quote:Op maandag 4 juni 2007 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben ook zover. Laat ze elkaar maar verrot slaan. Allemaal in de ring en er op los slaan. De laatste die staat heeft gewonnen. Dan kunnen wij weer wat anders gaan doen.
Brian: huub, hup, hupquote:Op maandag 4 juni 2007 01:16 schreef PC eend het volgende:
Huub: brian, brian, brian...
Pistolen ook dan maar op de bestellijst zetten. Shoot-outs in De Gouden Kooiquote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
is cool, alles mag? dus ook snijden (en verdelen)?![]()
Ja!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik wil Brian wel eens zien op mescaline, datura of PCP...
Via de streams dan, he. Ik zou me er niet bij in de buurt ophouden.
hmm, ik van niveautje PABO.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind Amanda meer van het kaliber Tango
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, het hele programma gaat toch al nergens meer over?!quote:
Dat gaat wel erg ver.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
is cool, alles mag? dus ook snijden (en verdelen)?![]()
Maar hij is niet geobsedeerd, hoor. Echt niet!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:16 schreef PC eend het volgende:
Huub: brian, brian, brian...
Amanda heeft met het slaan met haar schoen de grens overschreden en als jullie daar anders over denken moeten jullie Nena en Nathanael hun 10 mille terug gevenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Al vaker uitgegelegd. We proberen de rand op te zoeken, zij ook en soms moet je over de rand bewaken (en ja voor sommige ver over de rand, te ver, wat wie ook wil...). Dat doen we dus. Niet om Brian te beschermen maar allemaal, ook Huub vaak. Huub en Brian zijn nou eenmaal licht ontvlambaar en ze weten dat als wij bellen of roepen de grens in zicht is. Vandaar.
Als jullie Amanda's mep met de hak van de schoen toestaan, is volgens mij het hek van de dam.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Al vaker uitgegelegd. We proberen de rand op te zoeken, zij ook en soms moet je over de rand bewaken (en ja voor sommige ver over de rand, te ver, wat wie ook wil...). Dat doen we dus. Niet om Brian te beschermen maar allemaal, ook Huub vaak. Huub en Brian zijn nou eenmaal licht ontvlambaar en ze weten dat als wij bellen of roepen de grens in zicht is. Vandaar.
Wat zijn dat voor drugs?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Inderdaad, die houdt echt zijn hoofd er wel bij.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:19 schreef Frasier het volgende:
Jaap is zo ontzettend slim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |