Ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:01 schreef L_auteur het volgende:
Aardige eerste aflevering, maar ben nog niet helemaal overtuigd. Ik vond sommige van de Heroes nou niet bepaald echt interessant (kan ook door het matige acteren komen, vooral die gast die Peter Petrelli speelde was echt slecht). Die Japanner was verreweg het leukste karakter, grappig ook dat er zowaar Japans werd gespoken in een Amerikaanse serie.
Maar goed, ik kan nog niet echt oordelen na 1 aflevering, maar de serie heeft zeker potentieel.
Haha aan dat filmpje moets ik ook denkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:50 schreef Xurk het volgende:
[..]
Trouwens, zou die scene in Japan met de twee Backstreet Boys playbackers een soort hommage zijn aan dit bekende filmpje?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:57 schreef BloodyLotte het volgende:
De Indische leraar/arts is Mohinder Suresh.
De Japanner is Hiro Nakamura
De cheerleader is Claire Bennet
De kunstenaar is Isaac Mendez.
De verpleger is Peter Petrelli.
De politicus is Nathan Petrelli.
De Vegaschick is Niki Sanders.
De vriend van de Japanner is Ando Masahashi.
Het kindje van de Vegaschick is Micah Sanders.
Uhuh.
Ik heb alle afleveringen al gezien. Dus ik houd het netjes bij, maar ik ga niet spoileren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:15 schreef Breuls het volgende:
Hou je het lijstje wel bij? Er komen nog veel meer namen bij.
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:01 schreef moki het volgende:
[..]
Haha aan dat filmpje moets ik ook denken![]()
Volgens mij was ze sterk. Ze kon die mannen iig wel aan, gezien ze ze zo gruwelijk vermoord heeft. Of d'r gespleten persoonlijkheid pleegt die moorden voor haar. Ze zat zelf niet onder het bloed, haar spiegelbeeld wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:54 schreef Cerubo het volgende:
Niki Sanders: geen idee, gespleten persoonlijkheid ofzo?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:00 schreef sanakthe het volgende:
1e aflevering is 't nog allemaal heel wazig, maar jezus wat wordt 't ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |