Voor het volk dat actie wil omdat het anders niet meer is dan een veel te lange vakantie video, is er blijkbaar WF. Makes sense to me... WF moet ook kijkcijfers halen en geloof het of niet ook V. heeft bij dit (on)geintje baat. Nog meer kijkcijfers, nog meer publiciteit...
Ik vraag me af hoeveel publiciteit er over een maand is... Als het met eenzelfde factor groeit...
quote:
op 10-06-1999 om 04:48 PM schreef PARENA het volgende:
... Misschien loopt het allemaal wel gigantisch uit de hand ofzow. Ik heb geen idee in wat voor richting ik dat moet zoeken. Maar stel dat iemand in het BB huis een opmerking maakt die heel slecht valt bij een bepaalde groep mensen, dan krijg je misschien wel bestormingen ofzow... who knows...
In vroeger tijden werden toneelspelers soms opgewacht na afloop van de voorstelling. Als je de rol van schurk had, kon dat goed fout uitpakken. Nu leven we in verlichte tijden ?? Moet je eens aan Erwin Krol vragen of z'n collega's als 't weer een beetje tegenzit. Er lopen echt wel wat foute lui rond, die achter de tv weirde thoughts krijgen.
En dan krijg je gvd zo'n TV-augurk als WF die meteorietje komt spelen. Dat ze bij V+BB ff van slag waren vandaag kan ik me best voorstellen.
----------
Bianca: "Vertel es over ieder's rol. We hebben namelijk geen idee."
[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 06 Oktober 1999).]
Zijn ze net over de ergste schrik van Mona heen, komt die griezel WF ineens uit de lucht dwarrelen. Ze krijgen geen 250K en zitten daar ook niet vrijwillig.
Als ze nu niet 100 dagen van de leg zijn dan weet ik het niet meer.
Ik voorspel dat de volgende actie van het dierenbevrijdings front komt, want wat SBS vandaag flikt is een grove schending van de dierenrechten.
Paul Romer op RTL4 gezien? Wat een hypocriet! Hij mag zelf naar hartelust bewonertje pesten, maar als iemand anders het doet moeten ze met rust gelaten. Zeg dan eerlijk dat je deze kip met gouden eieren voor jezelf wil houden!
Iedereen weet nu in ieder geval beter waar ze aan gaan beginnen.
Een gewaarschuwd mens...
Sommigen doen er alles aan om beroemd te worden en nemen de weg van het Gooise Matras; anderen schieten, steken of slaan een paar mensen omver;
weer anderen gaan 4 maanden paalzitten, 3.000.000 keer hooghouden of zetten 10.000.000 dominostenen op een rij;
en weer anderen laten zich 100 dagen opsluiten in een huis met 24 camera's.
En weer anderen kijken er 24/7 naar en vullen de dagen met erover te zeiken.
Maar wie van deze mensen zijn nu eigenlijk het raarst?
Nee, Veronica heeft de bewoners gevraagd om die oproep te doen. Zelf vonden ze het ECHT wel gaaf !
Dit gaat wel het eerste materiaal worden van de bewoners IN AKTIE dat buiten de almachtige controle van BB & V om gemaakt is.
------------
BB voor het eten: "Laat de vissen voorlopig in hun plastic zak."
BB tijdens het eten: "Laat je eten maar koud worden. Nu eerst de vissen."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |