ja ... en? ...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor gratis streams PM HiDiHo en kijk in mn sig![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mmmmmmmmmmmmmmquote:
Dat geklooi ook de hele tijd in de FB....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
Inmiddels zijn er 3 cossen open, dus heb maar even ge FBhoert
je poezie album voor de buurt?...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:goeienavond...
zooow het dorpskrantje is weer gebundeld en geniet! let the fun begin...
neee, info van sportverenigingen etc. nou jeweettog, dorpskrant...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je poezie album voor de buurt?...
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neee, info van sportverenigingen etc. nou jeweettog, dorpskrant...
en aangezien ik een pleurishekel heb aan het poetsen van de kantine doe ik dit als vrwijwilligerswerk voor de tennisvereniging.
mèn, wat een KUT- werk... (1,5 uur aaneengesloten bladzijden stapelen...)
Vreselijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat geklooi ook de hele tijd in de FB....
ja, dat heb je als je je schuldig voelt over het niet hebben van betaald werk... (en iedereen die denkt: ach zij heeft wel tijd...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef kleinzusje het volgende:
Buuf, je hebt het drukker dan ik
Huis aan kant in 10 minuten
4 daagse lopen zonder moeders
Nachtmerrie verslagen posten
Muziek KOPEN
en kranten nieten
WTF![]()
Als jij je huis in 10 minuten aan kant hebt, moet die kantine toch ook wel sneller lukken dan die k*tkrantjes?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neee, info van sportverenigingen etc. nou jeweettog, dorpskrant...
en aangezien ik een pleurishekel heb aan het poetsen van de kantine doe ik dit als vrwijwilligerswerk voor de tennisvereniging.
mèn, wat een KUT- werk... (1,5 uur aaneengesloten bladzijden stapelen...)
heb ik even gecheckt bij Sonja, maar Sherry is een no-goquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je mag vast wel een sherry tussendoor...
Dat is goed !!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat heb je als je je schuldig voelt over het niet hebben van betaald werk... (en iedereen die denkt: ach zij heeft wel tijd...)
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat geklooi ook de hele tijd in de FB....
Wat loop je nou weer allemaal uit je nek te lullenquote:
dat leek 10 minuten... en dat is een kwestie van bijhouden. en dat doen ze in de kantine heul nie...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als jij je huis in 10 minuten aan kant hebt, moet die kantine toch ook wel sneller lukken dan die k*tkrantjes?
Sonja de NH stoerhoergoeroemethaarvolleijskast ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb ik even gecheckt bij Sonja, maar Sherry is een no-go![]()
Maar.... Dat sherry dieet dan van een paar jaar terug?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jezus, geen werk en nog dik ook ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die ja..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sonja de NH stoerhoergoeroemethaarvolleijskast ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |