Dat is natuurlijk ook wel van belangquote:Op maandag 4 juni 2007 23:02 schreef crossover het volgende:
Nou werk van maken, echt! Komt ze uit de buurt?
Beter nog: sta zaterdagavond onaangekondigd voor de deur bij haar en neem haar mee!!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, samen ook tot die conclusie komen
Trek de stoute schoenen aan en plan die date!
Slaap lekker BXquote:Op maandag 4 juni 2007 23:11 schreef BrandX het volgende:
heren, hoewel het hier altijd zeer goed toeven is, ga ik mijn mandje opzoeken. Wellicht tot morgen.![]()
![]()
Dat is ook zeker een goede!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:11 schreef OA het volgende:
[..]
Beter nog: sta zaterdagavond onaangekondigd voor de deur bij haar en neem haar mee!!![]()
trustequote:Op maandag 4 juni 2007 23:11 schreef BrandX het volgende:
heren, hoewel het hier altijd zeer goed toeven is, ga ik mijn mandje opzoeken. Wellicht tot morgen.![]()
![]()
Neequote:Op maandag 4 juni 2007 23:02 schreef crossover het volgende:
Nou werk van maken, echt! Komt ze uit de buurt?
Damn!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee
das het hele probleem... that's why i'm so confused... groningen is niet echt langs de deur zegmaar
en dr ouders, waar ze t weekend is, is dichterbij, maar ook nog ongeveer 1,5 uur rijden
En dan moet jij helemaal uit Venlo/Eindhoven gaan! Tering! Lange treinreis ook!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee
das het hele probleem... that's why i'm so confused... groningen is niet echt langs de deur zegmaar
en dr ouders, waar ze t weekend is, is dichterbij, maar ook nog ongeveer 1,5 uur rijden
juistquote:Op maandag 4 juni 2007 23:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Damn!Dat is wel een tering eind weg! Voor iedereen!
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee
Maar dan blijft ze wel eerder slapenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee
treinreis vanuit eindhoven is ruim 2 en een half uur, mits geen vertraging ed, vanuit venlo nog iets kanger schat ikquote:Op maandag 4 juni 2007 23:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dan moet jij helemaal uit Venlo/Eindhoven gaan! Tering! Lange treinreis ook!
of 6 uur met de MPGmobiel...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dan moet jij helemaal uit Venlo/Eindhoven gaan! Tering! Lange treinreis ook!
Waarschijnlijk ziet de te plannen date er als volgt uit: MPG gaat op tijd naar groningen en drinkt daar een kopje koffie. Daarna neemt MPG 52746 mee uit eten, waarna de tijdsbesteding nog ongedefinieerd is. Daarna blijft eM pitten en zien we de volgende ochtend wel verder over hoe laat een eventuele terugreis plaatsvindtquote:Op maandag 4 juni 2007 23:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar dan blijft ze wel eerder slapen
Nou da's een hele mooie date!! Ik vind het altijd zo stom om veel te reizen en snel weer terug te moetenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ziet de te plannen date er als volgt uit: MPG gaat op tijd naar groningen en drinkt daar een kopje koffie. Daarna neemt MPG 52746 mee uit eten, waarna de tijdsbesteding nog ongedefinieerd is. Daarna blijft eM pitten en zien we de volgende ochtend wel verder over hoe laat een eventuele terugreis plaatsvindt
Heulemaal niet... ruim 3 uur, tenzij ik over duitsland rij jaagquote:
idem.... enige probleem is dat een date als deze enige planning vooraf vergtquote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou da's een hele mooie date!! Ik vind het altijd zo stom om veel te reizen en snel weer terug te moeten
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Heulemaal niet... ruim 3 uur, tenzij ik over duitsland rij "jaag"
Laat haar naar Venlo komen...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ziet de te plannen date er als volgt uit: MPG gaat op tijd naar groningen en drinkt daar een kopje koffie. Daarna neemt MPG 52746 mee uit eten, waarna de tijdsbesteding nog ongedefinieerd is. Daarna blijft eM pitten en zien we de volgende ochtend wel verder over hoe laat een eventuele terugreis plaatsvindt
Ziet er wel goed uit op zich! Je zal alleen het kolere-eind gereden hebben en erachter komen dat ze niet thuis isquote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik er ook zoiets over, misschien iets korter! Maar het blijft wel een teringeind!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Heulemaal niet... ruim 3 uur, tenzij ik over duitsland rij jaag
Nee joh, niet te veel plannen. Of je moet het in je eentje plannen zodat het spontaan lijkt voor haarquote:Op maandag 4 juni 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
idem.... enige probleem is dat een date als deze enige planning vooraf vergt
dat kan uiteraard ook, edoch ik kan alle dagen van de week reizen, zij slechts in het weekeindequote:Op maandag 4 juni 2007 23:24 schreef OA het volgende:
[..]
Laat haar naar Venlo komen...
Zij mag er ook wat moeite voor doen...![]()
![]()
Voor ik 3 uur ga reizen, wil ik toch op zijn MINST weten of ze thuis isquote:Op maandag 4 juni 2007 23:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee joh, niet te veel plannen. Of je moet het in je eentje plannen zodat het spontaan lijkt voor haar
Dan komt ze op vrijdagmiddag en blijft ze een weekend in het Eindhovense/Venlosequote:Op maandag 4 juni 2007 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
dat kan uiteraard ook, edoch ik kan alle dagen van de week reizen, zij slechts in het weekeinde
iin het Venlose dusquote:Op maandag 4 juni 2007 23:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan komt ze op vrijdagmiddag en blijft ze een weekend in het Eindhovense/Venlose
Nou ja, jullie hebben middels MSN al aan elkaar jullie vermoedens kenbaar gemaakt dat er tijdens de date 'iets' gebeuren kan! Dus wie weet...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor ik 3 uur ga reizen, wil ik toch op zijn MINST weten of ze thuis is
Verder wilde ik oook niet teveel plannen, alleen zeg maar het tijdslot dat daar ben zeg maar.. de invulling die ik getypt was, was slechts illustratief
.. wie weet blijft het bij een avond daar ehm...
![]()
![]()
.. al zie ik dat de eerste date niet gebeuren...
Aha, ik dacht dat je daar in een studentenhuis zat ofzo.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
iin het Venlose dusik heb geen woning in het eindhovense, enkel een werkplek
Zie je.. zo lastig is et niet...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan komt ze op vrijdagmiddag en blijft ze een weekend in het Eindhovense/Venlose
Wij kunnen elkaar de hand schudden OA!quote:
Oh, je wordt genegeerd...quote:
Hey hey bijzonder vrolijke frits!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En hij springt in!
Hallo shifto!
Dankzij OA voel ik me altijd weer helemaal thuisquote:Op maandag 4 juni 2007 23:31 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, je wordt genegeerd...![]()
Wees welkom jongen!![]()
MOrgen om 6 uur de wekker...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Hey hey bijzonder vrolijke frits!
Ik ga zo maar slapen, morgen 10:00 sollicitatie gesprek
Ik had ooit een vriendin, dat is nu mn ex. Zij had vriendinnen, waarvan er een een vriendin had die naar de achterhoek is verhuisd. Die vriendin van vriendin van nu ex heeft daar ook weer vriendinnen leren kenne. Volg je het nog. Op een feestje van vriendin van nu ex waren ook de dames uit de achterhoek, waaronder 52746, waar ik toen nog niets achter zocht. Nu, na 2 jaar is het contact weer opgebloeid, en hebben we elkaar getroffen op een avondje stappen in nijmegen bij vriendin van exquote:Op maandag 4 juni 2007 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hoe Waar ken je 52746 eigenlijk van?
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Dankzij OA voel ik me altijd weer helemaal thuis
Mooi verhaal! Dit moet wel op iets goeds uitdraaien!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendin, dat is nu mn ex. Zij had vriendinnen, waarvan er een een vriendin had die naar de achterhoek is verhuisd. Die vriendin van vriendin van nu ex heeft daar ook weer vriendinnen leren kenne. Volg je het nog. Op een feestje van vriendin van nu ex waren ook de dames uit de achterhoek, waaronder 52746, waar ik toen nog niets achter zocht. Nu, na 2 jaar is het contact weer opgebloeid, en hebben we elkaar getroffen op een avondje stappen in nijmegen bij vriendin van ex... Sindsdien draait msn en in veel mindere mate telefoon overuren
whehe... voornaamvoortrekkerijquote:
Slaap lekker alvast! En veel succes morgen!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Hey hey bijzonder vrolijke frits!
Ik ga zo maar slapen, morgen 10:00 sollicitatie gesprek
Go MPG!!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mooi wazig verhaal! Dit moet wel op iets goeds uitdraaien!
Schande!!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe... voornaamvoortrekkerij
Had een leraar scheikunde op mn middelbare ook last van... zat een jongen in de klas met dezelfde voornaam als docent.. dat menneke werd altijd voorgetrokken
Eigenlijk al om 5.15u..quote:
Hehequote:Op maandag 4 juni 2007 23:35 schreef OA het volgende:
[..]
Schande!!!!![]()
Aan de hoogste boom knopen die voornaamvoortrekkers!!![]()
whehe... gezamelijke wektijd 5 uur? kun je nog ff plezier makenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk al om 5.15u..
Maar dat is wektijd voor 278743.
6u is mijn wektijd.![]()
Ze woont bij jou?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk al om 5.15u..
Maar dat is wektijd voor 278743.
6u is mijn wektijd.![]()
Ook zeker waar! Wel even een pepermuntje nemen tegen de morningbreathquote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe... gezamelijke wektijd 5 uur? kun je nog ff plezier maken
Uiteraard, zoals altijd!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe
OA ga je morgenochtend weer vergezellen in de KSC??
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe... gezamelijke wektijd 5 uur? kun je nog ff plezier maken
bis morgenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:37 schreef crossover het volgende:
Ik ben ook weg, morgen te vroeg op en te druk
Echt kut, weer veel te laat begonnen, hoop dat ik die zooi nog af krijg
Maarja, tot morgenavond!
Dat is een veelvoorkomend, en voor mij herkenbaar, probleem!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:37 schreef crossover het volgende:
Maarja, tot morgenavond!
Whehe...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:38 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard, zoals altijd!!!![]()
[..]
![]()
Rond die tijd verkeer ik gewoonlijk nog in comatueuze toestand...![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:37 schreef crossover het volgende:
Maarja, tot morgenavond!
Gelukkig!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:38 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard, zoals altijd!!!![]()
[..]
![]()
Rond die tijd verkeer ik gewoonlijk nog in comatueuze toestand...![]()
Oh ik snap het...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gelukkig!
Hopelijk voel ik me dan net zo fit als vanochtend! Ging echt goed! 8:
trustequote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef shifto het volgende:
truste!
Ja natuurlijk! Voor diehards!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:40 schreef OA het volgende:
[..]
Oh ik snap het...![]()
Jij bedoelt echt vroeg, voor 7 uur!!![]()
Dan ben ik er uiteraard óók al.![]()
voor 7 uurquote:Op maandag 4 juni 2007 23:40 schreef OA het volgende:
[..]
Oh ik snap het...![]()
Jij bedoelt echt vroeg, voor 7 uur!!![]()
Dan ben ik er uiteraard óók al.![]()
Ik "werk" enzulks....quote:
ik ookquote:
Heel mooi omschreven vriend! Slaap lekker!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:44 schreef OA het volgende:
Dus.... om morgen weer geheel fit ten arbeide te verschijnen, ga ik nu naar boven teneinde mij neder te leggen in een waterbed!!![]()
Kortom: a demain.![]()
truste en tot morgenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:44 schreef OA het volgende:
Dus.... om morgen weer geheel fit ten arbeide te verschijnen, ga ik nu naar boven teneinde mij neder te leggen in een waterbed!!![]()
Kortom: a demain.![]()
Ik ga ook pittenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
Voor vandaag vind ik het wel weer mooi geweest!
Voor straks: Sander, fijne nacht vriend/collega!
A demain!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |