abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58156549
ik ben er zelf een paar keer al geweest, peschiera en lazise dacht ik

camping bella italia en piani di clodia.. wel mooie campings maar der is niet veel qua uitgaan, je hebt wel Caneva;) is wel groot en gaat bijna iedereen heen, lopen lijnbussen naar toe dus dats wel handig
pi_58158690
Met mijn ex heb ik 2x op camping Spiaggia d'oro bij Lazise gestaan. Eerste keer was nog wel leuk omdat we relatief laat in Augustus gingen. Lekker rustig enzo. De 2e keer was voor mij gelijk de laatste keer. Je stond boven op elkaars lip, smerige douches etc etc. Uitslapen was er niet bij, want om half 8 begon het geloop over het pad en dat stopt de hele dag niet meer. Een continue stroom mensen langs je tent.

Wij stonden 50 meter van het zwembad vandaan waar iedere dag 4x een animatieteam voor kids in de weer was. Ze hadden maar 1 cd, dus 2 weken lang dezelfde kinder liedjes... schni schna schnappie enzo... Nee, voor mij niet zo snel meer naar het Garda meer. Heb het daar wel gezien.

Wel een aanradertje.... er zit in Cola een of ander relaxoord met warmwater bronnen. Daar zou ik zeker een dagje gaan vertoeven. Erg relaxed daar.
Boentekaf die grote foentebak
  dinsdag 13 mei 2008 @ 15:04:16 #53
51286 w00h00
Digital man!
pi_58645151
ff een kick, ben al de hele week bezig om een camping op loopafstand van Lazise te vinden, waar ik kan reserveren voor twee personen met een tent.

Du Parc, Delle Rose of La Quercia hadden onze voorkeur, maar zitten allemaal al vol geboekt.

We zijn opzoek naar een betaalbare camping 35 euro max per nacht. Belangrijke eisen zijn dat er een mooi zwembad is, supermakrt en een mooi zandstrand en beetje rustig.
pi_58645541
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:04 schreef w00h00 het volgende:
ff een kick, ben al de hele week bezig om een camping op loopafstand van Lazise te vinden, waar ik kan reserveren voor twee personen met een tent.

Du Parc, Delle Rose of La Quercia hadden onze voorkeur, maar zitten allemaal al vol geboekt.

We zijn opzoek naar een betaalbare camping 35 euro max per nacht. Belangrijke eisen zijn dat er een mooi zwembad is, supermakrt en een mooi zandstrand en beetje rustig.
Wat noem je op loopafstand? Pacengo ligt dichtbij Lazise en daar zijn een aantal campings, het is alleen wel zeker 3 kwartier lopen ofzo langs het strand waarvan een stuk redelijk kut lopen over ongeasfalteerd een smal padje half door de natuur, zeker in de avond.

Aan de andere kant van Lazise ligt tussen Bardolino en Lazise het plaatsje Cisano, vanaf daar kun je ook naar Lazise lopen, maar dat is ook wel een best stuk.

Verder is er in Lazise langs het strand niet zo niet veel meer dan jij opnoemt. Du Parc, Spaggia D'oro, La Quercia, Delle Rose en Piani di Clodia, that's it zo'n.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 15:38:17 #55
51286 w00h00
Digital man!
pi_58645878
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:23 schreef Blawh het volgende:

[..]

Wat noem je op loopafstand? Pacengo ligt dichtbij Lazise en daar zijn een aantal campings, het is alleen wel zeker 3 kwartier lopen ofzo langs het strand waarvan een stuk redelijk kut lopen over ongeasfalteerd een smal padje half door de natuur, zeker in de avond.

Aan de andere kant van Lazise ligt tussen Bardolino en Lazise het plaatsje Cisano, vanaf daar kun je ook naar Lazise lopen, maar dat is ook wel een best stuk.

Verder is er in Lazise langs het strand niet zo niet veel meer dan jij opnoemt. Du Parc, Spaggia D'oro, La Quercia, Delle Rose en Piani di Clodia, that's it zo'n.
Loopafstand noem ik zo'n 10 a 15 minuten.

Hmm.. misschien dat we toch maar moeten overwegen om op de bonnefooi te gaan, maar dan kun je helamaal niks verwachten..
pi_58646048
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:38 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Loopafstand noem ik zo'n 10 a 15 minuten.

Hmm.. misschien dat we toch maar moeten overwegen om op de bonnefooi te gaan, maar dan kun je helamaal niks verwachten..
10 a 15 minuten zijn alleen de campings in Lazise zelf inderdaad - Piani de Clodia. Bonnefooi is zo goed als altijd wel redelijk te doen. Tenminste, vroeger toen ik er zo goed als ieder jaar kwam. Geen idee of het de laatste jaren veranderd is.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:08:59 #57
51286 w00h00
Digital man!
pi_58646545
Naja, toch maar eens verder gekeken, wellicht is Peschiera ook een goede optie om te relaxen, cultuur te snuiven en uitstapjes naar Milaan en Verona te maken.

Blawh heb je ook ervaringen met campings in Peschiera? Camping Cappuccini bijv?
pi_58646754
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 16:08 schreef w00h00 het volgende:
Naja, toch maar eens verder gekeken, wellicht is Peschiera ook een goede optie om te relaxen, cultuur te snuiven en uitstapjes naar Milaan en Verona te maken.

Blawh heb je ook ervaringen met campings in Peschiera? Camping Cappuccini bijv?
Nee, ik heb alleen vroeger (tot een jaar of 5 geleden) zo goed als ieder jaar op La Quercia gestaan. Heb wel regelmatig over andere campings in de omgeving gelopen (de campings in Lazise, Cisano en Pacengo). Buiten Bella Italia zou ik niet weten hoe de campings in Peschiera zijn.
pi_58647417
Del Garda is ook een leuke camping.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  maandag 19 mei 2008 @ 21:23:35 #60
51286 w00h00
Digital man!
pi_58768450
Alles zit vol in en rondom Lazise

Volgend jaar stiekem toch maar wat eerder reserveren!
pi_58768600
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 16:54 schreef Nesle het volgende:
Del Garda is ook een leuke camping.
Daar gaan wij naartoe.
Nog maar 4,5 week voor we op vakantie gaan
pi_59933678
* KICK *

Wij zijn weer terug!
We hebben een erg leuke vakantie gehad aan het Gardameer.
Het verblijven op een camping (in een stacaravan) viel me eigenlijk wel mee, het was niet zo erg als ik verwacht had .

Het was HEET, iedere dag 30 - 35 graden en nauwelijks wind. Maar het zwembad op de camping heeft ons iedere dag verkoeling gebracht .

We zijn naar Sirmione geweest, naar Verona, we hebben een boottocht over het meer gemaakt en zijn naar Aquaparadise geweest. Verder nog Lazise en Garda bezocht. Allemaal zeer leuke uitstapjes die ik anderen zou aanraden!

Nog meer mensen die deze zomer nog gaan of al geweest zijn?
  zondag 6 juli 2008 @ 21:11:08 #63
51286 w00h00
Digital man!
pi_59934081
Ik ga over twee weekjes op de bonnefooi naar Lazise!

Eerste keer gardameer en erg veel zin in!
pi_59934505
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:11 schreef w00h00 het volgende:
Ik ga over twee weekjes op de bonnefooi naar Lazise!

Eerste keer gardameer en erg veel zin in!
Leuk! Wij zaten in Peschiera op camping Del Garda. Peschiera vond ik als plaatsje minder leuk dan Lazise, die laatste was wat sfeervoller.

Je vindt vast wel een plek, er zijn zooooveel campings langs het Gardameer .

Op Del Garda waren nog ontzettend veel plaatsen vrij de afgelopen 2 weken. De stacaravans en bungalows zaten zo goed als vol, maar kampeerplekken waren er zat. Dat zegt natuurlijk niks over hoe het er over 2 weken is , maar ik had het toch wel drukker verwacht, zeker de eerste week van juli. Ook in de plaatsjes en op de weg was het niet superdruk.
pi_59940251
Over 2 weken ook maar eens een dagje naar Verona. Nog beetje veel winkels? Kleding etc.?
pi_60506785
TVP

WIj gaan vrijdag voor 2 weekjes naar het Gardameer.
Iemand nog last minute tips die nog niet voorbij zijn gekomen?
pi_60589905
Peschiera del Garda tenminste hippe kleren
Lazise nog mooie leren schoenen gekocht.

Ons hotel was daarentegen wel een teringhotel
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:10:14 #68
51286 w00h00
Digital man!
pi_60623425
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 00:26 schreef Elwood1802 het volgende:
Peschiera del Garda tenminste hippe kleren
Lazise nog mooie leren schoenen gekocht.

Ons hotel was daarentegen wel een teringhotel
Ik heb in Sirimione nog een mooie outlet gevonden met Lacoste zwembroekjes en polo's voor spotprijzen.

Ik ben zelf gisteren terug gekomen van een verblijf van twee weken in Lazise. Aanrader!
pi_60626751
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:10 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ik heb in Sirimione nog een mooie outlet gevonden met Lacoste zwembroekjes en polo's voor spotprijzen.

Ik ben zelf gisteren terug gekomen van een verblijf van twee weken in Lazise. Aanrader!
Zat je in een hotel of op een camping?

Lazise was leuk he! Vond ik ook een gezellig plaatsje.

Wij hebben in Sirmione niet gewinkeld. We waren bij 35 graden in de brandende zon naar die Grotte di Catullo gewandeld en hebben daar een hele tijd rondgelopen. Toen had ik het wel zó gehad dat we alleen nog maar ijs hebben gehaald en het winkelen maar hebben laten zitten .
  donderdag 7 augustus 2008 @ 16:35:50 #70
51286 w00h00
Digital man!
pi_60631323
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:10 schreef MaLo het volgende:

[..]

Zat je in een hotel of op een camping?

Lazise was leuk he! Vond ik ook een gezellig plaatsje.

Wij hebben in Sirmione niet gewinkeld. We waren bij 35 graden in de brandende zon naar die Grotte di Catullo gewandeld en hebben daar een hele tijd rondgelopen. Toen had ik het wel zó gehad dat we alleen nog maar ijs hebben gehaald en het winkelen maar hebben laten zitten .
Camping. Lazise was echt super gezellig, alleen ontzettend veel nederlanders.

Verder hebben we ook nog de steden Peschiera, Bardolino, Garda en natuurlijk Verona aangedaan. Twee weken was eigenlijk nog te kort om alles gezien te hebben.

Ik had ook nog graag een dag naar Milaan willen gaan (met de trein vanaf Peschiera) maar door de hitte en de slechte verbinding met de trein hadden we toch maar besloten om de volgende keer naar Milaan te gaan.
  Redactie Frontpage maandag 11 augustus 2008 @ 00:31:34 #71
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60721724
Ik vond t er te toeristisch
pi_60741917
Ik vond het nog wel meevallen. Maar wij waren er dan ook voor het echte hoogseizoen. Ik heb wel verhalen gehoord dat het in het hoogseizoen echt filerijden is rondom het meer, dat lijkt me geen pretje .
pi_60744956
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef MaLo het volgende:
Ik vond het nog wel meevallen. Maar wij waren er dan ook voor het echte hoogseizoen. Ik heb wel verhalen gehoord dat het in het hoogseizoen echt filerijden is rondom het meer, dat lijkt me geen pretje .
Dan neem je de boot.
pi_61060840
Ik ga aanstaande woensdag met 11 vrienden naar het Gardameer We staan op een camping in Moniga del Garda, omdat mijn moeder daar de hele zomer bivakeert,

Gaan sowieso naar dat pretpark, zag op internet dat je daar Medi-evilavonden hebt en iedere avond een Nightfestival. In ieder geval super veel zin in!
pi_61080988
Ik ga binnenkort ook naar Peschiera!

Ik heb de route die ik ga rijden al redelijk uitgestippeld. Volgens de routebeschrijvingen etc. zou ik er een uur of 12 over doen vanaf Utrecht. Nou weet ik dat de reistijden die routebeschrijvingen geven en de tijd dat je er werkelijk over doet nogal kunnen verschillen, (ik woon in de Randstad) en daarom ben ik erg benieuwd naar de ervaringen van mijn mede-fokkers!

Waar ik benieuwd naar ben is:
* Welke route heb je met de auto gereden
* Hoe lang duurde de reis? (Vanaf Utrecht gereden)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')