Die wending zag ik ook niet aankomen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:37 schreef Aventura het volgende:
Dat einde had ik niet verwacht...Nathan is degene die kan vliegen...Hm, ik denk dat ik maar eens even vooruit ga kijken, hahahah
Het lange geleuter van Mohinder?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:38 schreef Joer_ het volgende:
Wat is er nu uitgeknipt?
De serie bouwt langzaam op, dat klopt, het wordt ook steeds beter en spannender. En verrassender.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:52 schreef Jovatov het volgende:
Laat ik eventjes ietses de gemoederen inperken, ik vond de serie aan het begin nog niet zo goed, maar hij word zekers te weten beter hoe langer je hem blijft kijken.
Het zal wel in twee delen gesplitst zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:36 schreef Dr_Crouton het volgende:
Was dat alles? Ik dacht dat het een pilot (lange) aflevering was?
Nu krijgen we Jensen
Tot aan de enorme anti-climax finalequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:45 schreef Atrimar het volgende:
[..]
De serie bouwt langzaam op, dat klopt, het wordt ook steeds beter en spannender. En verrassender.
Gewoon doen, word echt tof de volgende afleveringen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:44 schreef nieky het volgende:
Ik ben erg benieuwd. Ben ook aan het kijken. Hoor veel positieve reacties dus ik kijk hoopvol.
ik begreep al niet waar iedereen het over had, dit is gewoon de pilot zoals ik hem gezien heb. de andere (52 minuten lange) is nooit uitgezonden (as far as I know)quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er is helemaal niets uitgeknipt. De originele pilot was idd 52 minuten, maar die is later ook nog herknipt voor TV omdat er volgende week een karakter wordt geintroduceerd wat er eigenlijk vanavond al in zou zitten , maar die verhaallijn werd omgegooid.
Volgende aflevering is helemaal de shit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:03 schreef Vaud het volgende:
Vond het eerlijk gezegd nog niet zo superboeiendmaar het einde zag ik ook niet aankomen, dat die broer opeens kon vliegen
![]()
Maarre vanaf wanneer ongeveer wordt het echt boeiend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |