Juist, die reactie van DGK_REDACTIE bedoelde ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:45 schreef Soho het volgende:
[..]
Iemand gokte geloof ik op 0 OW en 0 exit. Waarop DGK_Redactie antwoorde met:![]()
zo heb ik het ook gelezen.......waar staat diequote:Op maandag 4 juni 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze post [COS # 1610] And.... Action!
Het was een reactie op een quote van Mika, maar datleek mij meer een reactie op de rest van de quote... over het feit dat er toevallig geen streamlock is als het morgen weer betaaldag is.....
Hoewel ik dat mis kan hebben natuurlijk
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb alles even snel nagezocht, maar kan het absoluut niet vinden.
[COS # 1610] And.... Action!quote:
Of dat was hun "lul maar een eind weg, ik geef je direct gelijk" reactie op het "geweld zonder streamlock, en morgen is het toevallig weer betaaldag" gedeelte van de quote??quote:Op maandag 4 juni 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist, die reactie van DGK_REDACTIE bedoelde ik.
Naar de Huubroom in de FEBO (een kamer met een grote spiegel waarin hij tegen zichzelf kan praten).quote:Op maandag 4 juni 2007 01:51 schreef Prik0 het volgende:
Waar is huub eigenlijk heen?
Nooit gehoord? Er zit zelfs een filmpje bij... Staat gewoon op Youtubequote:
Moet ik dit lezen als "naar achter"?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Naar de Huubroom in de FEBO (een kamer met een grote spiegel waarin hij tegen zichzelf kan praten).
Zie [COS # 1610] And.... Action!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar??? Ik ga even zoeken. Dat zou echte waanzin zijn en een vrijbrief voor heel veel ongein.
ben ik het mee eens!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En het zijn altijd weer dezelfde die de regels van fysiek geweld overtreden (Brian en Huub, en Amanda in iets mindere mate). Ze hadden allang 10x gedisqualificeerd kunnen worden (Huub en Brian althans, Amanda misschien 3 keer) maar dat is tot nu toe nooit gebeurd, dus dat zal nu ook niet gaan gebeuren...
Wat ik niet begrijp is dat de redaktie denkt dat Brian, Amanda en Huub onmisbaar zijn voor het programma. Vervang Amanda door een willekeurige snol (zie: "dames in de dop"), Brian door een willekeurige Marokkaan, en Huub door een willekeurige student met een grote bek...
Ik las wel deze:quote:Op maandag 4 juni 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, heb me vergist. Dat was de reactie op deze post:quote:Op maandag 4 juni 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:11 schreef Mika25 het volgende:
Fysiek geweld zonder dat er een streamlock is? Wel héél toevallig, zo de dag voordat er weer betaald moet worden voor de streams
Ik gok op 0 exits en 0 waarschuwingen
Eric begon he!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:54 schreef Dark het volgende:
Dus......... zodat ik het nog steeds begrijp,
Jaap gooit Eric met martini en raakt per ongeluk Amanda
Brian uit z'n plaat, gaat beneden Listerine halen en gooit dat over Jaap en springt boven op Jaap!
Huub trekt Brian van Jaap af
Streamlock + 2 bewakers naar binnen
Alles rustig, Brian gaat verhaal halen bij Jaap en Huub buiten, nog steeds rustig.
Amanda komt excuses eisen van Jaap en braakt veel ordinair gebral, zegt dat Huub haar kut mag likken.
Amanda zegt dat Huub niet kan likken, Huub likt Jaap op hand en Jaap veegt hand af aan Amanda.
Brian weer uit zijn plaat, gooit Jaap en Huub van de stoelen, Jaap opzij en Huub achterover.
Huub gooit met steentjes.
Amanda trekt schoen uit en slaat met de hak op de schouder van Huub.
Weer getrek en geduw en gescheld.
Huub spuugt op Amanda
Lieke houdt Huub tegen
Zoiets????????
Dit klopt inderdaad.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:54 schreef Dark het volgende:
Dus......... zodat ik het nog steeds begrijp,
Jaap gooit Eric met martini en raakt per ongeluk Amanda
Brian uit z'n plaat, gaat beneden Listerine halen en gooit dat over Jaap en springt boven op Jaap!
Huub trekt Brian van Jaap af
Streamlock + 2 bewakers naar binnen
Alles rustig, Brian gaat verhaal halen bij Jaap en Huub buiten, nog steeds rustig.
Amanda komt excuses eisen van Jaap en braakt veel ordinair gebral, zegt dat Huub haar kut mag likken.
Amanda zegt dat Huub niet kan likken, Huub likt Jaap op hand en Jaap veegt hand af aan Amanda.
Brian weer uit zijn plaat, gooit Jaap en Huub van de stoelen, Jaap opzij en Huub achterover.
Huub gooit met steentjes.
Amanda trekt schoen uit en slaat met de hak op de schouder van Huub.
Weer getrek en geduw en gescheld.
Huub spuugt op Amanda
Lieke houdt Huub tegen
Zoiets????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |