Misschien lag ik dat ook welquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef DaFan het volgende:
Zen? Waarom blijft iedereen het telkens anders noemen, het is toch Zulie
EN MOET JIJ NIET AL 3 UUR IN JE BED LIGGEN OFZO

Meh ik volgende week maar ff knallen. Moet 4-5 lvls inhalen met Malf en mn raider op jullie peil houden. Maar das een middag werkquote:

Loop nu 3 lvls achter op Morianti. Wil voorlopen/gelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:05 schreef Morianti het volgende:
4-5 lvls inhalen met malf? zover loop je toch niet achter?
en je raider hoef je nog niet te rangen, ik ben nog niet eens begonnen met mn mage

Evasion 1, Def aura misschien 1, dan alles maxen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dafan vraagje namens swien.. hij heeft de cleric buffs nu op lvl 6.. moet hij die eerst maxen of nu evasion nemen?

Zag er gister 30 voor 2.35m. Denk dat je wel voor 2m kan inkopen (Eldeon)quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net stonden er in een shop 10 RH voor 2.5 miljoen.. heb ik maar ff ingekocht.. Heb nu 23 rh.. nog 3! en dan G7
Alleen nog ff kijken hoeveel refines ik nodig heb..
Kheb + 32 g2 (en ook nog g3) dus ik denk dat ik die g5 nog gewoon maar ff laat zitten in die necklace..

Neuh tis niet gepromote ofzo tijdens de launch van de originele versie. Nu dus private-servers die de oude versie van het skillsysteem etc draaien, wat veel interessanter / leuker is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:58 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik ken het eigenlijk helemaal niet.
Ben ik nu een noob
Maarre, ná de vakantie maar eens even helemaal uitpluizen.
Iemand concrete tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |