Jammer dat het zo'n dom rukwijf isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Ook al is het een slet ze heeft best mooie billen..jammer dat er die doorrookte hoerenstem bij komt.
Vindingrijk, toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Had ik net zo'n gepaste TT, maak jij er Gebadder van![]()
je kan gewoon zien dat ze anaal genomen is...quote:
Dit is weer zo'n prachtige uitgesproken meningquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Ook al is het een slet ze heeft best mooie billen..jammer dat er die doorrookte hoerenstem bij komt.
Vertel, vertel, hoe kun je dat zien?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je kan gewoon zien dat ze anaal genomen is...![]()
Tell me morequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Had ik net zo'n gepaste TT, maak jij er Gebadder van![]()
Dat komt allemaal uit dat haar van Amanda...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Eerst meent Lieke een rat te zien in de master bedroom, nu ziet ze weer beesten die lijken op zilvervisjes met vleugels. Wat een vieze, vieze bende daar in die villa![]()
Nou... wat dacht je van aqua-hang-lebber-flikflooi-tot-vervelens-toe?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vond Aquasutra meer tot de verbeelding spreken![]()
En achter de pleisters van Natasia is het ook niet pluis.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat komt allemaal uit dat haar van Amanda...
Aquavozen met de Tokkies!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... wat dacht je van aqua-hang-lebber-flikflooi-tot-vervelens-toe?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |