Volgens mij zitten Misantropist en ik het hoogst in de crimi punten, ik zit nu op 218, zal hij ook wel ongeveer op zitten!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:02 schreef Eronymus het volgende:
@Terme volgens mij heeft hier niemand 300 crimi punten![]()
206quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:22 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Volgens mij zitten Misantropist en ik het hoogst in de crimi punten, ik zit nu op 218, zal hij ook wel ongeveer op zitten!
Dan heb je nog wat tegaan, boef.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:12 schreef terme het volgende:
Ik ben bezig met wat crimi. nog 223 punten tot 300
hmm ook weer osnde om de hummer te gebruiken op een RK ... Missdchien kunnen wel een RKGH opzetten met drie van ons? juwelier? of bouwmateriaal?
volgens mij heeft nog niemand die opgericht, ik zit momenteel op 155 crimi-punten, dus kan er nog geen oprichtenquote:
Ik heb ook nog geen 200.. Heb niet zoveel uitgespookt de laatste tijd.. Zat meer vast dan dat ik iets uit KON spokenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgens mij heeft nog niemand die opgericht, ik zit momenteel op 155 crimi-punten, dus kan er nog geen oprichten
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:47 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen 200.. Heb niet zoveel uitgespookt de laatste tijd.. Zat meer vast dan dat ik iets uit KON spoken![]()
Dat staat toch in dat screenshotje? Laatste kolom...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:22 schreef Jump het volgende:
Jah, maar ik wou eens weten hoeveel R&D ik dan nodig heb voor fabs en zo
Heb je genoeg personeel? Producten? prijs ingesteld?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:25 schreef terme het volgende:
Heeej IK heb vandaag mijn eerste groothandel gebouwd - na de update- maar ik kan nog niet inkomen bij mij eigen groothandel :S is dat altijd zo en kan dat pas weer na de update? en ik kan ook de inkoopmanager niet instellen bij mijn eigen groothandel :S kan dat ook niet?
dan zou ik dus pas na de volgende update inkunnen kopen bij de GH?
verder heb ik hem wel meteen etages vol gemaakt zodat ik bijna al mijn eigen winkels kan bevoorraadden.
groenteboeren hebben nu een winst van 9 ton! i.p.v. 6 ton @ niveau 3 ers gefeli met de upgrate van het niveau!!
@ de criminelen hierhoe moet ik de megawitwas transactie doorschuiven?
naar MWT gaan (kan pas een uur nadat je 'm ontvangen hebt) en op de knop klikkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:25 schreef terme het volgende:
Heeej IK heb vandaag mijn eerste groothandel gebouwd - na de update- maar ik kan nog niet inkomen bij mij eigen groothandel :S is dat altijd zo en kan dat pas weer na de update? en ik kan ook de inkoopmanager niet instellen bij mijn eigen groothandel :S kan dat ook niet?
dan zou ik dus pas na de volgende update inkunnen kopen bij de GH?
verder heb ik hem wel meteen etages vol gemaakt zodat ik bijna al mijn eigen winkels kan bevoorraadden.
groenteboeren hebben nu een winst van 9 ton! i.p.v. 6 ton @ niveau 3 ers gefeli met de upgrate van het niveau!!
@ de criminelen hierhoe moet ik de megawitwas transactie doorschuiven?
Personeel: voor een winkel met zo'n hoog mogelijke totaalscore, voor mijn GH maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:22 schreef terme het volgende:
@ MWT --> doorgeschoven thnks for the cash!
@ allen : ik neem aan dat personeel andere eigenschappen moet hebben dan klantvriendelijkheid.. waarop hebben jullie het personeel geselecteerd? weegt kwalitiet voor personeel mee voor de kwaliteit van de groothandel? en wat koswt upgrade van groothandel:?
sorry voor de vele vragen!
Naam groothandel | Soort | Stad | Kosten | Hoogste kwal. | Jouw kwal. | Upgraden |
Jump-GH-Cafe01 | Cafe | Antwerpen | ¤ 969.668 | 611 | 378 | Upgraden |
Jump-GH-Groenten03 | Groenteboer | Antwerpen | ¤ 137.420 | 623 | 312 | Upgraden |
Jump-GH-Tank01 | Tankstation | Antwerpen | ¤ 2.898.592 | 748 | 477 | Upgraden |
Jump-GH-Groenten01 | Groenteboer | Antwerpen | ¤ 2.976.750 | 623 | 408 | Upgraden |
Jump-GH-Groenten02 | Groenteboer | Antwerpen | ¤ 2.976.750 | 623 | 408 | Upgraden |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |