Ja maar huub is ook zielig en er worden achter complotten tegen hem gesmeed.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Eric het doet, is het het spel, als Huub het doet is het vals en achterbaks![]()
Ja iedereen "achter" is tegen Huub...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:39 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ja maar huub is ook zielig en er worden achter complotten tegen hem gesmeed.
Dat is nogal een verschil.
Dat wordt schelden straksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub weet nog niet dat Eric ze verstopt.
Dat hoor je mij niet zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Eric het doet, is het het spel, als Huub het doet is het vals en achterbaks![]()
reken maar.........quote:
Hij luistered ook lang genoeg naar z'n eigen gezeik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:43 schreef mootie het volgende:
Hoelang gaat Eric dit volhouden...... dag in dag uit het gejank van Brian over Huub.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:44 schreef Marelle het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggenik heb absoluut nietsssssss met Eric!!
Op dit moment, nu er geen vriendschap meer is tussen Huub en Eric, zijn ze beide in staat dergelijke dingen te doen!!!!!!!!
ohw?? hahaha zou er nog wat van over zijn??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:45 schreef blomst het volgende:
Natasja is weer terug.
De druk is van d'r tieten afgehaald.
3 grote spuiten vocht eruit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:46 schreef Marelle het volgende:
[..]
ohw?? hahaha zou er nog wat van over zijn??![]()
Ik denk dat hij wat dat betreft wel een goeie in Brian heeft gevonden, we horen nu tenslotte ook al een paar dagen 'huub heeft m'n tanden door m'n lip geslagen in het zwembad, huub heeft m'n tanden door m'n lip geslagen in het zwembad, huub heeft m'n tanden door m'n lip geslagen in het zwembad, huub heeft m'n tanden door m'n lip geslagen in het zwembad' etc etc. huub huub huubquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:43 schreef mootie het volgende:
Hoelang gaat Eric dit volhouden...... dag in dag uit het gejank van Brian over Huub.![]()
okquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor, ik twijfelde al of ik de goede voor me had.
meestal lees is even terug als ik twijfel. Maar ik ben een beetje lui vandaag.
Sorry![]()
is dat wel gezond?????quote:
inderdaad, ik had bijna overwogen om eens een weekje te betalen, maar sinds de nieuwe regels denk ik dat er niet veel te beleven valt behalve een paar scheldwoorden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet meer.
ga pas betalen als het weer terror word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |