abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:38:54 #101
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_50495276
De roddel gaat dat ze vanavond het voorprogamma doet van Van Velzen i/d Kade, Zaandam.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_50495515
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De roddel gaat dat ze vanavond het voorprogamma doet van Van Velzen i/d Kade, Zaandam.
Zal best wel zo zijn ja. Ze moet toch IETS van voorbereiding hebben he
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:13:28 #103
11502 nipeng
The last ride is free
pi_50496303
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:38 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

[YouTube] Zangtalent alstu.
Goed bezig.
  Redactie Frontpage vrijdag 15 juni 2007 @ 23:28:31 #104
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_50505490
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Van Velzen is zelf nog voorprogrammamateriaal
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:14:36 #105
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_50507074
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 23:28 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Van Velzen is zelf nog voorprogrammamateriaal
Idd . Maar het is nu laat, was ze idd voorprogramma ?
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:20:50 #106
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_50507280
Ze heeft inderdaad een optreden gedaan vanavond i/d Kade..
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:52:03 #107
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_50508257
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze heeft inderdaad een optreden gedaan vanavond i/d Kade..
Is er iets van te vinden op youtube ? ff voorproefje
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:54:43 #108
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_50508341
Geen idee Zó'n Esmeefan ben ik niet haha.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 02:34:32 #109
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_50510615
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 00:52 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Is er iets van te vinden op youtube ? ff voorproefje
Ik ben ook benieuwd, mischien andere die iets hebben ?

Ben wel benieuwd hoe ze het onstage doet .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_50540127
en... iemand bij Justin geweest en haar gezien? Ben stiekem toch wel benieuwd hoe haar performance was!
  Redactie Frontpage zondag 17 juni 2007 @ 11:52:10 #111
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_50540287
YouTube-zangeres filmt ArenA-publiek
AMSTERDAM - Wereldberoemd werd ze met haar filmpjes op videowebsite YouTube en op zaterdag mocht ze zich dan eindelijk bewijzen in de Amsterdam ArenA. In het voorprogramma van de Amerikaanse superster Justin Timberlake liet de 18-jarige Esmee Denters uit Oosterbeek horen wat ze waard is. De camera waarmee ze ooit beroemd werd, speelde een prominente rol in haar act.

Tijdens haar show haalde ze het filmapparaat opeens tevoorschijn. „Ik film natuurlijk altijd alles en ik denk dat ik jullie ook maar eens ga filmen”, zei ze. Een 'wave' van zwaaiende mensen in de richting van haar rondzwenkende lens was het gevolg. „Prachtig, prachtig. Wat zien jullie er mooi uit”, zei de zangeres, die onlangs door Timberlake werd ingelijfd voor zijn tournee en voor zijn nieuwe platenlabel.

Haar optreden in het Amsterdamse stadion was een van haar eerste grote optredens. Het publiek moest nog wel een beetje aan haar wennen. Denters' nummers waren bij de muziekfans te weinig bekend om veel deining te veroorzaken. Opgezweept door een dj en twee enthousiaste achtergrondzangeressen kreeg ze het publiek wel af en toe mee. Enkele spandoeken met haar naam erop gaven aan dat ze support heeft in eigen land, maar de massa kreeg ze nog niet in vervoering.

Toen ze de naam van Justin Timberlake liet vallen begon het publiek wel te gillen. Na afloop van haar show concludeerde ze zelf dat haar act succesvol was geweest. „Dankjulliewel allemaal. Ik heb het super naar mijn zin gehad. Eigenlijk wil ik helemaal niet van het podium af.” Toch deed ze dat maar. Het publiek was nog te verbaasd om om een toegift te vragen.
  Redactie Frontpage zondag 17 juni 2007 @ 11:55:42 #112
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_50540365
Esmée bij Justin

De 18-jarige YouTube-ster Esmée Denters spettert in de Amsterdam ArenA in het voorprogramma van haar ’werkgever’ Justin Timberlake. De Oosterbeekse tekende onlangs een platencontract bij Timberlake en mocht dat ’vieren’ met een optreden ten overstaan van zo’n vijftigduizend bezoekers. Zenuwen voor belofte Esmée dus, waar Timberlake het wel gewend is zo’n stadion vol mensen bezig te houden. Zijn ’FutureSex/LoveShow’ kende weliswaar veel visuele bombarie – dansers, danseressen, doorzichtige videoschermen die een kruisvormig podium omringen dat door de superster voortdurend in alle windrichtingen benut werd – maar na twee albums heeft de ex van Cameron Diaz uiteraard ook de muzikale bagage. Tweeënhalf uur lang hield hij ogenschijnlijk moeiteloos de Amsterdamse voetbaltempel in de ban. Het voormalige boybandlid is volwassen geworden en dan is het leuk dat hij zijn succes wil delen, onder anderen met Esmée Denters.

Redactie Frontpage zondag 17 juni 2007 @ 13:01:54 #113
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_50542356
Zou ze nu ook zo in Justins kleedkamer staan?

pi_50542406
A. ze kan niet zingen, alweer zo'n christina of briney figuur
B. je verstond er geen zak van, geluid was super slecht en al die hoge tonen deden gewoon pijn aan je oren
C. Pff een voorprogramma om 18.30uur als er nog maar net 1000 mensen ( en das al teveel gegokt volgens mij ) binnen staan en niemand je kan horen omdat het geluid zo slecht was
D. denk dat de meeste mensen het fijn vonden dat ze van het podium af was

Verder was het concert van JT wel leuk alleen ook zo slecht geluid, erg zonde

zet hem liever in de HMH!!!
pi_50542444
Trouwens lees de recenties nu, wat een hoop gelul zeg! 2,5uur My Ass
pi_50542778
Wat ik trouwens zeer irritant vind, ze zingt altijd hetzelfde....
dat stomme nummer van 18 years old...

leuk dat ze zo bekend is geworden, maar echt een superster zal ze niet worden...
pi_50543097
quote:
Op zondag 17 juni 2007 11:52 schreef SunChaser het volgende:
Tijdens haar show haalde ze het filmapparaat opeens tevoorschijn. „Ik film natuurlijk altijd alles en ik denk dat ik jullie ook maar eens ga filmen”, zei ze. Een 'wave' van zwaaiende mensen in de richting van haar rondzwenkende lens was het gevolg. „Prachtig, prachtig. Wat zien jullie er mooi uit”, zei de zangeres, die onlangs door Timberlake werd ingelijfd voor zijn tournee en voor zijn nieuwe platenlabel.
Goh, wat een leuk idee.

Ze kan best goed zingen, maar je merkt al zo langzamerhand dat ze ster allures krijgt. Bij De Wereld Draait Door de eerste keer was ze nog lekker normaal, maar laatst bij Jensen was het alweer van 'Jullie hebben vast m'n laatste filmpje wel gezien', enzovoorts.

Maargoed, veel succes toegewenst natuurlijk
pi_50543638
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:24 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Goh, wat een leuk idee.
Ehmm.. ik weet niet of je dat cynisch zei, maar weet je hoeveel artiesten ik al heb gezien waarbij, vooral bij grote mensenmassa´s, de zanger(es) even een digitale camera pakt om het te filmen? Heb al eens moeten zwaaien, mijn middelvinger opsteken, springen, ga zo maar door voor een of andere artiest zijn camera

en het viel dus tegen? Las ook dat het niet uitverkocht was... jammer van het geluid in elk geval!
pi_50544378
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:42 schreef Kidney_Bean het volgende:

[..]

Ehmm.. ik weet niet of je dat cynisch zei, maar weet je hoeveel artiesten ik al heb gezien waarbij, vooral bij grote mensenmassa´s, de zanger(es) even een digitale camera pakt om het te filmen?
Natuurlijk was het cynisch

Echt weer zo'n standaard 'leuk' dingetje omdat ze alles filmt.
  zondag 17 juni 2007 @ 14:09:57 #120
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50544483
Ik herkende je wel, kwam alleen even niet op je naam.
Tuurlijk ik weet het 4 HAVO jij kon zo mooi zingen
Wat doe je hier achter het raam, nee denk niet dat 'k me schaam.

haha een vooruitziende blik van Acda en de Munnik mooi nr is dat overigens. "Esmee"

http://www.lyriczz.com/lyriczz.php?songid=7808
  zondag 17 juni 2007 @ 14:15:54 #121
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_50544681
ik vind haar wel goed, en wil haar ook best wel vies hard palen.
The truth is relative, pick one that works!
pi_50545141
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:09 schreef PLAE@ het volgende:
Ik herkende je wel, kwam alleen even niet op je naam.
Tuurlijk ik weet het 4 HAVO jij kon zo mooi zingen
Wat doe je hier achter het raam, nee denk niet dat 'k me schaam.

haha een vooruitziende blik van Acda en de Munnik mooi nr is dat overigens. "Esmee"

http://www.lyriczz.com/lyriczz.php?songid=7808
Dank je.
  zondag 17 juni 2007 @ 15:10:00 #123
182076 DeletedByAdmin
-=Deleted by Admin=-
pi_50546272
Esmee stelde neit veel voor. Geluid was idd ERG slecht, vooral in thet begin. Dus was mooi moment om meer bier te halen. Daarna was het geluid een stuk beter gelukkig en toen kon je haar zowaar verstaan!

Natasha Bedingfield was ok, maar het was toch stilte voor de storm, want het draaide toch echt enkel om Justin en hij had het erg naar zijn zin!

Het geluid, staanplaatsen, was prima (voor de arena dan)
Minpunt vond ik wel dat hij sexyback als 1 na laatste lied zong en toen, na erg luid applaus, weer terug kwam om een rustig nummer op de piano als afsluiter te spelen... Niet echt een einde met een BANG!

Wat ook weer mooi was dat hij ogenschijnlijk echt onder de indruk was van de menigte.

Top avond!
Game je teveel? Discussieer mee op www.gamezorg.nl - Zorg voor Gamers!
pi_50546311
I love you guys, and that's not a joke

althans dat zei hij

ben benieuwd wat hij bij andere optredens dan zegt, en of hij daar ook een "borrel" drinkt enz
pi_50547565
Dat shotje doet ie in elke show. Althans dat neem ik aan, las net een recensie van een show uit Amerika en daar hadden ze het ook over dat shotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')