Zoiets geloof ikquote:Op maandag 4 juni 2007 03:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat is dat? Een vagina in een golfslagbad?
quote:Op maandag 4 juni 2007 03:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
en vergeet snollie niet, die gaat ook heeel veel te ver.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:23 schreef Day het volgende:
[..]
Beide heren worden beschermd, hoor. Dat is écht wel waar.
Deze vind ik nog wel grappig.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Fuck de regels.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:22 schreef tipsch het volgende:
hmm, alles filmpjes nu goed gezien, i'm flabbergasted dat dit alweer geen gevolgen gaat hebben (voor aDEL en rat)
is ook zo,alleen de een mijns inziens wat meer als de anderquote:Op maandag 4 juni 2007 03:23 schreef Day het volgende:
[..]
wat dacht je van bokita....hete thee vind ik ook niet nietsssquote:Op maandag 4 juni 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
en vergeet snollie niet, die gaat ook heeel veel te ver.
Alleen ben jij, net als vele andere hier nou niet echt neutraalquote:Op maandag 4 juni 2007 03:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
is ook zo,alleen de een mijns inziens wat meer als de ander![]()
Mooi om weer ff te zien hoe huub uit zijn dak gaat zelf nadat over de speakers is omgeroepen dat ze moeten kappen, ik ben benieuwd wanneer hij een keer echt te ver gaatquote:Op maandag 4 juni 2007 03:08 schreef L-IS het volgende:
Update:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=--pWd1pOatA
Ik ben het hier niet mee eens, maar zal wel even oprotten danquote:Op maandag 4 juni 2007 03:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck de regels.
Er is genoeg fysiek geweld geweest dat nooit straf heeft veroorzaakt.
Iedereen die nu nog gilt: "Woah! Hij deed met zijn arm zo richting hem! huilie huilie" moet oprotten.
Er zijn genoeg tikken uitgedeeld waar nooit iets over gezegd is.
Genoeg gevallen van Fysiek Geweld die "vergeten" worden...
Rot toch op.
VIOLENCE!
Day, ik hou nogsteeds van je
Huub en Lieke krijgen op dit moment strafquote:Op maandag 4 juni 2007 03:26 schreef klarelucht het volgende:
waarom laten ze niet zien waar H en L zjn?
Ben ik met je eens, ik gaf alleen de quote van de reactie. Het was niet mijn mening.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:23 schreef Day het volgende:
[..]
slaapt die bolle weleens echt? volgens mij ligt hij 24 uur een show op te voeren(onder het mom,ik lul in mn slaap...)quote:Op maandag 4 juni 2007 03:25 schreef FuTilE het volgende:
"F*cking Hell, meen je niet! Wát moet ik met die olifanten doen?.. Oh, oh... En dan?... Oh, door de woonkamer, ja, OK. En dan?... Fucking Hell, dat is toch niet normaal?... Oh.....Ja, en dan?...Wat? Vierendelen? Sooooo..."
Zolang 't alleen met blote handen gaatquote:Op maandag 4 juni 2007 03:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck de regels.
Er is genoeg fysiek geweld geweest dat nooit straf heeft veroorzaakt.
Iedereen die nu nog gilt: "Woah! Hij deed met zijn arm zo richting hem! huilie huilie" moet oprotten.
Er zijn genoeg tikken uitgedeeld waar nooit iets over gezegd is.
Genoeg gevallen van Fysiek Geweld die "vergeten" worden...
Rot toch op.
VIOLENCE!![]()
Day, ik hou nogsteeds van je.
hoe dat zo?quote:Op maandag 4 juni 2007 03:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alleen ben jij, net als vele andere hier nou niet echt neutraal![]()
hmm?quote:Op maandag 4 juni 2007 03:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoe dat zo?
of krijg ik nou een beurt van je??
De COS is al weken lang niet na te lezenquote:Op maandag 4 juni 2007 03:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ik gaf alleen de quote van de reactie. Het was niet mijn mening.
PS, de COS begint een beetje te verzanden door alle onzin hier. Is niet meer leesbaar voor de ochtendploeg
Nee, dat zie ik niet zo. Face it, als Huub en Brian niet elke keer uit elkaar worden gehaald, waren ze elkaar allang echt te lijf gegaan. De redactie wil ze beide niet kwijt (snap ik zelf niet, maar goed) en grijp nu dus in door ze eerst te waarschuwen en als dat niet helpt echt in te grijpen als het weer uit de hand dreigt te lopen. En beide heren hebben zeer weinig nodig om het uit de hand te laten lopen.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
is ook zo,alleen de een mijns inziens wat meer als de ander![]()
Wie zeurt krijgt een beurt. En jij zeurt nog te weinigquote:Op maandag 4 juni 2007 03:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoe dat zo?
of krijg ik nou een beurt van je??
AMENquote:Op maandag 4 juni 2007 03:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De COS is al weken lang niet na te lezen![]()
Sinds (ondermeer) jij weer terug bent gekomen is dat idd zoquote:Op maandag 4 juni 2007 03:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De COS is al weken lang niet na te lezen![]()
daar heb je gelijk in...beidde lontjes zijn erg kort... maar even afgezien van de heren... de dames amanda en natasja kunnen ook een aardig potje breken lijkt me...quote:Op maandag 4 juni 2007 03:30 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik niet zo. Face it, als Huub en Brian niet elke keer uit elkaar worden gehaald, waren ze elkaar allang echt te lijf gegaan. De redactie wil ze beide niet kwijt (snap ik zelf niet, maar goed) en grijp nu dus in door ze eerst te waarschuwen en als dat niet helpt echt in te grijpen als het weer uit de hand dreigt te lopen. En beide heren hebben zeer weinig nodig om het uit de hand te laten lopen.
Tussen 13:00 en 15:00 - op dat tijdstip ging het betalen in.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:30 schreef Lobasca het volgende:
Ik blijf wakker tot mijn streams op zwart gaan.
Succesquote:Op maandag 4 juni 2007 03:30 schreef Lobasca het volgende:
ik moet dus in de leer bij lieke??quote:Op maandag 4 juni 2007 03:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wie zeurt krijgt een beurt. En jij zeurt nog te weinig![]()
Dan zal ik er ook wel deel van uitmakenquote:Op maandag 4 juni 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sinds (ondermeer) jij weer terug bent gekomen is dat idd zo
quote:Op maandag 4 juni 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
gedraag je zoals van je verwacht word......dus niet tegenspreken maar ja knikken graag!quote:Op maandag 4 juni 2007 03:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dan zal ik er ook wel deel van uitmaken![]()
Maareh, so what? Moet het nog in boekvorm uitgebracht worden, ofzo? ... Op de streams gebeurt toch ook weinig noemenswaardigs?
Scan ziet te weinig naakte vrouwen, vandaar telkens die screens...quote:Op maandag 4 juni 2007 03:34 schreef farceman het volgende:
Lieke en huub zijn echt wel gek op elkaar hoor.
Jammer dat Scan er niet is , maar moet hem toch gelijk geven ..hij heeft het goed gezien..
Steam zat!quote:Op maandag 4 juni 2007 03:35 schreef Day het volgende:
Voordat het hier weer uit de hand gaat lopen: oeverloze geklep en versiertrucs graag naar de desbetreffende topics!
Heb je geen steam? Geen probleem, maar ga a.u.b. niet COS als speelplaats gebruiken, dankjewel!
deze toespraak omdat er 1 iemand bezwaar tegen maakt?quote:Op maandag 4 juni 2007 03:35 schreef Day het volgende:
Voordat het hier weer uit de hand gaat lopen: oeverloze geklep en versiertrucs graag naar de desbetreffende topics!
Heb je geen steam? Geen probleem, maar ga a.u.b. niet COS als speelplaats gebruiken, dankjewel!
Dat klopt! En er mag hier best wel gepost worden, hoor. Zolang het DGK-gerelateerd, zal je mij niet horen. Maar andere zaken graag elders.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dan zal ik er ook wel deel van uitmaken![]()
Maareh, so what? Moet het nog in boekvorm uitgebracht worden, ofzo? ... Op de streams gebeurt toch ook weinig noemenswaardigs?
Dus mijn 2 posts per COS verpesten het voor jou?quote:Op maandag 4 juni 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 03:30 schreef Lobasca het volgende:
ja brian.....quote:Op maandag 4 juni 2007 03:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus mijn 2 posts per COS verpesten het voor jou?
Heb jij mij ooit wel is op offtopic gelul kunnen betrappen?quote:Op maandag 4 juni 2007 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
Dat klopt! En er mag hier best wel gepost worden, hoor. Zolang het DGK-gerelateerd, zal je mij niet horen. Maar andere zaken graag elders.
gebeurd er nog wat boeiends op die streams??quote:Op maandag 4 juni 2007 03:41 schreef tipsch het volgende:
zo, nou ik ben er wel uit - die tyfusrat heeft de boel vanavond opgeblazen - voilá
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |