En daar kan je je weleens in vergissen! Rudess is de 50 al gepasseerd! De rest is volgens mij allemaal 40+. Niet dat ik dat oud vind, maar in de (commerciele) muziekwereld is dat niet bepaald piep meerquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:27 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Ja, ik snap het niet, dream theater is geen breezerband of een goeie ouwe die ahoy zo vol trekt.
Sorry maar ik vind Space Dye Vest nou niet echt een hoogstandjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
welnee Rudess is maar een eenvoudige pianopingelaar. Kevin Moore voegde pas echt iets toe.. sinds hij weg is, is de progressie er ook uit. Een song als Space Dye Vest schrijven ze gewoon niet meer omdat ze nu heel kortzichtig en makkelijk te werk gaan. Zoals ik al zei: schrijven op de automatische piloot. Het publiek slikt het wel.
Ik denk dat er bedoeld wordt dat Moore een betere songwriter is, muzikaal en tekstueel. Eerlijk is eerlijk, het niveau qua songs is, wat mij betreft, na When Dream and Day, en I&W nooit meer geevenaard. Neemt niet weg dat ik dit nieuwe album ook een van hun betere vindt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:59 schreef Bigs het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind Space Dye Vest nou niet echt een hoogstandjeHeb je wel eens solo-albums van Rudess geluisterd? Die man heeft echt wel prog door z'n aders lopen hoor
Bevestigd op mikeportnoy.comquote:Tues Oct 9th - Ahoy - Rotterdam, Netherlands NEW!!
Ik weet niet of er in Duitsland zes keer zoveel mensen wonen, maar ik denk dat het verhoudingsgewijs redelijk klopt.quote:Op zondag 17 juni 2007 10:28 schreef MrData het volgende:
Bevestigd op mikeportnoy.com![]()
Duitsland krijgt 6 shows en wij maar 1tje en dat is niet eerlijk![]()
Dan ga je toch naar Duitsland als je ze graag wil zien....quote:Op zondag 17 juni 2007 10:28 schreef MrData het volgende:
[..]
Bevestigd op mikeportnoy.com![]()
Duitsland krijgt 6 shows en wij maar 1tje en dat is niet eerlijk![]()
Bij de Ikeaquote:Op maandag 18 juni 2007 20:50 schreef Wokker het volgende:
waar kan je eigenlijk kaartjes bestellen ?
Ik vind de HMH qua capaciteit ook veel meer bij ze passen. Daarnaast is het geluid ook nog eens veel beter.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:37 schreef D3nn15 het volgende:
Er worden nog meer datums bekend gemaakt. Denk dat wij er ook nog een paar bij krijgen. Dat ze ook nog maar naar de HMH komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |