abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_51097031
Ik wil net zeggen. Volgens mij geeft iemand hier me een beetje valse hoop.....
pi_51120405
Je gaat mij echt niet wijsmaken dat hij alleen voor 1 show in Londen naar Europa komt...
pi_51122239
Ow dat lijkt me inderdaad sterk. Maar dat we de Paradiso in de gaten moeten houden...dat was meer zoiets van *shock horror*
pi_51191725
Morgen Live Earth.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_51191764
Ben benieuwd of hij nog op tv komt...
pi_51216877
Was vandaag wel bij die herhaling van Ellen van vorig jaar, toen ie Continuum aant pluggen was en in CSI zou veschijnen. Was wel een amusant interviewtje, hij met zijn droge opmerkingen.
pi_51246428
Mr John Mayer nu op de live stream van Live Earth in NYC:

ttp://liveearth.nl.msn.com/
pi_51246988
Echt diegene die die V-neck voor mannen trend voor deze zomer gestart is moet dood.

Verder was het best een leuk optreden. Johnnyboy was weer erg easy on the eyes (minus de v-neck)
pi_51247040
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 23:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Echt diegene die die V-neck voor mannen trend voor deze zomer gestart is moet dood.

Verder was het best een leuk optreden. Johnnyboy was weer erg easy on the eyes (minus de v-neck)
Hij was weer fijn!
Ik vond het wel leuk staan eigenlijk.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_51254938
http://tryjm.blogspot.com/

Er staan al een aantal filmpjes.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_51255567
Ik was ook geen fan van de V-hals, maar t was allicht alweer beter dan die gast van Razorlight, sjezus zeg! Maar idd, zijn haar zat ernstig fijn, hij deed leuke nr's, ik was blij
pi_51259226
Ik wou zeggen, deze v-hals valt nog wel mee vergeleken bij die eppo van Take That die bij Jensen met een v-hals praktisch tot zijn navel ten tonele verscheen. En in tegenstelling tot Johnny Borell had hij wél borsthaar. Veel borsthaar. Brrr!

Leuke filmpjes op tryjm!!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_51265541
ik vind t eigenlijk best wel sexy
pi_51291709
Vond de performance van hem met The Police ook te gek; totdat Kanye opkwam...
pi_51330747
Ja Kanye was helemaal niks.. hele nummer verpest door zijn ge"yo"
Maar goed... ik heb de melkweg gemaild dat John in september in de buurt is en dit kreeg ik terug:

Beste Joyce,

Hartelijk bedankt voor je tip.
Ik heb je mail doorgestuurd naar onze programmeurs.
Als ze interesse hebben, zullen ze zeker contact zoeken met zijn
management.

Hartelijke groeten,

Nienke Wulder

Dusss nu maar hopen dat ze interesse hebben...
pi_51330848
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:27 schreef Joyce86 het volgende:
Dusss nu maar hopen dat ze interesse hebben...
pi_51331206
Goede actie Joyce
pi_51331386
Hoe zit het eigenlijk met de bekendheid/populariteit van John in de rest van Europa?
Ik zit namelijk vanaf september voor een half jaar in Barcelona
Grote kans dat ik een concert hier zal gaan missen, maar hoop dat hij dan Spanje aandoet.
pi_51335159
http://perezhilton.com/?p=1237

Waarom was ik daar niet...owja...ik woon in Nederland
pi_51335664
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:35 schreef Jill-RMC het volgende:
http://perezhilton.com/?p=1237

Waarom was ik daar niet...owja...ik woon in Nederland
Weer een gevalletje van waarom-wonen-wij-hier.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tesss op 10-07-2007 20:40:50 ]
I'm an assassin and I had a job to do
pi_51337167
Lag de Cutting Room niet in die buurt waar wij toen we uit de Village kwamen besloten nooit meer doorheen te lopen, Jill?
En idd, WWWH all over again.
pi_51347087
Kayne vind ik opzich niet verkeerd. Maar bij dit nummer vond ik zijn inbreng ook niet echt noodzakelijk.

Inmiddels kan je de optredens van Live Earth on demand raadplegen, dus ook die van John. Hij heeft er trouwens ook nog een aardige stukje over geschreven.
pi_51347565
Dat Live Earth idee was opzich leuk, maar of het echt helpt...?

Bedoel ik heb nog steeds de (erg slechte..ja ik weet het) instelling: Zolang er miljoenen amerikanen in trucks rondrijden die 4x zo groot zijn als mijn Peugeotje, ga ik die niet laten staan en lopend naar mn werk omdat ik dan 0,00001 boom redt.
Of toen ze 'live' omschakelde naar Tokio (o.i.d.) en je de felgekleurde stad zag, laat ze die lampjes maar eens een week uitdoen, dat zou pas wat stroom schelen...inplaats van dat ik mn tv eens niet op standbye laat staan.

Live Earth was bij meer van Ey leuke artiesten op de Nederlandse tv! Wooohoo!

Trouwens even btw voor Margo:
quote:
I'll be signing autographs at the Roy Rogers restaurant at mile marker 112 in Secaucus.
Ik zei toch dat dat Giants Stadium daar ook ergens in de buurt lag
pi_51347653
Peugeot, goede auto's hè! Ook een 206?

Of het echt helpt weet ik niet. Live Aid heeft ook niet de honger de wereld uit geholpen. Je ziet wel dat Bono wel wordt uitgenodigd voor vergaderingen van de G8. Dus ik neem aan dat Al Gore ook achter de schermen nog steeds politici probeert te winnen voor zijn standpunt. Dit was maar één van de zoveel middelen. Hij heeft het hoe dan ook op de kaart gebracht. Al is het misschien een beetje tegengevallen als je het vergelijkt met Live Aid.
pi_51351626
106je...altho er aan het eind van het jaar ws een 206 GTI of RC voor de deur komt te staan
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')