abonnement Unibet Coolblue
pi_50334976
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:55 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

* topicidee heeft: Aan welke rondemiss zou jij je willen vergrijpen?
Ligt eraan wanneer Julia Mancuso tot rondemiss wordt benoemd.
  maandag 11 juni 2007 @ 16:06:47 #27
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_50335229
Jeuhh
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_50335369
leuk, zo'n door dope verneukte sport
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 juni 2007 @ 16:10:31 #29
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50335376
leuk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_50335492
hoi
pi_50335604
Ondanks al het doping gedoe wacht ik met smart op de Tour het zal wel de Tour van de onbekenden worden
Haters gonna hate.
  maandag 11 juni 2007 @ 16:20:16 #32
88233 Steve
Still the best.
pi_50335799
Tof dat er een forum voor is.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  Moderator maandag 11 juni 2007 @ 16:28:14 #33
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_50336154
Sticky is misschien wel handiger.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_50336311
Eindelijk het tour forum
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  maandag 11 juni 2007 @ 16:35:22 #35
99453 Mitä_kuuluu
Vittu saatana perkele
pi_50336414


En zo lang iedereen die dope maar gebruikt, is het toch gewoon weer een eerlijke strijd?
"An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing."
pi_50337672
Jaaaa. Hier zal ik veel te vinden zijn de komende tijd.
That's all folks!
pi_50340945
Tour forum .

En Leatherface weer als mod .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 11 juni 2007 @ 19:40:22 #38
75556 erkel
back from Dagestan
pi_50343227
Woepie! Een tour subforum
Weisst
pi_50352177
Tour
pi_50384320
De Tour een eigen subforum
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:07:06 #41
67089 Gillingham
The horror...
pi_50392071
Eindelijk een geheel eigen forum voor de tour, ideaal.
What's it going to be then, eh?
pi_50477329
Lang verwacht en toch gekomen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_50669340
Te gek dat er een eigen forum voor is. Kan niet wachten.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:52:44 #44
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50732194
Ik denk niet dat ik de Tour ga volgen. De wielersport is te veel geschaadt en niet meer geloofwaardig door die verdomde doping. Ik zal wel etappes kijken zoals Alpe d'Huez ofzo, maar meer ook niet.

Grootste kanshebber is voor mij Schleck of Leipheimer.
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50756277
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:52 schreef Bernard0s het volgende:
Ik denk niet dat ik de Tour ga volgen. De wielersport is te veel geschaadt en niet meer geloofwaardig door die verdomde doping. Ik zal wel etappes kijken zoals Alpe d'Huez ofzo, maar meer ook niet.

Grootste kanshebber is voor mij Schleck of Leipheimer.
De Alp d'Huez zit er dit jaar niet in man.

Daarnaast, wat een onzin vind ik dat altijd. Het wielrennen niet meer geloofwaardig, enz. enz. Het wielrennen is net zo geloofwaardig als alle andere sporten. In zowat elke sport wordt er wel doping gebruikt. In het wielrennen zijn ze alleen zo ver dat ze het probleem echt willen aanpakken, en dan stuit je automatisch op veel dopinggevallen. Mochten andere sporten dat nou ook eens gaan doen, zal er niet meer zo gedacht worden over het wielrennen.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:17:06 #46
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50757086
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 12:40 schreef TheArt het volgende:

[..]

De Alp d'Huez zit er dit jaar niet in man.

Daarnaast, wat een onzin vind ik dat altijd. Het wielrennen niet meer geloofwaardig, enz. enz. Het wielrennen is net zo geloofwaardig als alle andere sporten. In zowat elke sport wordt er wel doping gebruikt. In het wielrennen zijn ze alleen zo ver dat ze het probleem echt willen aanpakken, en dan stuit je automatisch op veel dopinggevallen. Mochten andere sporten dat nou ook eens gaan doen, zal er niet meer zo gedacht worden over het wielrennen.
Oh lekker, halen ze de mooiste etappe er ook nog uit.

Als ik 's avonds naar NOS Studio Sport kijk en het gaat over wielrennen, hoor ik alleen maar gezeik over doping. Bovendien was de tour van vorig jaar wel zo ongelovelijk nep doordat Landis doping nam, dat hoef ik niet weer te zien. Ik ga niet 3 weken voor Jan Lul naar een nepwedstrijd kijken. Bovendien, dat gebeurde daarvoor ook al, ik denk dat Armstrong ook onder de doping zat, anders kun je nooit zo sterk wezen, ook niet als je kanker hebt overwonnen. Ullricht ook onder de dope en Basso ook nog eens. Nee hoor, AcMilan spelers zitten niet onder de dope, Lewis Hamilton zit niet onder de dope en Roger Federer ook niet. Het is puur wielrennen, en de sport is wat mij betreft zeer verziekt.
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50757410
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:17 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Oh lekker, halen ze de mooiste etappe er ook nog uit.

Als ik 's avonds naar NOS Studio Sport kijk en het gaat over wielrennen, hoor ik alleen maar gezeik over doping. Bovendien was de tour van vorig jaar wel zo ongelovelijk nep doordat Landis doping nam, dat hoef ik niet weer te zien. Ik ga niet 3 weken voor Jan Lul naar een nepwedstrijd kijken. Bovendien, dat gebeurde daarvoor ook al, ik denk dat Armstrong ook onder de doping zat, anders kun je nooit zo sterk wezen, ook niet als je kanker hebt overwonnen. Ullricht ook onder de dope en Basso ook nog eens. Nee hoor, AcMilan spelers zitten niet onder de dope, Lewis Hamilton zit niet onder de dope en Roger Federer ook niet. Het is puur wielrennen, en de sport is wat mij betreft zeer verziekt.
Hoezo mooiste etappe er uit? De Alp D'Huez is qua spektakel niets verschillend met andere bergen. Alleen dat er gigantisch veel Nederlanders op staan, is anders. Overigens, beklimmen ze nooit elk jaar de Alp.

En dat onderste deel van je verhaal zal ik maar geen aandacht aan besteden. Dat is namelijk complete bullshit. Las gisteren weer een verhaal dat er in de Duitse Bundesliga ook en masse doping werd genomen en nu nog steeds. Dat er in de Spaanse competitie iets niet klopt, is algemeen bekend.

Nee, er klopt geen reet van je verhaal en het slaat dan ook compleet nergens anders op. Het is niet puur wielrennen. Het is de sport in het algemeen.
pi_50759161
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:17 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Oh lekker, halen ze de mooiste etappe er ook nog uit.

Als ik 's avonds naar NOS Studio Sport kijk en het gaat over wielrennen, hoor ik alleen maar gezeik over doping. Bovendien was de tour van vorig jaar wel zo ongelovelijk nep doordat Landis doping nam, dat hoef ik niet weer te zien. Ik ga niet 3 weken voor Jan Lul naar een nepwedstrijd kijken. Bovendien, dat gebeurde daarvoor ook al, ik denk dat Armstrong ook onder de doping zat, anders kun je nooit zo sterk wezen, ook niet als je kanker hebt overwonnen. Ullricht ook onder de dope en Basso ook nog eens. Nee hoor, AcMilan spelers zitten niet onder de dope, Lewis Hamilton zit niet onder de dope en Roger Federer ook niet. Het is puur wielrennen, en de sport is wat mij betreft zeer verziekt.
In welke zelfgeschapen naïeve droomwereld leef jij?

Allereerst werd er voor de Tour van vorig jaar natuurlijk ook al uit de dopingpot gesnoept (Thévenet in 1977 bijv, om maar iets te noemen) en ten tweede vind ik het vreselijk naief om te denken dat doping enkel en alleen in de wielersport voorkomt. Zeggen de namen Ben Johnson & Justin Gatlin je iets?
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_50759498
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:17 schreef Bernard0s het volgende:

[..]
Ik ga niet 3 weken voor Jan Lul naar een nepwedstrijd kijken.
Hé, ik heb een idee! Kijk gewoon niet! En dan hoef je ook niet in dit forum te komen!
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  zaterdag 23 juni 2007 @ 16:45:57 #50
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50762128
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:45 schreef Chiel-Montagne het volgende:

[..]

In welke zelfgeschapen naïeve droomwereld leef jij?

Allereerst werd er voor de Tour van vorig jaar natuurlijk ook al uit de dopingpot gesnoept (Thévenet in 1977 bijv, om maar iets te noemen) en ten tweede vind ik het vreselijk naief om te denken dat doping enkel en alleen in de wielersport voorkomt. Zeggen de namen Ben Johnson & Justin Gatlin je iets?
Ik weet wie die namen zijn ja. Maar laten we eerlijk zijn. Het percentage topwielrenners dat doping neemt als deel van het gehele peleton is veel groter dan bv. het aantal atleten of tennisers van het gehele aantal. Maargoed, dat is toch niet zo.

Nee. De wielersport is een hartstikke leuke gezonde sport!

Laat het duidelijk zijn; ik vond het best leuk om de Tour of Giro te volgen de afgelopen jaren, maar daar is nu weinig meer van over, vooral na het bedrog van vorig jaar.
Nulla Tenaci Invia Est Via
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')