Ik zou het al na een dag doorhebben dat er in mijn auto zou zijn ingebroken.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:09 schreef Chinless het volgende:
BIj mij is er een maand of 2 in mijn auto ingebroken. ook ruim 700 euro aan gejat spul
Montfoort. Hou maar een Toshiba Satellite A100-252 op Marktplaats in de gaten.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:32 schreef SoupNazi het volgende:
In welke plaats is het gestolen?
Of door Bokito!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik hoop dat die lui binnenkort door Groningse homo's te grazen worden genomen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:10 schreef dramslag het volgende:
[..]
Ik zou het al na een dag doorhebben dat er in mijn auto zou zijn ingebroken.
Ben ook al mijn broertjes gestolen fiets aan het terugzoeken op marktplaats. Al een vrij dubieuze advertentie gevonden en die knakker (met in al zijn advertenties een andere naam) net even gemaild voor een fotootje...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Montfoort. Hou maar een Toshiba Satellite A100-252 op Marktplaats in de gaten.
Een inbraak is steeds te voorkomen, de vraag is alleen of de kans dat er ingebroken is groot genoeg is om er handen vol geld tegen aan te gooien.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:20 schreef 56K het volgende:
Erg kut, was de inbraak te voorkomen met bijvoorbeeld andere sloten? Ik ben erg bezig om een inbraak te voorkomen. ze hebben pas mn hele auto bewerkt drie sloten stuk. toen maar het raam eruit gebroken. en niks gejat want het alarm ging af. prutsers.
en dan een raampje vergeten dicht te doen.....quote:Op zondag 17 juni 2007 11:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Een inbraak is steeds te voorkomen, de vraag is alleen of de kans dat er ingebroken is groot genoeg is om er handen vol geld tegen aan te gooien.
4 jaar geleden is er hier een diefstalplaag geweest (3x in 5 maand tijd) waarbij ze bij mensen in de straat hebben proberen inbreken. Toen hebben wij ons huis "iets" beveiligd tegen diefstal. Een maand later waren wij aan de beurt, en er is (buiten schade aan de buitenkant) niets gestolen.
Wat wij gedaan hebben;
- Buitendeuren vernieuwen en overal 3 punts veiligheidssloten geplaatst met zware vergrendelingen aan de binnenkant (nu zijn mijn ouders aan het kijken om die vergrendelingen tijdsgestuurd te maken)
- Alle ruiten van de veranda en op de benedenverdieping vervangen door gelaagd veiligheidsglas (5lagen, zwaarste kwaliteit die beschikbaar was)
- Voor alle ruiten aluminium rolluiken geplaatst
- De lichtkoepels laten insmelten in een kunststoflaag (die ook water tegenhoudt) op ons plat dak
In totaal heeft dat best wel veel gekost, maar nu zijn wij zeker dat er gewoon niemand inbreekt. Enkel een ramkraak kan nog lukken, maar anders raak je niet binnen. Met een moker een ruit in slaan kost je minstens 25 minuten met dat type glas.
heb je dan ook je glaslatten aan de binnenzijde?, want (ik) als schilder zijnde ben je dan ook zo binnen, ondanks je gelaagd glas , wat ik ook meeneem dan.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Een inbraak is steeds te voorkomen, de vraag is alleen of de kans dat er ingebroken is groot genoeg is om er handen vol geld tegen aan te gooien.
4 jaar geleden is er hier een diefstalplaag geweest (3x in 5 maand tijd) waarbij ze bij mensen in de straat hebben proberen inbreken. Toen hebben wij ons huis "iets" beveiligd tegen diefstal. Een maand later waren wij aan de beurt, en er is (buiten schade aan de buitenkant) niets gestolen.
Wat wij gedaan hebben;
- Buitendeuren vernieuwen en overal 3 punts veiligheidssloten geplaatst met zware vergrendelingen aan de binnenkant (nu zijn mijn ouders aan het kijken om die vergrendelingen tijdsgestuurd te maken)
- Alle ruiten van de veranda en op de benedenverdieping vervangen door gelaagd veiligheidsglas (5lagen, zwaarste kwaliteit die beschikbaar was)
- De lichtkoepels laten insmelten in een kunststoflaag (die ook water tegenhoudt) op ons plat dak
In totaal heeft dat best wel veel gekost, maar nu zijn wij zeker dat er gewoon niemand inbreekt. Enkel een ramkraak kan nog lukken, maar anders raak je niet binnen. Met een moker een ruit in slaan kost je minstens 25 minuten met dat type glas.
Dat zou inderdaad grappig zijnquote:Op zondag 17 juni 2007 11:43 schreef baskabel4 het volgende:
en dan een raampje vergeten dicht te doen.....
Wat zijn glaslatten? het zijn gewoon aluminium ramen met veiligheidsglas er in, dus zo snel zullen die dingen er wel niet uit liggen.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:44 schreef fransbreda het volgende:
heb je dan ook je glaslatten aan de binnenzijde?, want (ik) als schilder zijnde ben je dan ook zo binnen, ondanks je gelaagd glas , wat ik ook meeneem dan.
Dat is wel enthousiast zegquote:Op zondag 17 juni 2007 11:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Wat wij gedaan hebben;
da's een ma die paranoide isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |