quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:48 schreef RayMania het volgende:
Neee, dit is geen slowchat topic.
Kappen dus, want ik ben de baas.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:42 schreef RayMania het volgende:
Kappen nu met dit gezeik, laatste waarschuwing. Houd Feedback voor wat het is.
Misschien nog een keer, Ray.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef RayMania het volgende:
Leuk geweest allemaal, was lachen. Nu maar weer serieus zijn en Feedback gebruiken waarvoor nodig. Offtopic wordt verwijderd.
hij mag wat van mij hebben hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray heeft geen natuurlijk overgewicht volgens mij.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef RayMania het volgende:
Leuk geweest allemaal, was lachen. Nu maar weer serieus zijn en Feedback gebruiken waarvoor nodig. Offtopic wordt verwijderd.
Was net voor deze reactie bezigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Randverschijnselen deel 23
Kan ook wel opgeschoond worden.
Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deeltje 3quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:23 schreef MaxPower het volgende:
kan iemand het 'buitenlandse wedstrijden bezoeken' topic ergens vinden
denk het, ik tikte bij de search buitenlandse wedstrijden bezoeken in en daar kwam ie al. Alleen weer te laat natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:26 schreef MaxPower het volgende:
dat is snel..ik doe iets fout blijkbaar
thanks
Gezienquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:43 schreef TerroRobbie het volgende:
AFC Ajax topic #671: Met een nieuw shirt.
Spammerd is er weer,....
Nee, is het geen belangrijk onderwerp dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:58 schreef dndiek het volgende:
Er zijn genoeg topics waarin dit besproken zou kunnen worden........ Daar is geen apart topic voor nodig
Wie is jullie?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, is het geen belangrijk onderwerp dan?
Ik heb meer het gevoel dat ik naar Afrika-1 zit te kijken.
Bovendien mogen jullie wel iets vriendelijker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |