wees het eens oneens...quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:03 schreef BrandX het volgende:
pfff, dat duurde ff!
Maar de TT is toppie!![]()
[..]
*zucht*![]()
zal ik doen!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:35 schreef MPG het volgende:
dienstmededeling voor de heer OA, doch vergeet niet de bijbehorende waarschuwing te lezen alvorens klakkeloos te downloaden
Je kan een hopper nemen...quote:Op maandag 4 juni 2007 22:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor vandaag wel ja. Moet morgen werken en ik woon 14 kilometer verder en heb geen fiets meer
En met de wagen gaan is geen optie omdat ik dan niet kan bieren.
Geen idee of dat ding hierheen rijdt. Goed om te weten!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kan een hopper nemen...
Of rijden die niet naar dat gehucht?
Zal wel toch...
Ben je 80 cent kwijt.
Ohnee, minder want je hebt ov.
Bonsoir monsieur!quote:
ik had het vanmiddag ook drukquote:Op maandag 4 juni 2007 22:42 schreef crossover het volgende:
Ik ben er ook![]()
Had het vandaag druk, en er kon echt geen KSC bij
Je pense il n'est pas bu beaucoup!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Combien de bičres avez-vous bu?![]()
Dat had ik al gedacht, vandaar de waarschuwing vooraf.. tis een filmpje waar je van moet houden, maargoed hij zat er tussen, en er zullen ongetwijfeld liefhebbers zijnquote:
Hopper?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen idee of dat ding hierheen rijdt. Goed om te weten!
Gelukkig! Waar gaan we het vanavond over hebben?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
cross!
De trein komt weer op gang
zal wel een bel- of buurtbus zijnquote:
ongetwijfeld!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had ik al gedacht, vandaar de waarschuwing vooraf.. tis een filmpje waar je van moet houden, maargoed hij zat er tussen, en er zullen ongetwijfeld liefhebbers zijn
Penningmeester meldt!!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Gelukkig! Waar gaan we het vanavond over hebben?
Ik notuleer, JJ zorgt voor de koffie en wie is er voorzitter, secretaris en penningmeester?
Dat hebben wij hier niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |