Pepsi is echt kutquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pff, drink gewoon pepsi
Dat viel te verwachten, want jij bent lesbisch.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik drink ook coke zero. Omdat ik die flesjes mooier vind dan die van cola light.
nou nou dat is wel big news op fok hèquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:19 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Dat viel te verwachten, want jij bent lesbisch.
ik, 2 flessen per dag. Wel de gewone, lightgerief moet ik niet hebben. Meer betalen om minder energie te krijgen...quote:
Eet dan een pak suiker per dag, is nog goedkoperquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:11 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik, 2 flessen per dag. Wel de gewone, lightgerief moet ik niet hebben. Meer betalen om minder energie te krijgen...
Gaat alles verder goed met je tanden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:11 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik, 2 flessen per dag. Wel de gewone, lightgerief moet ik niet hebben. Meer betalen om minder energie te krijgen...
als wijf..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:58 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik (als wijf) heb wel eens Zero gedronken..het is zooo ranzig omg
Totaal geen probleem. Elk jaar op controle bij de tandarts, en die heeft nog geen enkel gaatje gevonden. Poets wel 2 tot 3x per dag mijn tanden, met zo'n elektrische moet je toch geen moeite meer doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:40 schreef Timooon het volgende:
Gaat alles verder goed met je tanden?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:58 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik (als wijf) heb wel eens Zero gedronken..het is zooo ranzig omg
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:02 schreef jogy het volgende:
Dude, echt, geloof je dat? Coca cola zero is gewoon coca cola light met wat meer prik, gemaakt om de mannen van deze samenleving ook aan dat kankerverwekkende goedje te krijgen.
Gelukkig drinkt hij geen sinaasappelsap, want dat is vele malen slechter voor je tanden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:40 schreef Timooon het volgende:
[..]
Gaat alles verder goed met je tanden?
Moet je eens een vettige bout (zo'n ding waar je een moer omheen doet, niet een ruft, grapjas) in een bakje cola leggen, daar word je vrolijk van
![]()
![]()
Helaas wel jahquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:55 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Gelukkig drinkt hij geen sinaasappelsap, want dat is vele malen slechter voor je tanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |