het is voor kinderenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook een rotbui van.
Heb paar jaar geleden op mijn stage cgiscrips moeten ontcijferen, aanpassen bullshit..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, en guest en possible...
mar wat het betekent![]()
Ze zitten weer met een vertaalmachine te spelen geloof ik, maar als de rest het niet mag zien......quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, en guest en possible...
mar wat het betekent![]()
Oh, nu ben jij ineens populair?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn pm is nog nooit zo druk geweest als vandaag![]()
Nog ff en ik pleur het weer uit![]()
So we do the support with the mail. The heart per seat て time, feeling at rest in the customer, in order for you to be able to utilize, we serve as much as possible fast correspondence in questionquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ではメールによるサポートを行っております。ご質問にはできる限りの素早い対応を心がけており、 お客様に安心してご利用頂けるようつとめております
Je weet toch dat je alles tegen mij kunt zeggenquote:
Ik heb nergens om gevraagdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, nu ben jij ineens populair?
Godverdomme.
With the rental server the customer the utilization of original CGI who is by Perl/SSI etc. is possible. Furthermore the utilization of PHP possibility!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Polonium-120 het volgende:
のレンタルサーバではPerlによるお客様オリジナルのCGI/SSIなどのご利用が可能です。 さらにPHPのご利用も可能!![]()
Ze doen het nogquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef mootie het volgende:
Eendekind, hoe is het nou afgelopen?
Nee, ik heb hierna nog een dag geloof ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent nog steeds de mijne?
En heb je dat progje van hidiho eroverheen gegooid?
Ze blijven van mijn kikker af, anders ga ik me er ff mee bemoeienquote:
Ach ja... typisch COS.. je mag wel een eigen mening hebben, zolang je m maar voor je houdtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmm tis met eem sisser afgelopen geloof ik![]()
Oh gelukkig, Jensen begint zoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmm tis met eem sisser afgelopen geloof ik![]()
Moots is de gebeten hond deze keer.... ze wordt niet weemoedig van foto's....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn de COSserts aan het radicaliseren?!?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |