haha, jawel hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:37 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
En ik ken denk ik geen een drummer die dit zou willen spelen
Ares mag je zeggen, aresdreams wordt door mij vooral gebruikt omdat ares zo vaak al gebruikt wordtquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
De "disbeat" komt natuurlijk van de ouwe punkband Discharge:
Discharge - Does This System Work? ('83)
En om wat metal credits terug te scoren van AresDreams (mag ik zeggen Ares?), even een Carcass nummertje:
Carcass - Heartwork
edit: een d-beat, ofwel disbeat inderdaad
*Meld* fijne dingenquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
"Wat zeg je?"
"Hè?"
Wie gebruikt er trouwens ook deze?
[afbeelding]
Yep.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
"Wat zeg je?"
"Hè?"
[afbeelding]
Ik heb op maat gemaaktequote:Op donderdag 7 juni 2007 08:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
"Wat zeg je?"
"Hè?"
[afbeelding]
Netjes, heb je dan waarschijnlijk ook zeer grof voor moeten betalen of niet?quote:
Ja dat zei ik dus al maar niet bij elk optreden heb ik de mogelijkheid m'n eigen amp mee te nemenquote:Op donderdag 7 juni 2007 07:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Op je nieuwe amp zit hoef je toch helemaal geen buizenoverdrive pedaatjes te hebben? Dat ding klinkt toch al lekker genoeg?
checkquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
"Wat zeg je?"
"Hè?"
[afbeelding]
Ja, dat is inderdaad wel ideaalquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Een vriend van me heeft ook van die op maat gemaakte dingen. Wel cool. Je kan er zelfs verschillende filters indoen.
Godver de godver. Ik belde hem net. En ik vroeg over mn gitaar. zegtie." Je hebt de vekeerde nummer hoor. Luister is ik zit nu in China ik ga effe ophangen"quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:03 schreef Rijstbal het volgende:
Mijn gitaarleraar zou mijn Strat reparen. Maar ik kan hem niet meer bereiken. Ook is hij nooit thuis als ik aanbel. In t verleden was hij ook opeens een halfjaar zoek.
Son of a bitch
pwndquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:45 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Godver de godver. Ik belde hem net. En ik vroeg over mn gitaar. zegtie." Je hebt de vekeerde nummer hoor. Luister is ik zit nu in China ik ga effe ophangen"
![]()
![]()
die gitaar heeft ie nu dus niet meer hequote:Op donderdag 7 juni 2007 16:51 schreef NiteSpeed het volgende:
Laat je gitaar door een ander repareren.
Nee de leveringsprijzen waren hoger geworden, dus hadden ze heel de zending geanuleert. En wouden ze alleen nog bestellen als er bijbetaalt werd. Mooi niet dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:58 schreef Obscurus het volgende:
[..]
LOL hoezo wouden ze dan extra geld hebben? omdat ze zo goeden service leveren?![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:02 schreef Deansensitized het volgende:
Een Strat.
wat een bitches, als ze iets verkopen voor een prijs, moeten ze het verdomme leveren voor die prijs.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:20 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nee de leveringsprijzen waren hoger geworden, dus hadden ze heel de zending geanuleert. En wouden ze alleen nog bestellen als er bijbetaalt werd. Mooi niet dus![]()
Nouja vanaf het moment dat hij bestelt werd had ik hem binnen een week kunnen hebben, na 3 weken kwam ik er achter dat ze de zending hadden geannuleert. En een week later had ik hem alsnog na de nodige moeite.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:27 schreef Aresdreams het volgende:
Dus kon je nog langer wachten ook nog? maar je had in prencipe wel een koop overeenkomst met feedback? zij balen!
ga eens leren bassen jijquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:47 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nouja vanaf het moment dat hij bestelt werd had ik hem binnen een week kunnen hebben, na 3 weken kwam ik er achter dat ze de zending hadden geannuleert. En een week later had ik hem alsnog na de nodige moeite.
punkbassen is voor meisjes die staand plassenquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:21 schreef Deansensitized het volgende:
Punkbassen man, kan ik zelfs nog
Tijd zat!
Ik plas altijd zittend. Mag niet zo zwaar tillen van de dokterquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
punkbassen is voor meisjes die staand plassen![]()
zo zwaar is die wcbril nou ook alweer niet hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:24 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik plas altijd zittend. Mag niet zo zwaar tillen van de dokter
Huh?quote:verschil in hoogte tussen brug en half element
Ja hoe dichterbij meer herrie dus maar ook minder gedefinieerd zeker ? waardoor je een goede tussenpositie moet vindenquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:30 schreef Deansensitized het volgende:
Dichterbij = meer herrie.
Verder weg = minder herrie.
Onder herrie versta ik zowel gewoon geluid als feedback. Met dichterbij draaien pikken ze meer signaal op, dus meer geluid, maar de feedback neemt ook toe. En met verder weg draaien neemt alles af.
[..]
Huh?
Ja dat is wel goedkoop, bij feedback en andere zaken zijn ze normaal 25-27 euroquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:56 schreef Deansensitized het volgende:
www.groovefactory.nl onder anderen. Nu in de aanbieding.
Hier dus:
http://www.groove-factory(...)c869d2861e2c46c57ecb
Goedzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:47 schreef adt het volgende:
Even een tvp, en dribbel ik ben er nog steeds hoor, wees niet bang dat de koop niet door gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |