HiDiHo is bezig met iets, waarbij we , zonder te betalen, streams kunnen zien.quote:
PC even afsluiten en dan weer aanzettenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:56 schreef lillkiss het volgende:
wat is pc reboot?? die van mij doet ook raar
Come again??quote:Op maandag 4 juni 2007 16:56 schreef lillkiss het volgende:
wat is pc reboot?? die van mij doet ook raar
nee niet betaald, op tien kan je ienimini schermpjes zien.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:58 schreef petraa het volgende:
[..]
nee niet betaald, op tien kan je ienimini schermpjes zien.![]()
HiDiHo is heel discreet.quote:
Nou schermpjes kijken met het commentaar van anderen erbij is toch ook prettig.quote:
Normaal gesproken wordt diegene die zich het schandelijkst heeft gedragen beloond, dus het zal wel iets leuks voor Amanda of Brian zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:01 schreef SiRojK het volgende:
En ja hoor, ze krijgen post
Leke is zojuist begonnen met het gooien van stenen op Huub..quote:Op maandag 4 juni 2007 17:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou schermpjes kijken met het commentaar van anderen erbij is toch ook prettig.![]()
![]()
Hopelijk de brief met daarin dat Amanda per direct de villa uit moet, gevolgd door Brian.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:01 schreef SiRojK het volgende:
En ja hoor, ze krijgen post
Betaal toch gewoon het gaat om een klein bedrag... als iedereen nu straks gratis gaat proberen te kijken dan hebben we weer bufferende streams...iets wat me tot nu toe bespaard is gebleven sinds ik mag betalen.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:16 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, niet doen... Ook DGK leest hier mee... Laat mensen maar persoonlijk contact opnemen via PM oid
Das niet wat ik zie op de streams jokkerd, ik zie alles, maar hoor niks.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Leke is zojuist begonnen met het gooien van stenen op Huub..
Huub heeft daarop een tuinstoel op Amanda gegooid...
Brian haalt nu een mes op en gaat Natasia neersteken...
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Betaal toch gewoon het gaat om een klein bedrag... als iedereen nu straks gratis gaat proberen te kijken dan hebben we weer bufferende streams...iets wat me tot nu toe bespaard is gebleven sinds ik mag betalen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Leke is zojuist begonnen met het gooien van stenen op Huub..
Huub heeft daarop een tuinstoel op Amanda gegooid...
Brian haalt nu een mes op en gaat Natasia neersteken...
![]()
Ja, de streams lopen perfectquote:Op maandag 4 juni 2007 17:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Betaal toch gewoon het gaat om een klein bedrag... als iedereen nu straks gratis gaat proberen te kijken dan hebben we weer bufferende streams...iets wat me tot nu toe bespaard is gebleven sinds ik mag betalen.
En daarnaast.. Ik heb al 3 keer een maand betaald nu.. dus heb er nog 2 tegoedquote:Op maandag 4 juni 2007 17:03 schreef akveor het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was die minischermpjes zit te kijkenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:58 schreef petraa het volgende:
[..]
nee niet betaald, op tien kan je ienimini schermpjes zien.![]()
hmmm bij mij leest ze geluidloos!!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef mootie het volgende:
Dombootje leest weer half hardop....... gewoon stil lezen is best moeilijk.
Tja, dat krijg je als je op de lagere school in groep 6 bent blijven steken.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was die minischermpjes zit te kijken![]()
![]()
OT: amanda zit weer als een debiel haar post te lezen
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:07 schreef beequeen het volgende:
Japio heeft een brief gekregen met de mededeling BAN dwars te blijven zitten.
Lijkt??quote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef SiRojK het volgende:
Amanda lijkt wel een mongooltje als ze leest
Mogen er nog dates komen dan ?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:08 schreef SiRojK het volgende:
Ik wacht ook nog steeds op de date die gewoon een keer gaat vechten...
Ik heb net voor 2 pc's betaald en er is toch niets mis mee... Okay ik zie Brian en Eric nog steeds maar dat zal wel te maken hebben met het spreekwoordelijke onkruid...quote:
Eric heeft toch 0,0 behoefte aan een gesprek op niveau.. Die zit daar goedquote:Op maandag 4 juni 2007 17:09 schreef scanman01 het volgende:
Zielige Eric is nu aangewezen op Natasia en Amanda om zijn post mee te delen.
Raar he, maar ik vind Eric absoluut niet zielig, ik vind hem al weken megaaaaaaaaaaa irritant en twijfelachtig. Ben blij dat Huub dat uiteindelijk ook heeft ingezien.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:09 schreef scanman01 het volgende:
Zielige Eric is nu aangewezen op Natasia en Amanda om zijn post mee te delen.
wrom ?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
Mariel is over de zeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |