Ik vraag me écht af hoe die borsten eruit zien zonder die balonnen erin !quote:Op maandag 4 juni 2007 16:18 schreef riri het volgende:
alles wat het niet met aman-del eens is kan dood vallen
wordt tijd dat ze haar door het riool spoelen....maar eerst die nepborsten leeg laten lopen anders komt ze nog weer boven drijven ook
Blote kikker heb ik niks aan.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:20 schreef mootie het volgende:
[afbeelding]
Uit een ander topic geplukt, met de vraag of dit Amanda is. Die tattoo komt me wel verdomd bekend voor.
Ik kan em niet zien, ook niet als copy pastequote:Op maandag 4 juni 2007 16:20 schreef mootie het volgende:
[afbeelding]
Uit een ander topic geplukt, met de vraag of dit Amanda is. Die tattoo komt me wel verdomd bekend voor.
Natasia zei dat Huub had gezegd dat hij blauwe plekken had van het slaan met pump door Amanda. Amanda begreep dat Natasia dit geloofde of voor feit aannam.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:21 schreef Copycat het volgende:
Hoe kwam die ruzie tussen Natasia en Amanda plots tot stand?
Natas begon dat zij Huub zag.. Vroeg aan Huub hoe hij aan die blauwe plek kwam en toen zei huub van de pump van Amanda... Toen zei ze dus tegen Amanda dat Huub een blauwe plek had en dat die van iemand zijn schoen kwam..quote:Op maandag 4 juni 2007 16:21 schreef Copycat het volgende:
Als je klaar bent, je weet waar PM zitquote:Op maandag 4 juni 2007 16:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment even een scriptje aan het schrijven zodat iedereen er plezier van heeft !
(behalve Tien dan)
Natasia sprak Amandel aan over het "pump" incident en Delleke ging gelijk in de aanval.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:21 schreef Copycat het volgende:
Ze komen toch aardig overeen?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:26 schreef Varen het volgende:
Leuk he 3 versies van de ruzie Amanda/Natasia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |