He verdorriequote:
Tofquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net met mn twee vriendinnen besloten dat we een autootje gaan kopen om mee op vakantie te gaan![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tof![]()
En dan zo'n anwb europa verzekering nemen, hopen dat je autotje kapoet gaat en profiteren van de vervangende auto![]()
Ga je ook mee bowlen op de meet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...even een berichtje vanuit de auto
Ben nu bijna terug in Halifax. Gisteren in Fortress Louisbourg geweest. Dat is echt een vet fort!
Straks of morgen fotos
Je was niet naar The Pigeon Detectivesquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:28 schreef LadyBlack het volgende:
Hiya!
Goed zo Mikkie!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben alweer thuis
Wel op 't terras gezeten, maar ondanks veel aandringen mezelf uit de kroeg weten te houden.Ga morgen ook, maar vooral morgen overdag nog superveel te doen!
Als we gaan bowlen ga ik wel mee bowlen jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ga je ook mee bowlen op de meet?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als we gaan bowlen ga ik wel mee bowlen ja
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als we gaan bowlen ga ik wel mee bowlen ja
Sheep komt niet op de meetquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:53 schreef Mikkie het volgende:
Gaat Sheep niet?
Als we 's avonds gaan bowlen kunnen B. en SaskiaR toch zeker mee? Neleos ging geloof ik pas redelijk laat naar de verjaardagquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Dus dan hebben we
Yuri
soempie
tim
neleos
redleader
nembrionic
En dan misschien b.ertha
Kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als we 's avonds gaan bowlen kunnen B. en SaskiaR toch zeker mee? Neleos ging geloof ik pas redelijk laat naar de verjaardag
Slaap lekkerquote:
Iedereen heeft zelf al een plaats behalve ik en B.ertha maar als iedereen om 12 uur weg gaat kunnen we denk ik net zo goed met de laatste trein naar huis. maarja ik zie nog wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, mogelijk dat ik slaapplaatsen kan regelen, moeten we alleen wel om 00:30 (volgens 9292ov) de bus uit Utrecht weg hebben. Laatste bus gaat om 1:02 volgens die site, maar ik weet niet helemaal zeker of dat klopt.
Geen garanties, moet nog navragen, blablabla
Er is een wachtlijst...quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog steeds niet je favo fokker![]()
En bescheiden, vooral.quote:
En aangezien we smiddags beginnen denk ik niet dat we tot laat in de avond door gaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga ook gewoon met de trein terug, dus een slaapplaats is niet nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |