Nou, issie jonger of ouder dan 25 ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:06 schreef Ienepien het volgende:
tsk
rielekst trouwens: ik kijk hier uit op een studentenhuis en mijn 'overbuurman' heeft zojuist besloten dat het erg warm is...![]()
Of ben ik nu pedo?![]()
Ach, als ie maar lekker isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:06 schreef Ienepien het volgende:
tsk
rielekst trouwens: ik kijk hier uit op een studentenhuis en mijn 'overbuurman' heeft zojuist besloten dat het erg warm is...![]()
Of ben ik nu pedo?![]()
Jeetjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:13 schreef warrel het volgende:tvp
Ik ga vanavond snowboarden!
Eindelijk weer iets leuks na een overleden collega en een niet gehaald tentamen..
Nee, m'n baas belde zondag over die collega, en tsja, toen heb ik niets meer gedaan.quote:
Nee, begrijpelijk iddquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:25 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee, m'n baas belde zondag over die collega, en tsja, toen heb ik niets meer gedaan.
Gecondoleerd Warrel, dat zijn altijd nare berichtenquote:
Bouw zegt niksquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:36 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Daar hebben we het al over gehad....
Foto'squote:
Hij zit net ff te ver wegquote:
Neuh, Bart is net een half uurtje weg richting Utrechtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:16 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Hij zit net ff te ver weg
En was jij niet naar de Beestenmarkt?![]()
En wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, Bart is net een half uurtje weg richting Utrecht![]()
Z'n vriendinnetje natuurlijkquote:
Zijn vriendinnetje?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Z'n vriendinnetje natuurlijk![]()
Maar ik peer 'm ook, zometeen bardienst. Verjaardagen met gratis bier zijn best ok![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:05 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Zijn vriendinnetje?![]()
moet meteen denken aan naaktfoto's van exvriendinnetje van Bart die in KPD gepost zijn
Kom je volgende keer ook op de Delftmeeting, krijg je een massage![]()
Oh ja? En mag dat van je dinnetje?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Maar dan had ik bij jou moeten blijven slapen![]()
hihi, inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben er weer, vanaaf hebben we heerlijk gegeten bij mijn beste vriendinnetje en haar man![]()
Wat is het toch een luxe als er voor je gekookt wordt![]()
Dat hebben we bij jou al ervaren hoe lekker het is als er voor je gekookt wordquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben er weer, vanaaf hebben we heerlijk gegeten bij mijn beste vriendinnetje en haar man![]()
Wat is het toch een luxe als er voor je gekookt wordt![]()
Wil je dat ze meegaat of thuis blijft?quote:
Gezellig met z'n drietjesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:44 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Wil je dat ze meegaat of thuis blijft?
Moet ik een briefje van haar meenemen
Goffer, jij wil zeker ook mee doen?quote:
Je bent wel weer een topickiller hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:57 schreef mcDavid het volgende:
Laat ik dit topic ook maar weer eens mijn MyAT in schoppen.
Ik geil niet op vrouwenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:55 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Goffer, jij wil zeker ook mee doen?
Pfff word wel druk dan maar ik denk dat we er wel uitkomen als je erbij komt hoor
Nou en ik ben er ook bij toch, dan kunnen ienepien en mijn aanhangsel met elkaar rotzooien en kunnen we een beetje wisselen en elkaar een handje helpen enzoquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:19 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Nou en ik ben er ook bij toch, dan kunnen ienepien en mijn aanhangsel met elkaar rotzooien en kunnen we een beetje wisselen en elkaar een handje helpen enzo
Ik vind het wel ergquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik sla even over als je het niet erg vindt
![]()
same here, ik ben nl. erg hebberigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik sla even over als je het niet erg vindt
![]()
Ah nou kan ik weer met een gerust hartje naar bedje toe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |