Met een party van 3/4 gaat t best (met 300%). Dan nog doe je iets van 20-30% 'maar' per uur, maar het geld maakt het wel goed. En ik heb deebee net zien zeggen dat er NOOIT meer een reset komt, dus ik heb geen haastquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben nu ook maar ff in fow aant rangen voor de items. voor de exp hoef je het niet te doen
Dikke pretquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb een mage gemaakt.. iig ik heb nu een lvl 10 poppetje en ga er denk ik mage mee worden.. alhoewel knight ofzo me ook wel keer leuk lijkt
En toen gelijk Rose aangezetquote:Op maandag 11 juni 2007 07:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great om 8 uur opstaan omdat je pas om 14.00 naar school moet..
Nounou ... jij enthousiastquote:Op maandag 11 juni 2007 17:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee toen weer gaan leren
En jah de exp is sinds gisteravond weer normaal
Ja van het weekend wel, zaterdagavond niet, zondag overdag weinig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:22 schreef Morianti het volgende:
ben je er van het weekend dafan? ik weet trouwens niet of ik er donderdag avond ben, want moet uit utrecht komen, maar jullie zien me wel verschijnen.
ik kan nu iig 2 e7 maken, en een derde lukt mss ook wel, heb alleen hime en low ent nodig
Iig 3500 posts in 4 maanden en van 6 naar 8 posts per dag op 4 jaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar een stage allemaal wel niet goed voor is hea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |