quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeker met een vies ranzig sex boed fetisch plaatje![]()
Mijn pm is nog nooit zo druk geweest als vandaagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:48 schreef kleinzusje het volgende:
Kan ik mn PM aanzetten en alleen toegang geven aan Eend ?
was in eerste instantie ook zo, maar wil ook geen valse verwachtingen scheppen...quote:
PM kan voor iedereen of voor alleen je buddies of voor niemand...... als je dus PC eend als buddy neerzet en de instellingen op "alleen buddies" dan kan dat iddquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:48 schreef kleinzusje het volgende:
Kan ik mn PM aanzetten en alleen toegang geven aan Eend ?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
was in eerste instantie ook zo, maar wil ook geen valse verwachtingen scheppen...![]()
Misschien ziet hij de fouten dan ook nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:59 schreef Fc_k het volgende:
proeftentamens maken zijn niet koel.
Vooral niet als je docent half nederlands kan en zinnen dus niet afmaakt in de vragen
jammer genoeg krijg ik een meerkeuze tentamen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien ziet hij de fouten dan ook niet
Een leraar nederlands die geen nederlands kent, wel apart hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:03 schreef Fc_k het volgende:
[..]
jammer genoeg krijg ik een meerkeuze tentamen.
Anders zou hij er inderdaad over heen lezen (was dat maar, tis niet makkelijk)
Je moest eensch weten hoe ze hier Engels geven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een leraar nederlands die geen nederlands kent, wel apart hoor![]()
Ik schaam me gelijk een stuk minder
geen nederlands tentamenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een leraar nederlands die geen nederlands kent, wel apart hoor![]()
Ik schaam me gelijk een stuk minder
duitsers en engels lijkt me ook een rampquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moest eensch weten hoe ze hier Engels geven.
ではメールによるサポートを行っております。ご質問にはできる限りの素早い対応を心がけており、 お客様に安心してご利用頂けるようつとめておりますquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:59 schreef Fc_k het volgende:
proeftentamens maken zijn niet koel.
Vooral niet als je docent half nederlands kan en zinnen dus niet afmaakt in de vragen
Ah ok, je bent vast blij dat het Brian niet isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:07 schreef Fc_k het volgende:
[..]
geen nederlands tentamen
business anlysis and concepts (je moet iets)
surinamer (denk ik) die economie vak geeft..
Sambal bij?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Polonium-120 het volgende:
のレンタルサーバではPerlによるお客様オリジナルのCGI/SSIなどのご利用が可能です。 さらにPHPのご利用も可能!![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ah ok, je bent vast blij dat het Brian niet is
Ja, daar heb ik ook een rotbui vanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Polonium-120 het volgende:
zelfde niveauquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ah ok, je bent vast blij dat het Brian niet is
CGI kan ik wel lezen..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Polonium-120 het volgende:
ja, en guest en possible...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |