Gwen kost tussen de 300k en een half miljoen+ecto'squote:Op woensdag 4 juli 2007 12:23 schreef Ardenlyn het volgende:
Tja die ow zo mooie potlood van Stadskanaal...bedoel je die?
Als ik er volgende week ben zal ik eens kijken wat ik voor je kan doen
Voor hoeveel kan je Gwen kopen? Of is ze nog erg duur? (klinkt alsof ik het over een hoer heb ofzo)
Je kan wat goud ebayenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik spreek geen chinees![]()
Wie weet volgend jaar dat ik dan ook een Gwen heb. Of ze moeten al heel goedkoop worden over een tijdje en dan zie ik wel wat ik ga doen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:44 schreef Ardenlyn het volgende:
goud ebayen? Dus via ebay goud kopen bedoelen jullie?
Damag toch heulemaal niet?![]()
Volgens ebay niet, volgens andere sites welquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:44 schreef Ardenlyn het volgende:
goud ebayen? Dus via ebay goud kopen bedoelen jullie?
Damag toch heulemaal niet?![]()
Bots bij Granite farmen alleen de eerste groep en gaan weer naar binnen, verkopen alles aan de merchant en gaan weer. Het gaat ze puur om het goud, niet om de gold drops.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:15 schreef Elegy het volgende:
Hoe betrappen ze je eigenlijk? Gaan ze iedereen die een miljoen in stash en met XX bedrag per char bannen?
Voor zover ik weet bannen ze alleen maar de bot accounts. Wat dat betreft moeten ze nu eens kijken in Granite's of Bergen int dis
Wat die bots in Granite's doen, da's me echt een raadselBergen is wel logisch, daar dropt nog wel eens wat.
Ja en dan kan je wat leuke quests gaan doen..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:26 schreef Elegy het volgende:
Ja ik vind het ook maar raar. Maar misschien komt het er later alsnog bij? Ik denk trouwens dat ik het wel ga spelen, ik koop wel een paar skillpacks voor pvp. Moet ik sowieso hebben voor mijn guild omdat ik nog lang niet alles unlocked heb. Speel nauwelijks met mijn rit, sin, mesmer en dervish
Trouwens, vandaag begint er weer een nieuw Cantha event. Een nieuw festival in Shing Jea.
...eigenlijk wil ik weer eens een "ye olde Tyria" event. Altijd weer dat stomme drakenklooster
Of eens een Elona event
De lucky/unlucky titles zijn titles die je kan krijgen door helemaal niks te doen. Je hoeft alleen maar bij de boardwalk games op een cirkel te staan en genoeg tickets te hebben. Ik heb mensen echt hele weekenden daar zien staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |