Wat noem je op loopafstand? Pacengo ligt dichtbij Lazise en daar zijn een aantal campings, het is alleen wel zeker 3 kwartier lopen ofzo langs het strand waarvan een stuk redelijk kut lopen over ongeasfalteerd een smal padje half door de natuur, zeker in de avond.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:04 schreef w00h00 het volgende:
ff een kick, ben al de hele week bezig om een camping op loopafstand van Lazise te vinden, waar ik kan reserveren voor twee personen met een tent.
Du Parc, Delle Rose of La Quercia hadden onze voorkeur, maar zitten allemaal al vol geboekt.
We zijn opzoek naar een betaalbare camping 35 euro max per nacht. Belangrijke eisen zijn dat er een mooi zwembad is, supermakrt en een mooi zandstrand en beetje rustig.
Loopafstand noem ik zo'n 10 a 15 minuten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat noem je op loopafstand? Pacengo ligt dichtbij Lazise en daar zijn een aantal campings, het is alleen wel zeker 3 kwartier lopen ofzo langs het strand waarvan een stuk redelijk kut lopen over ongeasfalteerd een smal padje half door de natuur, zeker in de avond.
Aan de andere kant van Lazise ligt tussen Bardolino en Lazise het plaatsje Cisano, vanaf daar kun je ook naar Lazise lopen, maar dat is ook wel een best stuk.
Verder is er in Lazise langs het strand niet zo niet veel meer dan jij opnoemt. Du Parc, Spaggia D'oro, La Quercia, Delle Rose en Piani di Clodia, that's it zo'n.
10 a 15 minuten zijn alleen de campings in Lazise zelf inderdaad - Piani de Clodia. Bonnefooi is zo goed als altijd wel redelijk te doen. Tenminste, vroeger toen ik er zo goed als ieder jaar kwam. Geen idee of het de laatste jaren veranderd is.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:38 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Loopafstand noem ik zo'n 10 a 15 minuten.
Hmm.. misschien dat we toch maar moeten overwegen om op de bonnefooi te gaan, maar dan kun je helamaal niks verwachten..
Nee, ik heb alleen vroeger (tot een jaar of 5 geleden) zo goed als ieder jaar op La Quercia gestaan. Heb wel regelmatig over andere campings in de omgeving gelopen (de campings in Lazise, Cisano en Pacengo). Buiten Bella Italia zou ik niet weten hoe de campings in Peschiera zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:08 schreef w00h00 het volgende:
Naja, toch maar eens verder gekeken, wellicht is Peschiera ook een goede optie om te relaxen, cultuur te snuiven en uitstapjes naar Milaan en Verona te maken.
Blawh heb je ook ervaringen met campings in Peschiera? Camping Cappuccini bijv?
Daar gaan wij naartoe.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:54 schreef Nesle het volgende:
Del Garda is ook een leuke camping.
Leuk! Wij zaten in Peschiera op camping Del Garda. Peschiera vond ik als plaatsje minder leuk dan Lazise, die laatste was wat sfeervoller.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:11 schreef w00h00 het volgende:
Ik ga over twee weekjes op de bonnefooi naar Lazise!
Eerste keer gardameer en erg veel zin in!
Ik heb in Sirimione nog een mooie outlet gevonden met Lacoste zwembroekjes en polo's voor spotprijzen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:26 schreef Elwood1802 het volgende:
Peschiera del Garda tenminste hippe kleren
Lazise nog mooie leren schoenen gekocht.
Ons hotel was daarentegen wel een teringhotel
Zat je in een hotel of op een camping?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:10 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik heb in Sirimione nog een mooie outlet gevonden met Lacoste zwembroekjes en polo's voor spotprijzen.![]()
Ik ben zelf gisteren terug gekomen van een verblijf van twee weken in Lazise. Aanrader!
Camping. Lazise was echt super gezellig, alleen ontzettend veel nederlanders.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zat je in een hotel of op een camping?
Lazise was leuk he! Vond ik ook een gezellig plaatsje.
Wij hebben in Sirmione niet gewinkeld. We waren bij 35 graden in de brandende zon naar die Grotte di Catullo gewandeld en hebben daar een hele tijd rondgelopen. Toen had ik het wel zó gehad dat we alleen nog maar ijs hebben gehaald en het winkelen maar hebben laten zitten.
Dan neem je de boot.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef MaLo het volgende:
Ik vond het nog wel meevallen. Maar wij waren er dan ook voor het echte hoogseizoen. Ik heb wel verhalen gehoord dat het in het hoogseizoen echt filerijden is rondom het meer, dat lijkt me geen pretje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |