Sowieso is Esmee een slap aftreksel van elke willekeurige artiest.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef Stefan het volgende:
Net gehoord. SNap niet dat iedereen tegenwoordig een vocoder gebruikt in liedjes. Sinds Kanye West doet iedereen t. Wil je laten horen aan de wereld hoe je zingt, vervormen ze je stem
Saai nummer btw, Lady GaGa aftreksel.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef Stefan het volgende:
Net gehoord. SNap niet dat iedereen tegenwoordig een vocoder gebruikt in liedjes. Sinds Cher doet iedereen t. Wil je laten horen aan de wereld hoe je zingt, vervormen ze je stem
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:34 schreef Cracka-ass het volgende:
De cover heeft in ieder geval een Hollands thema zo, met die rode verlichting.
Classic!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Een serie nog wel, je denkt dat daar behoefte aan is?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef NLtracks het volgende:
Oja, voor iedereen die enigszins geinteresseerd is in Esmee: NLtracks doet binnekort een serie reportages over deze dame.
*expres geen links, ik wil natuurlijk niet overkomen als spammer! [ afbeelding ]
"t Doet me qua uitstraling een beetje denken aan Stacie Orrico. WIe? Precies. Niks bijzonders, beetje enge ogen, erg 'gemaakt' en niet bijster fotogeniek. Die laatste foto is gewoon een dikke failquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:04 schreef BobbyB het volgende:
Er is ook een photoshoot.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
I'm just the messenger. De beslissing om die serie te maken, is genomen van bovenaf.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Een serie nog wel, je denkt dat daar behoefte aan is?
Je bedoelt, dat God ons dit aandoet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:37 schreef NLtracks het volgende:
[..]
I'm just the messenger. De beslissing om die serie te maken, is genomen van bovenaf.
Ben geen Esmee-fan, maar vind zo'n vraag wel ontzettend respectloos eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:40 schreef Stefan het volgende:
Vond het wel leuk toen Sander Lantinga vroeg of ze geneukt had met Timberlake. Ze gaf er geen antwoord op
Dat zie je correct :pquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:58 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Je bedoelt, dat God ons dit aandoet?
Ach ja, er zijn altijd wel van die mensen die dat soort kansloze vragen stellen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ben geen Esmee-fan, maar vind zo'n vraag wel ontzettend respectloos eigenlijk.
Er zijn nog meer mensen die het antwoord willen weten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn altijd wel van die mensen die dat soort kansloze vragen stellen.
Want? Wat is daar nu zo boeiend aan? Zo'n interview geef je toch niet om in detail te treden over je privé leven.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er zijn nog meer mensen die het antwoord willen weten.
Nee, zon interview geef je omdat je je singeltje wilt promoten. Ik wil dat ook weten, of ze Timberlake heeft gepijpt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Want? Wat is daar nu zo boeiend aan? Zo'n interview geef je toch niet om in detail te treden over je privé leven.
Volgens mij werk jij als stagaire ergens bij een platenmaatschappij/pr-bureautje.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:56 schreef Majar het volgende:
Giel Beelen gaf vanochtend alvast een album preview
Dat album wordt zo te horen een gegarandeerde hit. Van Esmée zullen we het komende jaar nog veel horenHoe vreselijk sommige medelanders het hier ook vinden
Ik denk dat de PR-machine Esmee bij het grofvuil dumpt. Amerikaanse producers zijn eenmaal geënt op snel succes dan op de lange termijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:25 schreef Kidney_Bean het volgende:
Die album preview: 1 beat met steeds dezelfde middelmatige overgeproduceerde stem erop.. het hangt van de media/pr machine af of dit gaat scoren
Surequote:Op vrijdag 24 april 2009 21:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Volgens mij werk jij als stagaire ergens bij een platenmaatschappij/pr-bureautje.
Linkje?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:12 schreef Estolan het volgende:
ik zag ook een filmpie met JT ( en ook pharrell ) waar ze haar liedje opneemt. Vanuit haar kant hoor je gewoon haar stem ( naar mijn mening echt niet mega bijzonder ) en vanaf de andere kant van het raam hoor je hoe het klinkt. En dan kan eigenlijk iedereen het wel inzingen
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat geldt voor heel veel artiesten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:12 schreef Estolan het volgende:
das niet erg vreemd als ze overal ge-cross-post word, en iedereen op die link klikt
ik zag ook een filmpie met JT ( en ook pharrell ) waar ze haar liedje opneemt. Vanuit haar kant hoor je gewoon haar stem ( naar mijn mening echt niet mega bijzonder ) en vanaf de andere kant van het raam hoor je hoe het klinkt. En dan kan eigenlijk iedereen het wel inzingen
Ik vraag me af of Esmee ( zonder iemand bijzonders in voorprogramma of erbij ) een volle HMH voor elkaar kan krijgen. Al helemaal als haar stem in het liedje, totaal niet overeenkomt met haar eigen stem waar ze Oh Zo VIP door geworden is op YouTube.
De rest van het album klinkt naar mening ook totaal niet op wat ze gezongen heeft op YT, dus hopelijk puur voor de Amerikanen, ik vind er geen zak aan. Geef mij maar Ilse de Lange ofzo als NL zangeres!
dat is 100% Pharrel, maar je ziet hem maar eventjes, dus ik ga er vanuit dat hij daar speciaal voor JT was ( voor zijn nieuwe album ) en niet voor Esmeequote:Op zaterdag 25 april 2009 22:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Apart dat Pharrell daar wat synths in staat te kloppen.
Het is hem toch niet.
LOL!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:20 schreef Meike26 het volgende:
M'n vriend kwam vanavond wel met een leuke. Hij hoorde op het werk op 3fm het singletje van Esmee en een kort interviewtje. Hij rent naar boven, komt weer beneden met een cd van Acda & De Munnik.
KOM maar eens zo ver hee dat je in de studio met justin Timberlake staatquote:Op zondag 26 april 2009 00:10 schreef Kidney_Bean het volgende:
Als je dat laatste filmpje ziet, blijkt dat ze al helemaal niet zo goed kan zingen en dat ze er met de vervormer nog wat van maken...
Ik moet zeggen hij lijkt er heel veel op, maar het is hem niet. Geen tattoo's en te gespierd.quote:Op zondag 26 april 2009 12:27 schreef Estolan het volgende:
[..]
dat is 100% Pharrel, maar je ziet hem maar eventjes, dus ik ga er vanuit dat hij daar speciaal voor JT was ( voor zijn nieuwe album ) en niet voor Esmee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |