Zo slow was die nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:15 schreef iamredleader het volgende:
En een ochtendslowsoempnu ga ik aan het werk
Niet officieel, maar 3 minuten in totaal is wat weinigquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet officieel, maar 3 minuten in totaal is wat weinig
I know!quote:
Dan moet ik om 00.23 op de trein, als ik die mis, heb ik een probleem en ik kom maar tot Nijmegen, dus moet iemand me om half 2 's nachts ophalen op Nijmegenquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Iedereen heeft zelf al een plaats behalve ik en B.ertha maar als iedereen om 12 uur weg gaat kunnen we denk ik net zo goed met de laatste trein naar huis. maarja ik zie nog wel.
Ben nu naar bed Slaap lekker iedereen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know!Glád vergeten echt.... ik had met vriendinnen gegeten en zit vervolgens om half 11 totaal rozig op de bank, en ineens: ohja, ik zou naar de Vera ....!
Helemaal niet meer over gehad ook met degene die mee zou gaan
![]()
Hoe waren ze??
Ik moet veel eerder weg.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan moet ik om 00.23 op de trein, als ik die mis, heb ik een probleem en ik kom maar tot Nijmegen, dus moet iemand me om half 2 's nachts ophalen op Nijmegen
tis dat?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:42 schreef B.ertha het volgende:
Ik kom net van de dokter, blijkbaar heb ik een ganglion. Klinkt eng he
Is het dus blijkbaar niet. Als de pijn blijft komen of erger wordt, halen ze het weg, anders moet ik ermee leren leven, doet momenteel toch geen pijn meer
Grapjas. Met de bus duurt het 2.20 uur, terwijl de trein er 12 minuten over doetquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:08 schreef Mikkie het volgende:
Hoe laat moet je dan de trein hebben als je nog met de bus naar huis wilt komen?
Dat moest zondagavond al afquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet nog een compleet verenigingsblad bouwen in vijf uur, maar ik heb geen zin
Zo klinkt het wel veel engerquote:Met een ganglion kan men een zenuwknoop bedoelen of een holte in een gewrichtskapsel of peesschede die gevuld is met geelachtige glijstof. Een ganglion kan behoorlijk pijn doen en een lelijke zwelling veroorzaken.
Een ganglion komt het meest voor aan de voetrug, in het verloop van de pees van de korte kuitspier. Voor de behandeling van het ganglion zijn vele technieken in gebruik, variërend van het opzettelijk laten knappen van het ganglion door middel van plaatselijke drukverhoging, tot het leegzuigen van het ganglion en het inspuiten met corticosteroďden. Dit zijn meestal maar zeer tijdelijke oplossingen, doordat de oorzaak van het ganglion niet wordt weggenomen en er dus snel een recidief optreedt. De beste behandeling is dan ook het operatief verwijderen van het ganglion, waarbij de peesschede of het gewrichtskapsel zorgvuldig moet worden gesloten.
En dat zit in je hand?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De peesschede (waar de pees doorheen loopt) is opgezet, er zit een soort van cyste op
Best wel schrikken als er opeens een bult zit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:24 schreef B.ertha het volgende:
Ik hoop dat ie niet groeit, ik heb al een paar jaar af en toe pijn, maar dat bultje zit er pas een week
Ga eens aan 't werk dan. Ander loop ik over een tijdje voor jan lul die odiom kamer in.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar toen is het er niet meer van gekomen. Maandag druk, dinsdag uren mee bezig geweest, gisteren druk, en vandaag moet 't naar de drukker
Het is (nog) maar een minibultje, kon net zo goed een botje zijn. En nee, was niet eerder geweestquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Best wel schrikken als er opeens een bult zit.Was je er niet eerder voor naar de dokter geweest? Vanwege de pijn...
Dat zei de dokter ook, als het erger wordt, moet dat misschienquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, een vriend van mij heeft dat ook in z'n pols. Is al een keer leeggehaald, en tijdje terug issie poliklinisch geopereerd daarvoor
Je bent wel een beetje een medisch wrak.. of niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:34 schreef B.ertha het volgende:
En hij heeft eindelijk de foto's doorgestuurd van mijn andere probleem
Een beetje wel, ja. Nou je het zegt! Mijn botten zijn niet te breken, maar mijn huid is slecht, mijn maag en mijn gewrichtenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een medisch wrak.. of niet?![]()
![]()
dat lijkt me juist goed.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vandaar ook 'máár' erachter. Dat is ook het enige dat niet slecht is
Schandaal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb net als PP-ontwijkend gedrag nog maar even een potje Worms gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |