Ja dat snap ik idd niet helemaal. Normaal is een release toch op donderdag ? 8 juni kom ik overal tegen, da`s vrijdag. Als ze `m dan pas op de bus doenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:50 schreef Bastard het volgende:
Als ik hem vrijdag nog niet heb zit ik sterk te denken om hem ook te kopen bij de MM erbij
Brechtje. Doe de groetjes aan je moeder!quote:
Nee, ze zeggen dat ze leveren op de releasedag.. dus dwz als het spel Vrijdag uitkomt dat hij ze donderdag op de bus gooit.. nou is mijn ervaring met post uit groningen dat het vaak een dag langer duurt..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja dat snap ik idd niet helemaal. Normaal is een release toch op donderdag ? 8 juni kom ik overal tegen, da`s vrijdag. Als ze `m dan pas op de bus doen![]()
Volgende week dindsdag jarig, gelijk vrij genomen. Hele dag racen
En dr vader ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Brechtje. Doe de groetjes aan je moeder!
Groetjes terugquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Brechtje. Doe de groetjes aan je moeder!
Ik sta ook niet te springen hoor maar als het werk er ligt zal het toch moeten gebeurenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal bouwvakkers zijn die graag overwerken
Dan zal ik niet zeggen wat ik er in een week doorheen drinkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik sta ook niet te springen hoor maar als het werk er ligt zal het toch moeten gebeuren
dat het lekker bijverdiend is mooi meegenomen![]()
Ik bespaar op andere dingen gijs, ik rook niet en die doe vaak zat een maand met een krat bier
Mhh, normaal komt tie altijd op vrijdag aan bij mij dus ik vertrouw er wel opquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ze zeggen dat ze leveren op de releasedag.. dus dwz als het spel Vrijdag uitkomt dat hij ze donderdag op de bus gooit.. nou is mijn ervaring met post uit groningen dat het vaak een dag langer duurt..
En zelfs jij hebt een HDTVquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan zal ik niet zeggen wat ik er in een week doorheen drink
Ik zou er ook een kunnen halen hoor, maar ik wil het gewoon nog niet. Ik game niet om graphics maar om gameplay. Daarnaast wil ik een FULL HD tv als ik er ooit een ga halen, geen halfbakken HD ready die eigenlijk te klein is naar mn smaakquote:
riiightquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou er ook een kunnen halen hoor, maar ik wil het gewoon nog niet. Ik game niet om graphics maar om gameplay. Daarnaast wil ik een FULL HD tv als ik er ooit een ga halen, geen halfbakken HD ready die eigenlijk te klein is naar mn smaak
Gewoon dat ding starten en vanavond biefstuk eten zou je zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
Traumaheli belaagd door koeien tijdens inzet in Grou![]()
Als je er geen ervaring mee hebt / verstand van hebt zeg dan nietsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou er ook een kunnen halen hoor, maar ik wil het gewoon nog niet. Ik game niet om graphics maar om gameplay. Daarnaast wil ik een FULL HD tv als ik er ooit een ga halen, geen halfbakken HD ready die eigenlijk te klein is naar mn smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |