Ja Polo...?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:28 schreef Polonium-120 het volgende:
Talitha?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie hebben allemaal geen smaak.
En verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij is echt niet afschuwelijk lelijk ofzo, maar jij kunt zeker weten vele malen beter!quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij is echt niet afschuwelijk lelijk ofzo, maar jij kunt zeker weten vele malen beter!![]()
Ik vind dat blauw wel te donker. Daardoor vallen onze superava's helemaal weg. Mag ik dat nog even zeggen?
Ik heb alle vertrouwen in je. Heb al heel wat mooie maaksels van jouw hand gezien.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nu lichter, rustgevender, duidelijker en Leandra-vriendelijker bezig![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in je. Heb al heel wat mooie maaksels van jouw hand gezien.
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
Zoek het maar uit, maak er maar wat van... ik zie het wel...... Toedeledokie
Laters Leandraquote:Op maandag 4 juni 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
Zoek het maar uit, maak er maar wat van... ik zie het wel...... Toedeledokie
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat krijg je met zo'n lelijke kudt OP.![]()
True, hij staat toch alleen maar op pagina 1quote:Op maandag 4 juni 2007 23:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een beetje spemmer laat zich daar niet door tegenhouden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |