oooh, okay.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:13 schreef Ramona1 het volgende:
Nee, is maar een nickname.
Woon nu in A'dam en zo'n drukte wil ik absoluut niet meer. Wat een vreselijke stad. Ik ga er in ieder geval graag weg. A'doorn zou meer dorps zijn als ik het goed begrijp, maar Arnhem vind ik zelf ook best dorps. Als alle winkels dicht zijn zie je nog maar weinig mensen in de stad. Typisch voor heel NL eigenlijk, met uitzondering van A'dam dan die ik niets vind... zo gekunsteld.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:21 schreef hoppla het volgende:
Stel aan jezelf simpelweg de vraag of je stads of dorps wilt wonen...!
Even sfeer proeven in beide steden?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:36 schreef Ramona1 het volgende:
[..]
Woon nu in A'dam en zo'n drukte wil ik absoluut niet meer. Wat een vreselijke stad. Ik ga er in ieder geval graag weg. A'doorn zou meer dorps zijn als ik het goed begrijp, maar Arnhem vind ik zelf ook best dorps. Als alle winkels dicht zijn zie je nog maar weinig mensen in de stad. Typisch voor heel NL eigenlijk, met uitzondering van A'dam dan die ik niets vind... zo gekunsteld.
Dus je zit het...ik kom er niet uit.
Mijn vriend z'n werk zit in A'doorn Daarom de keuze tussen deze twee steden. Nijmegen is erg mooie stad, als je op die doelt, maar files zijn een probleem.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:48 schreef 43 het volgende:
In de buurt van Arnhem zit een nog mooiere stad.....
Nee hoor, je kan binnendoor naar Velp vanuit Apeldoorn. (via Eerbeek)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:29 schreef Ramona1 het volgende:
Als je uit Apeldoorn rijdt moet je via Arnhem, dus geen optie, sorry. Velp vind ik niet echt groen. Het moet groener.
Goed idee Misstique!
Via Hoenderloo en Otterloo, erg mooie route trouwensquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:39 schreef Ramona1 het volgende:
Ik bedoelde niet Velp, maar Ede. Was niet echt duidelijk inderdaad.
Ben in de achterhoek opgegroeit en veel in die buurt gereden, met auto maar ook op de fiets.quote:
Via Hoenderloo! Mooie route, maar je bent wel even onderweg, als we naar die buurt moeten nemen wij nooit de snelwegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:29 schreef Ramona1 het volgende:
Als je uit Apeldoorn rijdt moet je via Arnhem, dus geen optie, sorry. Velp vind ik niet echt groen. Het moet groener.
Goed idee Misstique!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:57 schreef Elvislives het volgende:
Oh ja, koop geen huis in de Nieuwstraat in het centrum, dan heb je kans dat je over 5 jaar natte voetjes krijgt
* Velpenaar meldt zich.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:29 schreef Ramona1 het volgende:
Goed idee Misstique!
Dieren en Brummen lijkt me allebei niks, te veel afstand naar een stad.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:51 schreef Puck1 het volgende:
voor de plaats Dieren die hier al eerder werd genoemd zou ik al helemaal niet gaan, dan zou ik voor Brummen kiezen.
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:07 schreef Ramona1 het volgende:
Weet iemand meer over Deventer? Is toch het overwegen waard denk ik. Mooie binnenstad.
En wat vind je van Deventer dan? Is erg dicht in de buurt namelijk. Arnhem valt af denk ik, zou beter de topic kunnen omdopen tot 'Apeldoorn of Deventer?'quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je niet op zoek bent naar het uitgaansleven en je wilt rust en groen en je vriend werkt in Apeldoorn, dan lijkt mij de keuze erg eenvoudig.
Apeldoorn heeft heel wat mooie stukken groen, waar je leuk kunt wandelen met de hond of waar je kunt fietsen.
Apeldoorn behoort bij de beste fieststeden van Nederland
Ik verwijs je in dat geval door naar Deventer #10 Dol op Deventer ; daar zitten de experts.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:53 schreef Ramona1 het volgende:
[..]
En wat vind je van Deventer dan? Is erg dicht in de buurt namelijk. Arnhem valt af denk ik, zou beter de topic kunnen omdopen tot 'Apeldoorn of Deventer?'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |