Ja, Meki.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:04 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Niet vergetende natuurlijk dat het Regime waar Rinus voor stond voor meer doden verantwoordelijk is als de democratisch verkosen Hitler
Hoe is de tweede wereldoorlog ookalweer vergelijkbaar met terrorisme? Oh, wacht, HELEMAAL NIET.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Jawel hoor. Hoe zou je het gevonden hebben als the USA ons in '45 ons niet had bevrijd? Dan hadden we wellicht nog geleefd onder het juk van een agressor.
Wat is dit nu weer voor non-opmerking? "Ja maar zij doen het ook"?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben jij weer eens selectief verontwaardigd tegen linkse users?
Ik zie je eigenlijk nooit Wildersstemmers wijzen op feitelijke onjuistheden.
Na deze opmerking is het dan alleen nog de vraag of Henkway dit als positieve of als negatieve eigenschappen beschouwd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:45 schreef henkway het volgende:
Bush Is een oliedief en een moordenaar
Polen en Canadezen bedoel jequote:Op woensdag 6 juni 2007 18:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die mensen waren bepaald niet zo "fris" nee. Goed dat USA ons heeft bevrijd.
Beetje jammer dat Amerika ons niet bevrijd heeft. Daar gaat je liefde voor Amerikaquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die mensen waren bepaald niet zo "fris" nee. Goed dat USA ons heeft bevrijd.
Vergeet Jan Marijnissen niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:44 schreef EricT het volgende:
Bush is waarschijnlijk de meest gevaarlijke en achterlijke machthebber die tegenwoordig op de aarde rondloopt.
Zelfs die Noord Koreaan en Putin verbleken bij Bush
Oh ja hoe kon ik die machtloze lasser met hartproblemen vergetenquote:
Zonder de Amerikanen had D-day nooit plaatsgevonden (6 juni 1944) en hadden wij nooit bevrijd kunnen worden. De wereld is groter dan Nederland prutser.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:56 schreef EricT het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Amerika ons niet bevrijd heeft. Daar gaat je liefde voor AmerikaHOEZEEE !
Zonder Colombus was Amerika nooit ontdekt geweest en kon D-Day nooit plaatsvinden. Echt eh get a lifequote:Op donderdag 7 juni 2007 13:59 schreef buachaille het volgende:
[..]
Zonder de Amerikanen had D-day nooit plaatsgevonden (6 juni 1944) en hadden wij nooit bevrijd kunnen worden. De wereld is groter dan Nederland prutser.
Ach, wat is bevrijd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:59 schreef buachaille het volgende:
[..]
Zonder de Amerikanen had D-day nooit plaatsgevonden (6 juni 1944) en hadden wij nooit bevrijd kunnen worden. De wereld is groter dan Nederland prutser.
Een aanfluiting voor een land als de VS.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat vinden jullie van deze man?
Een zeer slecht politiek leider, arrogant, ongeveer net zoals Balkenende 1&2 in het begin waren. Nooit luisteren naar kritiek vanuit de samenleving, gewoon koppig je eigen ding doen en daar tot in den treure aan vast houden.quote:
Dat heet een visie hebben en uitdragen en niet als een populist met alle winden meewaaienquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een zeer slecht politiek leider, arrogant, ongeveer net zoals Balkenende 1&2 in het begin waren. Nooit luisteren naar kritiek vanuit de samenleving, gewoon koppig je eigen ding doen en daar tot in den treure aan vast houden.
Dat ze hem maar snel naar zijn graf mogen dragen, ik hoop dat de US weer een man als Clinton krijgen, die maakt de US weer populair.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:10 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat heet een visie hebben en uitdragen en niet als een populist met alle winden meewaaien![]()
Die lamzak?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:19 schreef henkway het volgende:
[..]
Dat ze hem maar snel naar zijn graf mogen dragen, ik hoop dat de US weer een man als Clinton krijgen, die maakt de US weer populair.
Als iedereen tegen je zegt dat het niet werkt wat je doet en iedereen kan zien dat het niet werkt dan is dat geen visie maar wanbeleid. Zie Irak, wat de man daar nou in hemelsnaam dacht te gaan doen is me een compleet raadsel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:10 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat heet een visie hebben en uitdragen en niet als een populist met alle winden meewaaien![]()
Daarom ben jij ook geen president van zo'n groot landquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als iedereen tegen je zegt dat het niet werkt wat je doet en iedereen kan zien dat het niet werkt dan is dat geen visie maar wanbeleid. Zie Irak, wat de man daar nou in hemelsnaam dacht te gaan doen is me een compleet raadsel.
Ik ben geen president van zo'n groot land omdat ik niet rijk ben of geen rijke vriendjes heb die me sponsoren om later hun agenda uit te voeren en omdat ik geen inwoner ben van zo'n groot land.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:25 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook geen president van zo'n groot land![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |