abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50171322
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 18:04 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Niet vergetende natuurlijk dat het Regime waar Rinus voor stond voor meer doden verantwoordelijk is als de democratisch verkosen Hitler
Ja, Meki.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2007 @ 19:05:08 #252
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50172969
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Jawel hoor. Hoe zou je het gevonden hebben als the USA ons in '45 ons niet had bevrijd? Dan hadden we wellicht nog geleefd onder het juk van een agressor.
Hoe is de tweede wereldoorlog ookalweer vergelijkbaar met terrorisme? Oh, wacht, HELEMAAL NIET.
Carpe Libertatem
pi_50189610
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:21 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ben jij weer eens selectief verontwaardigd tegen linkse users?
Ik zie je eigenlijk nooit Wildersstemmers wijzen op feitelijke onjuistheden.
Wat is dit nu weer voor non-opmerking? "Ja maar zij doen het ook"?

Het gaat me om jou, niet omdat je links bent. Jij doet altijd alsof je zoooo wijs bent en alles weet terwijl je dag na dag feitelijke onzinnigheden neerplempt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_50189867
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 07:45 schreef henkway het volgende:
Bush Is een oliedief en een moordenaar
Na deze opmerking is het dan alleen nog de vraag of Henkway dit als positieve of als negatieve eigenschappen beschouwd.
pi_50193183
@ Floripas

wat vind je hiervan?

Stiekum ook fan van George Walker Bush ?
pi_50194802
Offtopic.
Overigens de Rijksdagbrand wordt vaak gebruikt om parallellen te trekken met 9/11. De gevolgen zijn misschien enigszins overeekomstig, maar die parallel schiet toch enigszins te kort. Je zou moeten kunnen bewijzen dat 9/11 een complot was (van de VS) en dat de Rijksdagbrand een complot was (van de nazi's). Wb de Rijksdagbrand hebben zowel de nazi's dat gepropeerd, als de communisten. Volgens de nazi's was van der Lubbe een communistische complotteur, volgens de communisten was hij een nazi-dubbelspion. Hoe de stand van zaken omtrent van der Lubbe tegenwoordig is, weet ik niet zeker, alle schijn heeft het ervan dat ie in zijn eentje handelde, dacht ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 07-06-2007 11:31:58 ]
I´m back.
pi_50199413
Bush is waarschijnlijk de meest gevaarlijke en achterlijke machthebber die tegenwoordig op de aarde rondloopt.

Zelfs die Noord Koreaan en Putin verbleken bij Bush
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_50199850
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 18:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Die mensen waren bepaald niet zo "fris" nee. Goed dat USA ons heeft bevrijd.
Polen en Canadezen bedoel je
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_50199909
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 18:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Die mensen waren bepaald niet zo "fris" nee. Goed dat USA ons heeft bevrijd.
Beetje jammer dat Amerika ons niet bevrijd heeft. Daar gaat je liefde voor Amerika HOEZEEE !
pi_50199973
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:44 schreef EricT het volgende:
Bush is waarschijnlijk de meest gevaarlijke en achterlijke machthebber die tegenwoordig op de aarde rondloopt.

Zelfs die Noord Koreaan en Putin verbleken bij Bush
Vergeet Jan Marijnissen niet.
pi_50200021
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:57 schreef buachaille het volgende:

[..]

Vergeet Jan Marijnissen niet.
Oh ja hoe kon ik die machtloze lasser met hartproblemen vergeten

Mijn dank is groot
pi_50200027
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:56 schreef EricT het volgende:

[..]

Beetje jammer dat Amerika ons niet bevrijd heeft. Daar gaat je liefde voor Amerika HOEZEEE !
Zonder de Amerikanen had D-day nooit plaatsgevonden (6 juni 1944) en hadden wij nooit bevrijd kunnen worden. De wereld is groter dan Nederland prutser.
pi_50200176
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:59 schreef buachaille het volgende:

[..]

Zonder de Amerikanen had D-day nooit plaatsgevonden (6 juni 1944) en hadden wij nooit bevrijd kunnen worden. De wereld is groter dan Nederland prutser.
Zonder Colombus was Amerika nooit ontdekt geweest en kon D-Day nooit plaatsvinden. Echt eh get a life
Het ging hier specifiek om Nederland en Nederland is NIET bevrijd door de Amerikanen, zoals de meeste Nederlanders hier vergeten. Natuurlijk heeft D-Day de bevrijding mogelijk gemaakt, maar dan kan je net zo goed zeggen dat de geboorte van de uitvinder van de thompson m.p. ervoor gezorgd heeft dat Nederland bevrijd werd.

*kijkt post-geschiedenis* *herinnert zich weer*
En dat de wereld groter is dan Nederland, moet jij nodig zeggen ..
pi_50210244
homo

Val je op ouwe kerels.
Neem dan je ouwe buurman.

[ Bericht 89% gewijzigd door henkway op 07-06-2007 20:55:14 ]
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:12:32 #266
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50211002
Ik kan iedereen aanraden de boeken van Woodward en Clarke te lezen. Na het lezen daarvan is het moeilijk om langer fan te zijn van de persoon Bush, of je z'n politiek oké is een ander en genuanceerder verhaal.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_50214846
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:59 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ach, wat is bevrijd.
pi_50215001
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat vinden jullie van deze man?
Een aanfluiting voor een land als de VS.
pi_50215008
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:

Wat vinden jullie van deze man?
Een zeer slecht politiek leider, arrogant, ongeveer net zoals Balkenende 1&2 in het begin waren. Nooit luisteren naar kritiek vanuit de samenleving, gewoon koppig je eigen ding doen en daar tot in den treure aan vast houden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50215264
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een zeer slecht politiek leider, arrogant, ongeveer net zoals Balkenende 1&2 in het begin waren. Nooit luisteren naar kritiek vanuit de samenleving, gewoon koppig je eigen ding doen en daar tot in den treure aan vast houden.
Dat heet een visie hebben en uitdragen en niet als een populist met alle winden meewaaien
pi_50215711
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:10 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dat heet een visie hebben en uitdragen en niet als een populist met alle winden meewaaien
Dat ze hem maar snel naar zijn graf mogen dragen, ik hoop dat de US weer een man als Clinton krijgen, die maakt de US weer populair.
pi_50215782
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:19 schreef henkway het volgende:

[..]

Dat ze hem maar snel naar zijn graf mogen dragen, ik hoop dat de US weer een man als Clinton krijgen, die maakt de US weer populair.
Die lamzak?
pi_50215894
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:10 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Als iedereen tegen je zegt dat het niet werkt wat je doet en iedereen kan zien dat het niet werkt dan is dat geen visie maar wanbeleid. Zie Irak, wat de man daar nou in hemelsnaam dacht te gaan doen is me een compleet raadsel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50215939
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als iedereen tegen je zegt dat het niet werkt wat je doet en iedereen kan zien dat het niet werkt dan is dat geen visie maar wanbeleid. Zie Irak, wat de man daar nou in hemelsnaam dacht te gaan doen is me een compleet raadsel.
Daarom ben jij ook geen president van zo'n groot land
pi_50216102
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:25 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Daarom ben jij ook geen president van zo'n groot land
Ik ben geen president van zo'n groot land omdat ik niet rijk ben of geen rijke vriendjes heb die me sponsoren om later hun agenda uit te voeren en omdat ik geen inwoner ben van zo'n groot land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')