Gratis?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee hoor, niet alleen studenten. Gewoon tof bbq-en.
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:00 schreef BitterMoon het volgende:
[..]
SoL vertelde me idd al zo iets over jou![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:00 schreef BitterMoon het volgende:
[..]
SoL vertelde me idd al zo iets over jou![]()
Jah lekker he. Deze week weer lekker barbeknoeien enzo, vreselijk hoor dat student zijnquote:
Hij bedoelde zichzelfquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:03 schreef chromosoompje het volgende:
[..]shit dus nu weet je dat ik haar genaaid heb terwijl je telkens net de deur uit was
ja ze was zo eerlijk om het toe te geven, helaas wel pas nadat het uit wasquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:03 schreef chromosoompje het volgende:
[..]shit dus nu weet je dat ik haar genaaid heb terwijl je telkens net de deur uit was
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jah lekker he. Deze week weer lekker barbeknoeien enzo, vreselijk hoor dat student zijn![]()
[..]
Hij bedoelde zichzelf![]()
Neem hem dan terugquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Hij was altijd fantastisch in bed, daar kan geen andere vent tegenop, bovenop, onderop![]()
Ienepien wat doe jij vanaaf? Dan kom ik naar je houten huisjequote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Da's niet geheel compatibel met je onderschrift mate![]()
Dit hou ik toch niet bij tussen het werken doorquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Whehe, tof. Ik had al zo'n vermoeden maar je deed 't nogal overtuigend![]()
Nah, je bent hier toch niet weinig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:13 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dit hou ik toch niet bij tussen het werken door![]()
jah tis nu speedchat heurquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:13 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Moet je dan ook werkelijk aan het werk op je werkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:13 schreef Ienepien het volgende:
[..]
je moest eens wetenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:15 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je zei ooit nog 's dat je al die kloons nog thuis had staan, vandaar![]()
lekker belangrijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:15 schreef Autoreply het volgende:
Gemiddeld 3 posts per minuut. Best genant eigenlijk...
Nee maar volgens dagwaarde wel: Zargon, Queen_Bee, BeeDee, DeeCruise, enter, ladidadia, BrightEyes, (joepie ik ben ook een mod), Qwea, Piovan (quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nee maar volgens dagwaarde wel: Zargon, Queen_Bee, BeeDee, DeeCruise, enter, ladidadia, BrightEyes, (joepie ik ben ook een mod), Qwea, Piovan () en Quickie_Butt .... ben ik nog iemand vergeten chromosoompje?
Ohja en ik neuk remlof en PeZu ook, en na het lezen van dit topic denkt hij ook vast dat ik chromosoompje neuk, of dat het een kloon is van me![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 teveel of 1 te weinig, dat is de vraag
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef chromosoompje het volgende:
[..]wie is A_A dan
Sex met SOL
A_A nooit van gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ALT TABquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:15 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Moet je dan ook werkelijk aan het werk op je werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |