Zit je ook iedere dag 8u gestresseerd te hopen dat ze je vandaag niet weer een blik gunt van haar partytent?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:37 schreef wobbel het volgende:
mijn werk ligt naast een zonnestudio, daar zie je dat soort types dagelijks
ik begin pas om 10 uurquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:39 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
Zit je ook iedere dag 8u gestresseerd te hopen dat ze je vandaag niet weer een blik gunt van haar partytent?![]()
Van mij, terwijl ik fap?quote:
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:47 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
Van mij, terwijl ik fap?![]()
Ik zal haar nog een beetje beschrijven: ze is bijna even breed als dat ze groot is ...![]()
geen dankquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef Da_KlouwN het volgende:
[...] Zelf Chubakka Chewbacca zou er jaloers van worden :'(
laat maar zitten dan ...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:47 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
Van mij, terwijl ik fap?![]()
Ik zal haar nog een beetje beschrijven: ze is bijna even breed als dat ze groot is ...![]()
En maar fappen tussen de pakken koffie...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:06 schreef superworm het volgende:
ik was vandaag in de appie heijn aan het werk, kwam er opeens zon vijfendertig jarig mokkel de winkel binnen. van de zeven mannelijke vakkenvullers lieten er vier hun doos vallen. rokje van 10 cm ofzo, die billen eronderuit, sjeeminee wat ik heb t even warm gehad. kon niks meer vullen, moest wle heel dicht tegne t schap aan staan, lol.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef Da_KlouwN het volgende:
Oudere vrouwen (lees in hun veertiger jaren) die er altijd ouderwets hebben bijgelopen en plots "moderne" kledij gaan beginnen dragen zijn zo not done![]()
Stel je een collega voor van die leeftijd, met ouderwets kapsel en ouderwets brilmontuur, die plots van de ene dag op de andere een topje met minirok gaat dragenZe heeft nu niet echt een figuur om over naar huis te schrijven
![]()
Opzich zou ik nog denken van laat haar maar doen als ze zich er goed bij voelt. Maar doe dan toch aub uw benen dicht als je iets op je stoel blijft zitten en iets achter je uit de kast wilt nemen. Ik heb geen zin om naar Tantes circustent te kijken hoor![]()
![]()
En als je besluit om een topje te dragen, verzorg je lichaam dan toch ook een beetje en laat de mensen om je niet telkens "genieten" van de bosrijke omgeving van je oksels![]()
![]()
Zelf Chubakka Chewbacca zou er jaloers van worden :'(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |