Erg weinigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die ja..![]()
wegens gebrek aan ruggegraat...![]()
Maar ben wel 4 kilo afgevallen in 2 weken...![]()
betaald werk...quote:
Hé eend!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Wat loop je nou weer allemaal uit je nek te lullen![]()
![]()
At your servicequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:55 schreef Mike1964 het volgende:
Eendje weer in zijn kooi trouwens?
oepsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
betaald werk...![]()
werk me de pleuris...![]()
dat heb ik geprobeerd. Maar als je lever er mee uitscheidt worden je benen heel slank, en je buik heel strak dik. Gek was dat...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maar.... Dat sherry dieet dan van een paar jaar terug?![]()
Actie reactiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hé eend!![]()
Ga je je frustraties nou op mij afreageren?
Ga gerust je gang, ik heb een hele dikke huid!
Ik vind jou ook lief....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
At your service
Jij loopt de boel op te naaien en min of meer om bans te vragen...
Avonne zei dat NIEMAND er meer wat over mocht zeggen toen je dat deed, ik hoop dan ook dat als ze vallen, jij er ook bij zit
Is die weg dan? heb hem idd al een poosje niet gezien hier?quote:
hoesow?...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb ik even gecheckt bij Sonja, maar Sherry is een no-go![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat heb ik geprobeerd. Maar als je lever er mee uitscheidt worden je benen heel slank, en je buik heel strak dik. Gek was dat...![]()
Je laat het op een aparte manier merken, door te melden dat ik niet nuttig en gefrustreerd bezig benquote:
Peter is niet weg, maar ik mis hemquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Is die weg dan? heb hem idd al een poosje niet gezien hier?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je laat het op een aparte manier merken, door te melden dat ik niet nuttig en gefrustreerd bezig ben![]()
maar ik ben juist zo gelukkig in de liefde...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:02 schreef kleinzusje het volgende:
Buuf, liefdesverdriet is het enige dieet
Sorry, Polo, maar Peter6000 is mn heldquote:
Ook goed, dan zijn we dus allebei ehh...apart?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je laat het op een aparte manier merken, door te melden dat ik niet nuttig en gefrustreerd bezig ben![]()
Ja en dan zeggen dat hij me lief vindquote:
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, daarom ben ik zo'n lekker dingquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar ik ben juist zo gelukkig in de liefde...![]()
![]()
ow! daarom ben ik zo dik natuurlijk...![]()
nee, daar zou ik ook niet mee willen ruilen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Maarre... weet je dat het andersom ook een frustratie is? Ik moet me gek eten om op gewicht te blijven. Valt ook niet mee hoor!
hij is al bijna 64...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen dat hij me lief vind![]()
Wat een slijmert![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |