Alweer zo scherpquote:Op maandag 4 juni 2007 03:01 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja voor zover ik begrijp kan brian die moeilijk leveren??![]()
Ik ook, en ik heb nog wel zo'n hekel aan die visnichtquote:Op maandag 4 juni 2007 02:59 schreef Day het volgende:
En toch vind ik het ergens zielig voor Eric.
Ja ik ben een softie, ik weet het!![]()
Goed dat je zegt 'ergens' ....... Ergens is heel ver weg.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:59 schreef Day het volgende:
Je bent een softie!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:59 schreef Day het volgende:
Nog steeds geen streams?quote:Op maandag 4 juni 2007 03:01 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja voor zover ik begrijp kan brian die moeilijk leveren??![]()
Ziek... ja eigenlijk wel een beetje, van DGK. Wat we te zien krijgen is de ene escalatie na de andere, zonder sanctie of exit. De formule heet nu 'beperken', ik ben die post van de redactie aan het zoeken om hem in de update te zetten.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ben je ziek ? Zo vroeg al weg ? Dat ben ik niet van je gewend. Truste
Lijken me hele vieze groenten, als mevrouw Balk in zo'n veld zou zitten.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je voor mij misschien een 'hak'filmpje van mvr. Balk ipv mvr. Bijl?![]()
nog steeds geen streams,en zal ze niet meer krijgen ook(hahahha weiger te betalen).quote:Op maandag 4 juni 2007 03:03 schreef Day het volgende:
[..]
Nog steeds geen streams?![]()
Lang niet gezien!!
quote:Op maandag 4 juni 2007 03:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ziek... ja eigenlijk wel een beetje, van DGK. Wat we te zien krijgen is de ene escalatie na de andere, zonder sanctie of exit. De formule heet nu 'beperken', ik ben die post van de redactie aan het zoeken om hem in de update te zetten.
Maar wel lief dat het je opvalt, lieve BSOL.
Ja, hij verdient het ook wel. Maar toch....quote:Op maandag 4 juni 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goed dat je zegt 'ergens' ....... Ergens is heel ver weg.
Eric mag van mij meteen opstappen. Hij heeft regelmatig valse (nichterige) spelletjes gespeeld en is uiiteindelijk daar slachtoffer van geworden. Een greep naar de macht doen (proberen samen met Lieke tegen Huub te keren) is leuk maar dan moet je het wel goed doen. Jankend terugkomen van 'achter' is dan zeker je dood ........
Dat vind ik nou zoooo kinderachtigquote:Op maandag 4 juni 2007 02:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Z2n4crsJb-Q
Dan ben ik dat ook, ik vind het zielig voor Eric.quote:
Als ik me niet vergis moet je op of rond 27 mei zoekenquote:Op maandag 4 juni 2007 03:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ziek... ja eigenlijk wel een beetje, van DGK. Wat we te zien krijgen is de ene escalatie na de andere, zonder sanctie of exit. De formule heet nu 'beperken', ik ben die post van de redactie aan het zoeken om hem in de update te zetten.
Maar wel lief dat het je opvalt, lieve BSOL.
Als je maar van mij afblijftquote:Op maandag 4 juni 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Poezen zeggen: aai voor de Lobasca crowd![]()
ik heb ook een klein hartje hoor....maak me zorgen om friesquote:Op maandag 4 juni 2007 03:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan ben ik dat ook, ik vind het zielig voor Eric.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zoooo kinderachtig![]()
http://www.youtube.com/watch?v=End3mU-_1kI
Dat dan weer niet, Fries geeft kopstoten aan Brian.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:07 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik heb ook een klein hartje hoor....maak me zorgen om fries![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |