abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2007 @ 23:06:38 #1
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_50111001
Kom ik vandaag thuis, zijn er een of meerdere van die servende hoeren kankerhufters binnengeweest en hebben mijn laptop (met heel veel niet-gebackupte foto's van mijn kids), digtale filmcamera, fotocamera en tomtom meegenomen. EN IK GA GODVERDOMME DONDERDAG OP VAKANTIE

Ik stel voor de sharia in te voeren op het gebied van diefstal; handjes eraf.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 4 juni 2007 @ 23:07:55 #2
80382 manny
30 is best veel
pi_50111058
Das inderdaad zwaar kut. Is bij ons ook gebeurd, 4 jaar geleden. Volkomen kut.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_50111113
BIj mij is er een maand of 2 in mijn auto ingebroken. ook ruim 700 euro aan gejat spul
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  maandag 4 juni 2007 @ 23:10:04 #4
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_50111149
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:09 schreef Chinless het volgende:
BIj mij is er een maand of 2 in mijn auto ingebroken. ook ruim 700 euro aan gejat spul
Ik zou het al na een dag doorhebben dat er in mijn auto zou zijn ingebroken.
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_50111157
Ja er jammer van de fotos dat heeft toch een emotionele waarde...zo zie je van alles wat waarde vol is een back up maken, en goed verzekeren...
Des al niet te min is dit zwaar kut!
pi_50111409
zat de deur niet op slot?
pi_50111423
Maak er eens een foto van
1 teveel of 1 te weinig, dat is de vraag
  maandag 4 juni 2007 @ 23:24:37 #8
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_50111776
Ze zijn waarschijnlijk via een bovenraam gekomen, die kenkerapen.
Gelukkig hebben we recentelijk nog heel veel foto's laten afdrukken.

Ik hoop dat die lui binnenkort door Groningse homo's te grazen worden genomen.
  maandag 4 juni 2007 @ 23:32:31 #9
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_50112110
In welke plaats is het gestolen?
A.F.C. Ajax
  maandag 4 juni 2007 @ 23:34:47 #10
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_50112200
We hebben laatst heel veel foto;s via Kruidvat laten ontwikkelen. Ik ga kijken of zij het opgeslagen hebben en of ze mij de foto's in digitaal formaat kunnen terugbezorgen.

Moet ik ook nog op zoek naar een nieuwe foto en filmcamera nog voor de vakantie.
  maandag 4 juni 2007 @ 23:35:41 #11
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_50112239
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:32 schreef SoupNazi het volgende:
In welke plaats is het gestolen?
Montfoort. Hou maar een Toshiba Satellite A100-252 op Marktplaats in de gaten.
  maandag 4 juni 2007 @ 23:36:24 #12
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_50112279
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik hoop dat die lui binnenkort door Groningse homo's te grazen worden genomen.
Of door Bokito!
  maandag 4 juni 2007 @ 23:39:46 #13
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_50112410
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:10 schreef dramslag het volgende:

[..]

Ik zou het al na een dag doorhebben dat er in mijn auto zou zijn ingebroken.
.

OT: kut voor je.
Binnenkort eens op marktplaats zoeken misschien, al heb je daar nu weinig aan.

Fijne vakantie alvast !
Secrets never die. Only people.
pi_50113062
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:35 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Montfoort. Hou maar een Toshiba Satellite A100-252 op Marktplaats in de gaten.
Ben ook al mijn broertjes gestolen fiets aan het terugzoeken op marktplaats. Al een vrij dubieuze advertentie gevonden en die knakker (met in al zijn advertenties een andere naam) net even gemaild voor een fotootje...

OT: Zeker erg kut, je voelt je zo machteloos als iemand iets van je jat. Dat soort lui moeten veel harder gestraft worden als ze ooit eens gepakt worden, vingertje eraf voor elke diefstal oid..

[ Bericht 10% gewijzigd door Swine op 05-06-2007 00:02:23 ]
pi_50114859
Enorm kut, bij mij vorige maand ook ingebroken (gelukkig wat minder weg). Van mij mogen die mensen serieus echt een nekschot krijgen. Ga werken ofzo, teringvolk.
pi_50539627
Vandaag waren wij aan de beurt ..

Kom ik rond 7:00 vanmorgen beneden is de hond weg staat ie buiten de voordeur te wachten (klein vlinderhondje)..
Hebben ze de auto , portemonnee met pinpas , 2x nintendo ds lite met 8 spellen meegenomen

K*T Zooi .. handjes eraf en in de sahara zetten
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_50539693
Erg kut, was de inbraak te voorkomen met bijvoorbeeld andere sloten? Ik ben erg bezig om een inbraak te voorkomen. ze hebben pas mn hele auto bewerkt drie sloten stuk. toen maar het raam eruit gebroken. en niks gejat want het alarm ging af. prutsers.

Ga eens DOOD!

[ Bericht 66% gewijzigd door 56K op 17-06-2007 11:29:40 ]
  zondag 17 juni 2007 @ 11:28:30 #18
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_50539825
vannacht was ik aan de beurt

gisteren tot laat hier beneden wezen zuipen met 2 maten,kom ik vanmorgen
beneden kan ik me aansteker nergens vinden
Mijn sigaretten zijn ook veel minder dan ik me herrinner....pffffff

kankerdieven

straks aangifte doen(er zijn geen braaksporen)
nu effe bijkomen van me kater....
Bas heeft gesproken...
pi_50540019
quote:
Op zondag 17 juni 2007 11:20 schreef 56K het volgende:
Erg kut, was de inbraak te voorkomen met bijvoorbeeld andere sloten? Ik ben erg bezig om een inbraak te voorkomen. ze hebben pas mn hele auto bewerkt drie sloten stuk. toen maar het raam eruit gebroken. en niks gejat want het alarm ging af. prutsers.
Een inbraak is steeds te voorkomen, de vraag is alleen of de kans dat er ingebroken is groot genoeg is om er handen vol geld tegen aan te gooien.

4 jaar geleden is er hier een diefstalplaag geweest (3x in 5 maand tijd) waarbij ze bij mensen in de straat hebben proberen inbreken. Toen hebben wij ons huis "iets" beveiligd tegen diefstal. Een maand later waren wij aan de beurt, en er is (buiten schade aan de buitenkant) niets gestolen.

Wat wij gedaan hebben;
- Buitendeuren vernieuwen en overal 3 punts veiligheidssloten geplaatst met zware vergrendelingen aan de binnenkant (nu zijn mijn ouders aan het kijken om die vergrendelingen tijdsgestuurd te maken)
- Alle ruiten van de veranda en op de benedenverdieping vervangen door gelaagd veiligheidsglas (5lagen, zwaarste kwaliteit die beschikbaar was)
- Voor alle ruiten aluminium rolluiken geplaatst
- De lichtkoepels laten insmelten in een kunststoflaag (die ook water tegenhoudt) op ons plat dak

In totaal heeft dat best wel veel gekost, maar nu zijn wij zeker dat er gewoon niemand inbreekt. Enkel een ramkraak kan nog lukken, maar anders raak je niet binnen. Met een moker een ruit in slaan kost je minstens 25 minuten met dat type glas.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zondag 17 juni 2007 @ 11:43:42 #20
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_50540111
quote:
Op zondag 17 juni 2007 11:38 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Een inbraak is steeds te voorkomen, de vraag is alleen of de kans dat er ingebroken is groot genoeg is om er handen vol geld tegen aan te gooien.

4 jaar geleden is er hier een diefstalplaag geweest (3x in 5 maand tijd) waarbij ze bij mensen in de straat hebben proberen inbreken. Toen hebben wij ons huis "iets" beveiligd tegen diefstal. Een maand later waren wij aan de beurt, en er is (buiten schade aan de buitenkant) niets gestolen.

Wat wij gedaan hebben;
- Buitendeuren vernieuwen en overal 3 punts veiligheidssloten geplaatst met zware vergrendelingen aan de binnenkant (nu zijn mijn ouders aan het kijken om die vergrendelingen tijdsgestuurd te maken)
- Alle ruiten van de veranda en op de benedenverdieping vervangen door gelaagd veiligheidsglas (5lagen, zwaarste kwaliteit die beschikbaar was)
- De lichtkoepels laten insmelten in een kunststoflaag (die ook water tegenhoudt) op ons plat dak

In totaal heeft dat best wel veel gekost, maar nu zijn wij zeker dat er gewoon niemand inbreekt. Enkel een ramkraak kan nog lukken, maar anders raak je niet binnen. Met een moker een ruit in slaan kost je minstens 25 minuten met dat type glas.
en dan een raampje vergeten dicht te doen.....
Bas heeft gesproken...
  zondag 17 juni 2007 @ 11:44:12 #21
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_50540123
quote:

[..]

Wat wij gedaan hebben;

heb je dan ook je glaslatten aan de binnenzijde?, want (ik) als schilder zijnde ben je dan ook zo binnen, ondanks je gelaagd glas , wat ik ook meeneem dan.
pi_50540178
quote:
Op zondag 17 juni 2007 11:43 schreef baskabel4 het volgende:
en dan een raampje vergeten dicht te doen.....
Dat zou inderdaad grappig zijn

Ramen gaan enkel open op kipstand, dus er zal wel niemand tussen die 10cm ruimte door kruipen. De veranda laten we soms open staan als het te warm zou worden, dus daarom zitten er tussen de veranda en het huis ook van die gelaagde ruiten & alu rolluikjes. Daar zullen ze ook niet zo snel door raken.
pi_50540218
quote:
Op zondag 17 juni 2007 11:44 schreef fransbreda het volgende:
heb je dan ook je glaslatten aan de binnenzijde?, want (ik) als schilder zijnde ben je dan ook zo binnen, ondanks je gelaagd glas , wat ik ook meeneem dan.
Wat zijn glaslatten? het zijn gewoon aluminium ramen met veiligheidsglas er in, dus zo snel zullen die dingen er wel niet uit liggen.

Mocht je toch binnen zitten is het plezier er rap af; de kluis zit ingemetst. Daar zullen ze pas werk aan hebben. Om dan tot de conclusie te komen dat er de kluis thuis eigenlijk zo goed als niets ligt, alles wat een beetje waarde heeft ligt in de kluis van de bank
pi_50540232
quote:

[..]

Wat wij gedaan hebben;

Dat is wel enthousiast zeg
pi_50540272
quote:
Op zondag 17 juni 2007 11:49 schreef zoutig het volgende:
Dat is wel enthousiast zeg
da's een ma die paranoide is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: