het kan niet anders...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, daarom ben ik zo'n lekker ding![]()
![]()
wel lief doen voor Mike hè...quote:
ach,... het is maar hoe je zijn crypto ik-ben-peter-6000 uitspraken ziet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry, Polo, maar Peter6000 is mn held![]()
Mijn klaagbaak, je komt als geroepenquote:
hey snoepjequote:
Je bent toch niet ook van ian hequote:
welke verziekte sfeer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:28 schreef PC eend het volgende:
Waar is iedereen, is de sfeer hier zo verziekt dat iedereen toch maar voor zijn streams heeft betaald en weer in de COS zit![]()
![]()
Ik lees ook niet alles, maar als ian zegt dat het een goeie sfeer is, dan weet ik wel hoe laat het isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
welke verziekte sfeer?![]()
jij was toch met Mike oldfashioned aan het dollen en verder heeft iedereen toch genoeg inccaseringsvermogen??
punani mikequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wel lief doen voor Mike hè...![]()
Dit is een oldbie schimpspelletje... no harm done...
Ik kan wel even naar de COS gaan,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:28 schreef PC eend het volgende:
Waar is iedereen, is de sfeer hier zo verziekt dat iedereen toch maar voor zijn streams heeft betaald en weer in de COS zit![]()
![]()
nee, ik doe geen kikkervissiesquote:
oeh, moet ik weer naar de FB??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik lees ook niet alles, maar als ian zegt dat het een goeie sfeer is, dan weet ik wel hoe laat het is
Dat is met stip het liefste dat iemand ooit over me heeft gezegd in de SC.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik lees ook niet alles, maar als ian zegt dat het een goeie sfeer is, dan weet ik wel hoe laat het is
Volgens mij bedoelde hij de SC?quote:
jamaar....quote:
Dan doe je met je thera-kloon toch iets verkeerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is met stip het liefste dat iemand ooit over me heeft gezegd in de SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |