteerd (mocht een kaartje leggen met lovers Bientje & Bartje) en vertoonde dus sociaal gewenst gedrag: Bientje lacht, Bart lacht, ik dus OOK)
Bianca kan beter met drank overweg. Dat zag ik zaterdag: hop, gewoon Smirnoff uit de fles...
Dat jullie hebben gelachen om mijn foto, daar kijk ik niet van op. Ik hoop dat jullie veel lol gehad hebben.
Feit is wel dat ik een van de weinigen ben die z'n foto gebruikt. Ik snap niet dat de meesten zich moeten verschuilen achter een cartoon o.i.d. Zijn jullie ergens bang voor?
Wel vind ik het erg dat jullie moeten lachen om iemand die wel haar best ergens voor doet, maar dat dit fout gaat. Blijkbaar waren degenen die in de woonkamer (van het BB-huis) zaten de enigen die volwassen konden reageren.
Jullie lachen zeker ook om die stomme filmpjes van vallende kinderen bij 'De leukste thuis'?. Zielig hoor!
Groeten, Maarten
Dat jullie hebben gelachen om mijn foto, daar kijk ik niet van op. Ik hoop dat jullie veel lol gehad hebben.
*knip*
Best Beertje66, a.k.a. Maarten,
Maak je niet druk joh! Je loopt hier enkele uren langer rond en nu pas wordt er door 1 iemand gezeken. Boeien!!! Hartelijke groeten, Grrrly
P.S. doe ff de groetjes aan Mona volgende week...
Nou, toch even de KPN geld toeschuiven om lekker hier in het Forum te neuzen en reageren.
Mijn reactie van vandaag:
Ik zou meer willen zien van Karin en hoe ze op de mannen (Maurice) reageert, en daarnaast ook zien of ze zo vaak bij de vrouwen ligt. Ik ben de laatste om zulke woorden als hoer te gebruiken (heb ik ergens anders in de Forum gelezen) omdat het leven niet eenvoudig is en ook niet onder deze omstandigheden. Ik vind het WEL boieend (hoe schrijf je dat woord?)
Ik had meer sesaam straat van Willem willen horen want dat vond ik HEEL leuk (hij kon het goed) en ik vond het vervelend dat Bart erdoorheen ging jammeren en Willem zijn moment niet gunde.
Ik vind Bart steeds zieliger doen in zijn pogingen Sabine d'r tieten te mogen voelen (dat kan misschien net wel onder de dekens) en Sabine heeft volgens mij geen zin meer in zijn domme pogingen.
Ik vond het schijnheilig van iedereen die Bianca's krentenbrood lekker zei te vinden. Je moet toch meteen eerlijk en humoristische erover kunnen doen? Zij wist toch ook dat het niet te eten was?
Verder? Ja, moet helaas wachten tot morgen. Heeft BB het nog niet door dat een uitzending best 45 minuten mag duren? Er gebeurt wel genoeg in huis volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |