Deze "buitenstaanders" kiezen er voor om onderdeel van het programma te woorden. Deze dates weten dat Eric een coke-verslaafde hoer is die met meer dan 300 kerels seks had, maar toch willen deze dates een relatie met hem beginnen, wetende dat ze 24 uur lang door camera's gevolgt worden in een tv programma waar de deelnemers elkaar moeten wegpesten...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:33 schreef Leandra het volgende:
En of ze Brian nou wel of niet met rust moeten laten: het is nog steeds geen reden een buitenstaander zo schofterig aan te pakken.
Gooien met welke vloeistof ook.. is niets meer waard.. is bijna dagelijkse kostquote:Op maandag 4 juni 2007 12:37 schreef CHAOS_ het volgende:
Brian exit, wegens het gooien van alcolade is erger dan die stoel omkieperen, is bewust een aanval op Jaap, met voorbedachte raden.
Brian spoot Listirine richting Jaap nadat Jaap alcohol gegooid had richting Eric maar daarbij Amanda, Lieke en Natasia raakte.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:37 schreef CHAOS_ het volgende:
Brian exit, wegens het gooien van alcolade is erger dan die stoel omkieperen, is bewust een aanval op Jaap, met voorbedachte raden.
Daarom.. er wordt gewoon niets aan gedaanquote:Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef Liess het volgende:
Nja, we kunnen wel herhalen dat er Exits of OWs moeten komen, maar DGK Redactie is net zo vals als Brian zelf, of net zo blind.. dat kan ook nog.
Dat glas was in een opwelling, en op Eric gericht... Eric zei wat tegen m wat Jaap kwaad maakte.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian spoot Listirine richting Jaap nadat Jaap alcohol gegooid had richting Eric maar daarbij Amanda, Lieke en Natasia raakte.
Dus iedere buitenstaander is vanaf nu vogelvrij omdat ze weten waar ze binnengaan??quote:Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Deze "buitenstaanders" kiezen er voor om onderdeel van het programma te woorden. Deze dates weten dat Eric een coke-verslaafde hoer is die met meer dan 300 kerels seks had, maar toch willen deze dates een relatie met hem beginnen, wetende dat ze 24 uur lang door camera's gevolgt worden in een tv programma waar de deelnemers elkaar moeten wegpesten...
Het is één groot complot.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef Liess het volgende:
Nja, we kunnen wel herhalen dat er Exits of OWs moeten komen, maar DGK Redactie is net zo vals als Brian zelf, of net zo blind.. dat kan ook nog.
idd, je ziet duidelijk dat Brian uithaalde naar Jaap zijn hoofd, maar jaap die terugtrok of whatever, Brian miste iig.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:39 schreef CoT het volgende:
Brain vloog ook Jaap aan vlak voor de streamlock, alleen al daarvoor moet die een OW krijgen
Aggresieve kut Antilliaan
Er wordt HEUS wel wat aan gedaan HOAR!... Ze krijgen allemaal een boze blik van achter en moeten netjes op een stoel naar ze luisteren...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
Daarom.. er wordt gewoon niets aan gedaan
Als er ooit nog een OW valt dan zitten we allemaal verbaast achter de schermpjes
Wat hij later bij Huub flikt met die tuinstoel is wat mij betreft erger.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:37 schreef CHAOS_ het volgende:
Ja, Brian was gisteravond twee keer schuldig aan dat het uit de hand liep, dus zou die exit moeten.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat glas was in een opwelling, en op Eric gericht... Eric zei wat tegen m wat Jaap kwaad maakte.
Brian rende naar beneden, om vervolgens die zooi te pakken, om weer naar boven te rennen, en het in Jaap zn gezicht te spuiten (En Natasia's ogen)
Dat is toch een heel verschil.
/Mutequote:Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het is één groot complot.
Had ik al gezegd dat Lee Harvey Oswald niet alleen was?
Mijn opmerking was slechts ter correctie van de opmerking dat Brian alcohol gegooid had naar Jaap, ik gaf daarbij geen enkel waardeoordeelquote:Op maandag 4 juni 2007 12:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat glas was in een opwelling, en op Eric gericht... Eric zei wat tegen m wat Jaap kwaad maakte.
Brian rende naar beneden, om vervolgens die zooi te pakken, om weer naar boven te rennen, en het in Jaap zn gezicht te spuiten (En Natasia's ogen)
Dat is toch een heel verschil.
Voor dingen gooien is nog nooit een OW gegeven, dus gaat Huub er nu ook niet een krijgen. De rest ben ik het mee eens.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
Brian OW
Jaap OW
Huub OW (steentjes gooien)
Amanda Exit
Ja is ook zo... En iedereen heeft schuld van de ruzies, maar dit keer (alweer) is duidelijk te zien dat Brian begon met Fysiek geweld.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, Brian was gisteravond twee keer schuldig aan dat het uit de hand liep, dus zou die exit moeten.
Reken maar dat Nena haar inleg ondertussen al terug heeft....quote:Op maandag 4 juni 2007 12:41 schreef milk-shake het volgende:
tja als er niks aan wordt gedaan ..............ben ik er echt klaar mee(hoe vaak heb ik dit gezegt)...kijk toen naar nena .....als ik haar was maakte ik er werk van, zij is wel haar inleg kwijt, en nu mag alles???
Jah, ik zie helemaal nietsquote:Op maandag 4 juni 2007 12:42 schreef pullup het volgende:
Is er iemand die nog wel iets anders ziet dan het huis op stream 1 ?
Wat wel leuk zou zijn:quote:Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef SiRojK het volgende:
Er wordt HEUS wel wat aan gedaan HOAR!... Ze krijgen allemaal een boze blik van achter en moeten netjes op een stoel naar ze luisteren...
Hhahahahhaha, net alsof de bewoners zelf 'achter' nog serieus nemen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |