Krijg je geen pop upquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kijk de beelden altijd via v-o-l, moet ik me daar dan registreren?
Oh. Helaas, dat weet ik niet, ik kijk hier http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 Daar zou je ook die betaalschermen te zien moeten krijgen als het goed is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kijk de beelden altijd via v-o-l, moet ik me daar dan registreren?
Dat nummer staat toch op je Wallie bon? Of is dat Wallet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja wel, maar misschien komt het omdat ik met Wallie wilde betalen
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ga het wel doen denk ik, maar ga denk ik bellen dat kan ook toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja wel, maar misschien komt het omdat ik met Wallie wilde betalen
Ben helemaal geen lid van Walliequote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat nummer staat toch op je Wallie bon? Of is dat Wallet...
Huh, was toch al goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:29 schreef Soury het volgende:
Ik betaal wel en heb streams ... En moet zeggen kwaliteit is 100 % beter.
oh dear... eend ik zou maar eieren voor mijn geld kiezenquote:
WTF, wat een oplichtersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben helemaal geen lid van Wallie![]()
Ben nu aan het bellen, moet nog 189 sec. aan de lijn blijven, OM TE BETALEN!!!![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben nu aan het bellen, moet nog 189 sec. aan de lijn blijven, OM TE BETALEN!!!![]()
sms is toch o.k.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat nr kost 0,80 per minuut, en daar betaal je dus mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF, wat een oplichters![]()
Of betaal je per gesprek?
Zal wel niet, dan laten ze je niet zolang hangen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |