Ik zit wel voor. Op de agenda:quote:Op maandag 4 juni 2007 22:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Gelukkig! Waar gaan we het vanavond over hebben?
Ik notuleer, JJ zorgt voor de koffie en wie is er voorzitter, secretaris en penningmeester?
Oh, 128 zeker weer he!quote:
ws meer 52746quote:
zelfs hier in limboland hebben we de deeltaxiquote:Op maandag 4 juni 2007 22:47 schreef OA het volgende:
[..]
Dat hebben wij hier niet...![]()
Pauperomgeving...
die jongen snapt hetquote:
j'ai bu 5 bieres.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Combien de bières avez-vous bu?![]()
Ja, wat is een hopper?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zit wel voor. Op de agenda:
Notulen vorige vergadering (bedankt Kuuks voor het maken)
Wat is een hopper
jaquote:Liefde
welke koffie drinken we vandaag.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zit wel voor. Op de agenda:
Notulen vorige vergadering (bedankt Kuuks voor het maken)
Wat is een hopper
LiefdeO+
Rondvraag
Sluiting
Iemand nog puntjes toe te voegen?
Je hebt er toch geen spierpijn aan over gehouden hequote:Op maandag 4 juni 2007 22:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, wat is een hopper?
[..]
ja
Ik heb net hele lieve feedback gekregen
Dat heet hier valice geloof ik, maar das echt voor bejaarden...quote:Op maandag 4 juni 2007 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
zelfs hier in limboland hebben we de deeltaxi.. kan oma eindelijk oook weer zlefstandig ergens op visite
Die plaatsen we op de agendaquote:Op maandag 4 juni 2007 22:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
welke koffie drinken we vandaag.
toch wel een essentieel agenda punt lijkt me.
Oh coolquote:
Tuksquote:Op maandag 4 juni 2007 22:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
j'ai bu 5 bieres.
Valt wel mee toch
Maar ik ga wel pitten nu, ben echt moe
Go kitty!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:51 schreef eer-ik het volgende:
godver, m'n kat, die ik laatst aangereden heb, probeert me terug te pakken ofzo, door met z'n neus m'n hele arm nat te maken:r
Nee, van die feedback nietquote:Op maandag 4 juni 2007 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt er toch geen spierpijn aan over gehouden he?
Whehe... je verdiende loon...quote:Op maandag 4 juni 2007 22:51 schreef eer-ik het volgende:
godver, m'n kat, die ik laatst aangereden heb, probeert me terug te pakken ofzo, door met z'n neus m'n hele arm nat te maken
Hendig ding is hetquote:Op maandag 4 juni 2007 22:52 schreef eer-ik het volgende:
Een hopper is een taxi, die het openbaar vervoer vervangt zeg maar.
Omdat hier geen bussen naar de omliggende plaatsen rijden, behalve naar alphen en leiden, kan je een hopper bestellen. Die kost van met OV 30 cent, en zonder 80
Wij gaan gewoon altijd uit met dat apparaat
ohhhh....quote:Op maandag 4 juni 2007 22:52 schreef eer-ik het volgende:
Omdat hier geen bussen naar de omliggende plaatsen rijden, behalve naar alphen en leiden, kan je een hopper bestellen. Die kost van met OV 30 cent, en zonder 80
dormir bien. A bientôt.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:53 schreef eer-ik het volgende:
Nou, welteruste allemaal
Ik zeg: A demain! [afbeelding]
trusten en tot morgenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:53 schreef eer-ik het volgende:
Nou, welteruste allemaal
30 centquote:Op maandag 4 juni 2007 22:52 schreef eer-ik het volgende:
Sweetquote:Op maandag 4 juni 2007 22:51 schreef eer-ik het volgende:
godver, m'n kat, die ik laatst aangereden heb, probeert me terug te pakken ofzo, door met z'n neus m'n hele arm nat te maken
Oh, trustequote:Op maandag 4 juni 2007 22:53 schreef eer-ik het volgende:
Nou, welteruste allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |