quote:Op maandag 4 juni 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Au. Stoot ik me hier even gigantisch m'n knie.
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
rustig aan Fruts.......hij is echt lief....
![]()
![]()
Dank!.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:37 schreef shifto het volgende:erop.
Laatste pagina alweer van dit deel. Lol.
mjah... ik kwam hier ook maar enigszins met een kater binnenvallen, enkele weken terugquote:Op maandag 4 juni 2007 12:35 schreef shifto het volgende:
Ik blijf niet elke nacht wakker om het enigste levende topic in "Active Topics" te vinden dat toevallig een coole SC over koffie is
Klaar met school, wilde andere opleiding doen maar heb echt geen idee wat, ondertussen moet ik wel rekeningen betalen dus ik ga voorlopig maar werken tot ik het weet ofzo.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah... ik kwam hier ook maar enigszins met een kater binnenvallen, enkele weken terug
waarom ben je al vier maand thuis?
lunchtijd..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:47 schreef shifto het volgende:
Wow, ik gewoon f5én naar 5 min en geen reacties, wat happenenened?
Dat zijn de dalen die deze SC rijk is.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:47 schreef shifto het volgende:
Wow, ik gewoon f5én naar 5 min en geen reacties, wat happenenened?
Slecht heurrr. Voor straf sporten jij.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef BrandX het volgende:
keb gelunched met twee zakjes m&m's heeeeel fout!
soms is heeeeel fou dan ook zooooooo lekker....quote:Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef BrandX het volgende:keb gelunched met twee zakjes m&m's heeeeel fout!
that time of the month and shit![]()
dat zijn de rustmomenten die we KSC-newbies gunnen om even bij te komen voordat we het tempo weer opvoerenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zijn de dalen die deze SC rijk is.
ik ook niet....quote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar zeg je me wat, ik begin ook wel honger te krijgen
Niks op nog, vandaag.
Zo, ik heb het formulier even volledig ingevuld en hoef morgen enkel nog maar op verzenden te drukkenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat zijn de rustmomenten die we KSC-newbies gunnen om even bij te komen voordat we het tempo weer opvoeren![]()
en nu:[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat zijn de rustmomenten die we KSC-newbies gunnen om even bij te komen voordat we het tempo weer opvoeren![]()
en nu:[afbeelding]
quote:Opmaandag 4 juni 2007 12:52schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo, ik heb het formulier even volledig ingevuld en hoef morgen enkel nog maar op verzenden te drukken:7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |