Zo slow was die nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:15 schreef iamredleader het volgende:
En een ochtendslowsoempnu ga ik aan het werk
Niet officieel, maar 3 minuten in totaal is wat weinigquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet officieel, maar 3 minuten in totaal is wat weinig
I know!quote:
Dan moet ik om 00.23 op de trein, als ik die mis, heb ik een probleem en ik kom maar tot Nijmegen, dus moet iemand me om half 2 's nachts ophalen op Nijmegenquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Iedereen heeft zelf al een plaats behalve ik en B.ertha maar als iedereen om 12 uur weg gaat kunnen we denk ik net zo goed met de laatste trein naar huis. maarja ik zie nog wel.
Ben nu naar bed Slaap lekker iedereen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know!Glád vergeten echt.... ik had met vriendinnen gegeten en zit vervolgens om half 11 totaal rozig op de bank, en ineens: ohja, ik zou naar de Vera ....!
Helemaal niet meer over gehad ook met degene die mee zou gaan
![]()
Hoe waren ze??
Ik moet veel eerder weg.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan moet ik om 00.23 op de trein, als ik die mis, heb ik een probleem en ik kom maar tot Nijmegen, dus moet iemand me om half 2 's nachts ophalen op Nijmegen
tis dat?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:42 schreef B.ertha het volgende:
Ik kom net van de dokter, blijkbaar heb ik een ganglion. Klinkt eng he
Is het dus blijkbaar niet. Als de pijn blijft komen of erger wordt, halen ze het weg, anders moet ik ermee leren leven, doet momenteel toch geen pijn meer
Grapjas. Met de bus duurt het 2.20 uur, terwijl de trein er 12 minuten over doetquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:08 schreef Mikkie het volgende:
Hoe laat moet je dan de trein hebben als je nog met de bus naar huis wilt komen?
Dat moest zondagavond al afquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet nog een compleet verenigingsblad bouwen in vijf uur, maar ik heb geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |